Sabah alarmdan önce kalkmanın mutluluğu ile kalktım.Yavaşça pencereyi açtım ve Burcu'ya bakmaya gittim.Bu sırada banyoda elimi yüzümü de yıkamıştım.Aşağıdan sesler gelince aşağıya indim ve Burcu'nun kahvaltı hazırladığını gördüm.Gülğmseyerek:
-Harika görünüyor.
-Üstümüzü giyinip oturalım.
-Hadi yukarıya o zman.
Yaklaşık 15 dakika sonra hazır bir şekilde kahvaltıya başladık.
-Mira Hanım nasıl beğendiniz mi ?
-Harika olmuş.Ellerine sağlık.
-Afiyet olsun bakalım.
Kalvaltıyı yaptıktan sonra arabamı aldım ve Burcu ile beraber okula gittik.Okuldan içeri girdik ve sınıfa doğru yürümeye başladık.Öylesine etrafa bakarken Demir'i gördüm yanında biri vardı ama daha önce onu görmedim.Ahh!!Hemen nasıl başka birini bulabiliyor ama anlamadım.
-Burcu,diyerek dürttüm.
-Efendim.
-Demir'in yanındaki kızı daha önceden gördün mü?
-Hayır.
-hmm.
Sınafa girdiğimizde ders hemen başladı.Ders boyunca not aldım.Bu aralar derskerimi boşadığımı düşünüyordum çünkü.Burcu da benim gibi dikkatle dersi dinledi.
*******************
Klasik bir gündü.Okul bitti,zil çaldı ve evlere.Burcu ike vedalaşarak eve gittim.Üzerimş değiştirdim.Mini mavi adidas şort ve üstüne beyaz klasik adidas tişört giydim.Bu arada boynumdaki kolye dikkatimi çekti.Çapa falan vardı üzerinde siyah kalın bir iple boynumda asılıydı.Beğenerek almıştım.Bana dedemi hatırlattığından bu tarz bir şey almıştım.Dedem kaptandı.Denizle ilgili şeyleri severim.Aslında yelken kursunu falan da gittim ama geçen yıl bıraktım.Neyse ben böyle düşünürken telefonum çaldı.
-Efendim Burcu.
-Mira ben hiç iyi değilim ya,dedi ağlayarak.
-Neden ağlıyorsun ne oldu?
-Ya aklıma Aras geldi yani başta bana karşı iyiydi neden böyle olsuğunu bilmiyorum ama sanırım onları tamamen kaybettik.
-Ben Demir'i kaybetmedim.Çünkü gerçekten sahip olmadığın bir şeyi kaybedemezsin.Ben de ondan hoşlanıyordum ama o karanlığında boğulmayı tercih ediyor.Halbuki bana içindeki masum çocuğu göstermişti.
-Neyse ben senin de moralini daha gazla bozmim.iyi geceler.
-Sanada.
Biliyorum Burcu benden daha fazla kafaya takar böyle şeyleri.Daha hassastır.Hoşlansa bile kolay unutamaz.Bense sadece öyle işte....
Demir'den
Okula geldim ve Aras,Doruk,Selin dışarıda oturuyorduk.Mira'yı gördüm.Ama görmemezlikten geldim.Şimdilik böyle.He bu arada Selin dedim evet.Bi aralar beni sırtımdan bıçaklayan eski sevgilim.Ama onunla konuştum artık arkadaş bile değiliz.Onu sevmiyorum ama bugün Mira gelince sanki onunla konuşuyormuş gibi yaptım.Neyse böyle zaman geçti ve uyuşuk hareketlerle sınıfa girdim.Derse geç girdim.Tab2 bir Demir klasiğidir bu.Biyoloji mi?Biyolojiden hep nefret etmişimdir.Hücre bölünmelerinden kime ne!Bölünüyor işte.Başımı sıraya yasladım ve okulun bitmesini bekledim.
Okul bitti evet sonunda.Ben de önce eve gidip sonra barda takılırım.Ama acaba Mira'ya uğrasam mı ne dicem ki?Boşver kimin umrunda diyerek Mira'nın evine gitim.Arabanın kapısını açtım sonra yavaşça vücudumu dışarı çıkardım ve kapıyı kapattım.Eve doğru yürüdüm.Hala niye geldiğim ile ilgili bir şey bulamadım.Kapıyı çaldım ve beklemeye başladım.Yaklaşık 40 saniye sonra kapı açıldı ve tüm şekerliği ile karşimdaydı.Mavi şort,sade bir tişört ve dağınık bir ev topuzu.Saçları yanlardan safif çıkmış ve bu da onun daha hoş görünmesine neden olmuş.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umursamaz Ukala
Novela Juvenil-Affettin mi beni? -Demir ben bilmiyorum yani olanlardan sonra- -Hepsini unutturucam sana. -Tamam. -Ne tamam? -Baştan başlayalım. Şaşırarak öylece baktı ve: -Seni seviyorum,dedi.Sandalyesinden kalktı ve beni de ayağa kaldırdı ve : -Adını ailen koyab...