52.Bölüm

6.4K 285 60
                                    

Multide Demir'in telefonda Aras'la mesajlaşması var.Biraz gerçekçi olsun istedim.Nasıl olmuş?


Mira'dan

Sabah uyandığımda kendime gelmeyi bekledim.Yanımda Demir olmadığını farkettiğimde kaşlarımı çattım.Neredeydi?Dün gece tabiki aramızda bir şey olmamıştı ve yorgun olduğumuzdan ikimizde uyumuştuk.En iyisi bir duş almak diye düşünürken kendimi çoktan duş almış ve üzerimi giyinirken buldum.Adidas eşofman takımlarımı giydim ve içine de yine adidas sporcu atleti tarzı askılı bir şey giymiştim.Aynanın karşısına geçtim ve kurtmuş olduğum saçlarımı şirin bir topuz yaptım.işim bittiğinde adımlarla aşağı inmeye başladım.Demir'in adını söylüyordum ama ses vermiyordu tam bir daha sesleneceğim sırada evin kapısının açılmasıyla susmuştum.Sırılsıklam bir Demir beklemiyordum.Gülümseyerek yanıma gittim o da gülümsemişti.Ayrıca elimdekilerden pastaneye gittiğini anlamıştım.Simit ve poğaça tarzı şeyler almıştı.

-Neden haber vermedin ıslanmışsın?

-Ne oldu?Özledin mi yoksa?

-Ne alakası var?Özlemedim.

Piçimsi bir sırıtış göndererek elindekileri mutfağa bıraktı ben de peşinden gitmiştim.Birden arkasını döndüğünde beni tezgahla arasına almıştı.Nefesini yüzüme üfleyerek konuşmaya başladı.

-Demek beni özlemediğini iddia ediyorsun.

-E.....evet.

Sırıtması yüzüne yayıldığında çok sinir olmuştum.Kekelemiştim ve dev açık vermiş oldum.

-Peki öyle olsun inanmadım ama sanırım inanmış gibi yapabilirim dedi ve yukarı çıktı.Kısa sürede bir şeyler hazırlamıştım.Bu sırada Demir'i çağırmak için arkamı dönmüştüm ama kelimelerimi yavaşlatan bir şey olmuştu.Üzerinde tişörtü yoktu.Saçları dağınıktı ve nemliydi.Belinden düşmek üzere olan eşofmanı be orada gözüken Calvin Klein.Ahh!Utanmıştım.

-Sen niye evde dolaşıyorsun.Senin tişörtün yok mu?Hem ben seni beni böyle görmek zorunda mıyım?

-Sakin ol alışsan iyi olur.Çünkü yakın zamanda zaten hep göreveksin.

İma ettiği şeyle kızardım.Süreki evlilik mevzusunu ortaya koyuyordu.Sessiz kahvaltının ardından o salona geçerken ben de mutfağı topladım ve solana geçtim.Demir telefonuyla ilgileniyordu beni farketmemişti.Kaşlarını çattığında kimle mesajlaştığını daha da merak ettim.Yerimde biraz kıpırdandım.Benimle ilgilenmeyince sinirle yanına gittim ama telefonu çoktan cebine koymuştu.

-Kimle mesajlaşıyordun?

-Kimseyle güzelim

-Demir ver şu telefonu bakıcam,diyerek uzandım ama bir türlü izin vermiyordu nasıl bu hala geldim bilmiyorum ama şu an kucağında oturuyordum.

-Ver şu telefonu artık.

-Gel de al güzelim.

-İzin vermiyorsun ki.

-Beni etkilersen veririm bebeğim.

-Tamam.

İş ne ara buraya geldi bilmiyorum ama sırıtışı beni sinir etmişti.Ona biraz daha yaklaştım ve dudaklarını öpmeye başladım.Karşılık vermiyordu.Bilerek yapıyordu.Ben de sinirlendim ve elimi ensesine götürerek daha sert öpmeye başladım.Hala karşılık vermediğinde tam zamanı diyerek ensesindeki ellerimi yavaşça sırtımdan aşağıya indirmeye başladım.Demir birden kasıldığında dudaklarıma gülümsedim.Devam edicektim ama biraz kucağında kıpırdanmıştım.Ne olduğunu anlamadan Demir birden beni inleyerek kendine çekti ve sertçe öpmeye başladı.Nefessiz kaldığımda ensesindeki saçları çektim ve o da ayrıldı.İkimizde hızlı hızlı nefes alıp verirken gözleri bir ara göğüslerime kaydı.Sonra saçma bir bahaneyle yukarı çıktığında zafer gülümsememle
arkama yaslandım.Tahrik olmuştu ve ben kazanmıştım.



Demir'den

Kahvaltıdan sonra salona geçtim.Hazır Mira ortalıkta değilken Aras'a mesaj attım.

-Acil bir plana ihtiyacım var.

Hemen çevrimiçi olduğunda şaşırsamda çabuk cevap vermesi işime gelmişti.

-Ne planı?

-Şöyle kralından bir evlenme teklifi fena olmaz 😏

-oha amk.Sen ve evlenme teklifi😂,yazıyı okuduğumda kaşlarımı çattım.Ne ima etmeye çalışıyordu bu beynini siktiğimin çocucuğu.

-Aras sikerim belanı.

-Tamam tamam ben düşüneyim sana mesaj atarım,yazısını okuduğumda tam da bu sırada Mira içeri girmişti.Hatta çoktandır buradaydı ama kıpırdanınca farketmiştim.Sonra yanıma geldi ben de bu sırada telefonu cebime attım.

Bir süre cebimdeki telefonu almaya uğraştı ama ben bir türlü izin vermemiştim.Sonra konu nasıl buraya geldi bilmiyodum ama şu an Mira beni etkileyebilmek için öpüyordu.Bilerek karşılık vermiyordum.Sinirlendiğinde daha sert öpmeye başladığında hala karşılık vermiyordum çünkü yenilmeye niyetim yoktu.Birde elleri sırtıma doğru inmeye başladığımda.Kaslarım gerilmişti.Kendimi zor tutuyordum.İleri gitmemeliydi fakat elleri durmuyordu.Kendime hakim olamayarak birden onu kendime çektim ve öpmeye başlamıştım.İnlemiştim ve lanet olsun ki tahrik olmuştum.Ondan ayrıldığımda nefes nefese kalmıştı.İleri gitmek istiyordum ama kendimi durdurmalıydım.Gözlerim göğüslerine kayınca yukarı baktım.Allah'ım beni neyle sınıyorsun??Kaçarcasına salondam ayrıldım ve odama gittim.Biraz daha durursam kendimi tutamayabilirdim.Kapımı kapattım ve yatağa attım kendimi.Ellerimi başımın altına koyarken aklıma gelen şeyle gülümsedim.

Niye kafaya takıyordum ki yakında ona zaten sahip olacaktım.Hayatını hayatıma katacaktım....


Merhaba okuyucularım.Yeni bölümü nasıl buldunuz?Fikirlerinizi merak ediyorum.Ayrıca harika yorumlar yapan okuyucularıma ve yaptığı yorumlarıyla beni çok mutlu eden okuyucum @kimsesiz89 a çok teşekkür ederim.Umarım bu bölümü beğenmişsinizdir.Yorum ve oylarınızı bekliyorum.Hepiniz benim için çok özelsiniz ve sizleri seviyorum.😘😘

Umursamaz UkalaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin