25.Bölüm

8.2K 352 12
                                    

Yavaşça gözlerimi aralamaya başladım hala Demir'in kucağında duruyordum.Ona doğru yavaşça dönmeye çalıştım ama buna izin vermedi kollarını daha sıkı sardı.Ben de kalkmak için ayaklandım çünkü her yerim uyuşmuştu.

-Rahat dur.

-Demir her yerim uyuştu bırak da kalkayım,dediğimde ellerimi yavaşça bıraktı.Ben kalktıktan sımra o da kalktı banyoa girip işlerimizi hallettik tabiki o üst kattaki banyodaydı bense alt.Sonra mutfağa girdim bir şeyler atıştırmak için;

-Ne yapıyorsun Mira?

-Okula gidicez ben de atıştırıyorum işte bir şeyler.

-Tamam ben bugün okula gelmicem babam şirkete çağırdı akşam 8 de bize gel.

-Emredersin Demir.

-Başka şansın yok tatlım.

Gözlerimi devirdim ve yukarı çıktım üzerimi değiştirmek için sonrada Burcu ile konuştum her zamanki gibi yine kantinde buluştuk.

-Günaydın.

-Sanada Burcu.

-Eee neler yaptınız dün?

Ben tam anlatmaya başlıyacaktım ki içeri bir kız girdi.Uzun saçlıydı aynı zamanda kızıl.Güzel bir fiziği vardı ve yüzünde aşırı derecede makyaj vardı.Eteği kalçasının hemen altında bitiyodu ve sürtük gibiydi.Dekolteleri bunu gösteriyordu.Şimdiden erkeklerin dikkatini üstüne çekmişti.Demir iyi ki bugün okula gelmemiş.Hayır tabiki kıskanmadım ama işte bilirsiniz.....

-oha kıza bak.

-Off Burcu kim ki bu şimdi ya?

-bilmiyor musun?

-Bilmem mi gerekiyor?

-Bu bu Selin.Demir'in eski sevgilisi,dediğinde dondum kaldım.Kız güzeldi ama şimdi Demir önceden bu kıza aşşıktı ya şimdi de Demir'e yanaşırsa bu kız??!Off ya!!

-Kızım ya bu Demir'i ayartmaya çalışırsa?

-Valla yapar mı yapar bilemedim ki şimdi?

-off Burcu burada senin bana morel vermen gerekirdi.

-Ne bileyim kızım ya.

Biz böyle konuşurken zil çaldı ve bizde derse girdik.Tüm derslerde Demir'i düşündüm ona tabiki güveniyordum ama o kızıl sürtüğe bir o kadar güvenmiyorum.

-Burcu Demir'e bahsedeyim mi sence Selin'den?

-Bence söyle hem hazırlıklı olur.Tepkisini ortaya koyar çocuk.

-Haklısın galiba neyse ben kaçtım.

-Tamamdır beni de Aras alıcakmış.Mesaj attı bu çocuk ne yapmaya çalışıyo anlamış değilim.

-Bence senden hoşlanıyo.

-Diyosuunn.

-Aynen öyle neyse geç kalmim ben daha Demir'e gidicem.

Ayrıldığımızda hemen eve gittim.Sıcacık bir duş aldım.Saçlarımı kuruttum.Sıra elbise seçimine geldi ben de biraz sexy bir şeyler olmasını istedim.Siyah dar bir elbise giydim göğüs dekoltesi vardı ve sırtı açıktı hatta aşırı derecede dekolte vardı.Siyah topuklu ayakkabılarımı da ayarlasım giymek için.Sırada saçlarım vardı.Saçlarımı maşa ile dalgalı yaptım.Ellerimle hacimlendirdim ve parfüm sıktım.Bir kaç tane de takıbtaktım gümüş bileklik ve kolye falan.Eye liner çektim ,rimel sürdüm ve kırmızı bir ruj da sürdüm.Şimdi dışarı böyle çıkarsam Demir beni parçalar o yüzden üzerime siyah bir şal aldım.Böylelikle sırt dekoltesi de göğüs dekoltesi de gözükmüyordu.Taxi çağırarak Demir'in evinin yolumu tuttum.

Umursamaz UkalaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin