2.Bölüm

20.1K 682 19
                                    

Multimedyadaki Mira'nın yemekte giyeceği elbise.

Demir'den

Bu sabah o kızı gördüğümde neşem yerine geldi diye bilirim.Sinir etmek hoşuma gitti.Fazla masum görünüyodu.Ben böyle düşünürken okula nasıl geldiğimi farketmedim.Arabayı park ettikten hemen sonra bizim çocukların yanına gitmek için kantinin yolunu tuttum.Masa da oturan Doruk'u görünce yüzümdeki sırıtışla yanına yürüdüm ve masaya oturdum.
-Geç kaldın Demir.
-off hiç sorma
-Hayırdır ne oldu yine?
-Sabah bir kızla karş-
-Ooo kimmiş bu kız
-Bir daha lafımı kesersen sıçarım senin olmayan beynine dinlesene lan beni!!
-tamam sakin ol anlat bakalım.
Her şeyi ona anlattım ve beni dikkatle dinlediğini farkettim.tuhaf.
-Eee bir şey demicek misin?dedim bu sırada Doruk karşıdaki masaya doğru göz kırptı ben de gülerek döndüm ve ağzımın açıldığını hissettim. Birden önime dönünce Doruk
-Ne oldu?
-Göz kırptığın kız sabah karşılaştığım kızdı dedim sinirle.
-Abi bu kız tam bir afet çok şey kaçırıyorsun.
-Nerden biliyon lan tek gecelik hepsi.Ne değiştirdi fikrini!!
-Bak dostum (biraz bekledi ve yine konuşmaya başladı) fazla masum görünüyo yaniii o tarz şeylerle işi olmaz gibi.
-Kes seni boş ver ben gidiyorum,diyerek masadan kalktım.Üst kata çıktığımda onla karşılaştım ve bana yine çemkirdi onu sinir edicek biçimde görüşürüz bebeğim dedim ve sınıfın yolunu tuttum.Arasla muhabbet etmeye başladık.Akşam gideceğimiz barı falan konuştuk.Bu sırada Doruk geldi heme konuşmaya başladı.
-Gençler benim şu her zaman takıldığım sarışın vardı ya o kız da onu sınıfındaymış.
Aras:
-Hangi kız,deyince onada tüm olayı anlattım.Sonra Doruk sevam etti.
-Dostum kız saçını açmış görmen lazım fazla sexiydi.11/a sınıfındaymış yani.Ee siz ne yaptınız?
-Konuştuk sadece dedim ve sırada önüme döndüm ve oturdum.Bu çocuğun derdi neydi takmış kıza kafayı.Neyse bana ne oluyosa artık.İkisi de umrumda değil.

Sonunda ders bitti ne sıkıcıydı ama ilk günden.Telefonum çalınca bütün dikkatim dağıldı ve cebimden telefonumu çıkardım.
-Efendim baba.
-Yarın yeni bir projeye imza atmamızı kutlicaz yemeğe gelmeyi unutma.
-Tamam,diyerek telefonu kapattım.Babam ve iş yemekleri :( Yeni ortaklarını da görmedim daha tanışmış oluruz artık yarın.Aras yanıma gelerek kimle konuşuyodun deyince
-yaa babamın iş yemekleri ne olsun işte yarın akşam için çağırıyo gitmem gerekiyomuş.
-Gidicek misin peki?
-Gitmem gerekiyomuş derken ciddiydim evet gidicem.
-Tamamdır o zaman Doruk bana o kızı göstercekmiş ısrar etti gel diye ben de gideyim meşhur kızımız nasıl görelim bakalım.
Ahhh Doruk olmayan beynini sikicem senin!!!Kızı rahat bıraksa olmuyo sanki.Ona göre değil ki bu kız niye anlamak istemiyo!!
-Tamam Aras git de gör bakalım,dedim sinirle.
İyice gerildim be lanet birgün böyl.Benden bu kadar gidiyorum.Anahtarı cebimden çıkararak otoparka yürüdğm ve arabayı hızlıca çıkararak son sürat bara doğru gittim.Benim rahatlatıcı meleklerim bekler :) Biraz daha gaza basarak sonunda bara ulaştım ve her zamanki yerime oturdum.Buraya bendn başka kimse oturamaz ve bunu herkes bilir.Barmen yanıma gelince her zamankinden dedim ve onu gönderdim.Geldiğimi görem sürtükler masama doğru gelirken sırıtışım iyice yüzüme yayıldı.Kırmızı elbisesi kalçasının hemen altında biten derin göğüs dekolteli bir kız geldi.Ahh kız mı dedim?Pardon burdakilerin çoğunun kızlığı bile kalmamıştır!Yavaşça kucağıma oturdu ve suratını bana dönünce farketmediğim mavi gözlerine baktım,sabah karşılaştığım kızın da gözleri maviydi.İçinde kayboluyodum bakarken.Lanet olsun nereden geldi yine aklıma.Tekrar kıza dikkatimi verdiğimde öpmek için dudağıma eğildi ve irkilerek geri çekildim.Kadın kaşlarını çatarken ne oldu dercesine baktı ve bende hızla kucağımdan iterek kovdum onu.Hayır o kızı düşğndüğüm için değil sadece fazla yorgunu ondan.Yavaşca viskimi yudumlarken gözlerimi kapattım ve gözümün önüne kızı sinir edişim gelince birden gözümü açtım.
-Tamam bu kadar yeter ben eve gidiyorum, diyerek oturduğum yerden kalktım ve eve gittim.Soğuk bir duş aldım ve yarınki yemeğe lanetler okuyarak uykuya daldım.

Mira'dan

Sanırım hiçbir dersi dinlemedim.Okul çoktan bitti ve ben hala arabada Burcu'nun gelmesini bekliyorum bir türlü gelemedi.En sonunda dayanamayıp mesaj attım.Beni aradı ve babasının onu aldığını söyledi.daha önce neden mesaj atmadığıma lanet ederek eve gittim.Evden içeri girdiğimde annemle babamın yarınki iş yemeği için hazırlık yaptığını ve evde olmadığını öğrendim.Yemekleri yaoan yardımcımız Suzan ben ona Suziş derim,bana benşm de o akşam yemeğinde bulunmam gerektiğini söyledi.Ben de bunun üzerine yukarı çıkarak banyoya girdim.Duş aldım.Eşyalarımı giysikten sonra yarınki yemek için ne giyceğime karar vermeye çalıştım.Ve ne mi oldu 2 saat sonunda karar verdim.Fazla kolay oldu evet :( ahh herneyse.Uykum gelmeye başlayınca yatağa uzandım ve kendimi uykunun kollarına yavaşça bıraktım.

Umursamaz UkalaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin