26.Bölüm

8K 373 6
                                    

Mira'dan

-Demir be..ben bilmiyorum.Sanırım hazır değilim,diyerek ondan uzaklaştım.

-Beni nasıl zorladığının farkında mısın?

-Biliyorum ama..,şu anda deli gibi utandığımın farkında mı acaba??Başımı yere eğdim ve konuşmasını bekledim.

-Tamam,o zaman şu ön sevişme dedikleri şeyi yapabiliriz değil mi?

Ne?? Hayatta olmaz ama eğer bunu ona söylersem onu istemediğimi sanarsa?!

-Demir ben yani evlenmeden olmaz senin için sorun olmayabilir ama ayrıldıktan sonra kendimi kirli hissederim yani-

-Tamam,ben anladım ama lafı uzatmadan seni istemiyorum da diyebilirdin.

-Demir,özür dilerim.Bana bak lütfen!?

Kafasını bana çevirdi ve çikolata kahve gözlerini görmeme izin verdi.

-Ben senden başkasıyla olamam tamam mı?Bu dediklerini de senden başkasıyla asla yapmam!Ama sadece biraz erken olduğunu düşünüyorum.Sorun seni istememem değil.

Sadece gözlerimin içine baktı sonra kafasını aşağı yukarı salladı ve konuşmak için dudaklarını araladı:

-Bilmeni isterim benim de ihtiyaçlarım var,senden isteğim bu süreti uzatma.

-Tamam,gülümsedim.O da gülümsedi.Yanına giderek ona sarıldım.

-Şimdi uyuyalım mı?

-Tab2,sanki başka bir şey yapabilir...

-Demir lütfen.

-Herneyse tamam.

Yatağa uzandı ve kolunu açarak beni de yanına çağırdı ama önce bana verdiği tişörtü giymek için üzerimi değiştirdim ve sonra onun kolları arasına girdim.Belimdeki ellerini sıklaştırdı aynı yazman da kafasını boynuma gözdü arada sırada öpücükler bırakıyordu.Mefesi tenimi yakıp kavuruyordu.

-Belki tam anlamıyla sana sahip olmayabilirim ama benden başkasının da olamazsın sen sadece benimsin ve bu öylede kalacak,diye fısıldadı.

Gülümsedim.Onun olmayı seviyordum.

***************

Sabah gözlerimi açtığımda Demir ile hala aynı pozisyondaydık.Ona dönerek ellerimi yüzüne koydum.Birden dudaklarına masum bir öpücük kondurdum.Demir birden gözlerini açtı hemen konuştu:

-Her saah böyle uyanmak isterim güzelim.

-Olmaz.

-Neden?

-Her sabah yanında olamicam da o yüzden.

-Evet bu iş canımı sıkmaya başladı bile.

Evlenme konsuna kadar gelir miydi bu konu acaba?

-Demek canını sıkıyor.

-Evet aynen öyle.

-Ne yapıcaksın peki bu duruma karşı?

-Seni kaçırıcam.

-Ne?

-Mira,dalga geçiyordum.Hadi kalkalım benim işlerim var.

-Odunsun.

Birden beni altına aldı ve yüzlerimizin arasındaki mesafeyi 2 santime kadar indirdi.

-Ne dedin hayatım duyamadım?

-O...odun dedim.

-Seni cezalandırmam gerekiyor.

Umursamaz UkalaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin