19.Bölüm

9.1K 449 12
                                    

Demir'den

Dün geceki olaydan sonra sızmışım.Sabah kendime geldiğimde sakin kafahla düşünmeye başladım.Ben o kadınla yattığımı hatırlamıyorum.Tamam öpüştüm ama yattığımı hayitırlamıyorum.Bana bunu kim yapmış olabilir?Belki de aramızı bozmaya çalışan birileri vardır?Selin???Allah kahretsin eğer onun başının altından çıktıysa onu bulduğum yerde sikicem!!!Tamam o dediğimi Mira yüzünden yapamam ;) Aklıma gelen fikirle hemen arabnın anahtarlarını aldım ve bara sürmeye başladım.Kapıdan içeri girdiğimde sabah olmasına rağmen yine de doluydu.Gözlerimle Selin'i aradım ve bam!İşte orda.Kolundan tuttum ve çıkışa doğru sürükledim.Aynı zamanda telefonumdaki ses kaydedicisini açmıştım.

-Dün neden sanki o kadınla yatmışım gibi gösterdin?!?Sabah kalktığımda üzerimde ve onun üzerinde kıyafetleri olmicaktı ve biz yatmış olucaktık dimi??

-Neyden bahsettiğini bilmiyorum,kolunu sıkarak devam ettim:

-Bana doğruyu söyle cezalarımı en iyi senin bilmen gerek!!!

-Tamam kanet olası yaptım.Yanındaki sarışın sürtüğe gıcık oldum.

-Onun bir adı var.

-Şimdi de bana onu mu savunucajsın?Yoksa onu seviyor musun?

-Seviyorum var mı seni sevmediğim kadar onu seviyorum.Senin gibi bir sürtük değil en azından.

-Senden nefret ediyorum Demir.

-Hala beni ilgiilendiren bir şey demedin.

-Siktir git.

-Zevkle,diyerek kolunu bıraktım cebimdeki telefonu çıkardım aynı zamanda ses kaydını Mira'ya gönderdim.O dinleyene kadar ben çoktan onun evine gitmiş olurum.Hızla arabaya bindim ve Mira'nın evine doğru yola çıktım.

Mira'dan

Aman Allahım!Demir o kadınla yatmamış.İçimden sevinç dansı yaparken Demir'e haksızlık ettiğimi düşündüm.Onu dinlemeliydim.Tam da bu sırada kapı çaldı ve ağır adımlarla kapıya doğru yürüdüm.Kim olduğunu bakmadan yavaşça kapıyı açtım.Demir mi o?Hızla boynuna sarıldım.

-Demir,özür dilerim seni dinlemem gerekirdi.

-Ben bitti demeden bitemez.

-Seni seviyorum.

-B-

-Tamam Demir ben biliyorum.Bunu daha özel bir zaman söyleyebilirsin.

-İşte benim kızım,diyerek öpmeye başladı.Beni yavaşça içeriye doğru ittirdi.Kapıyı da ayağı ike kapattı ve beni duvara yasladı.Ellerim direkt saçlarına giderken o da belimi okşıyordu.Yukarıya doğru be kaldırınca bacaklarımı belime sardım.Merdivenlerden çıkardı ve odanın kapısını kırarcasına açtı.Yumuşak yatağa yatırdığında durmamız gerektiğini anladım.

-Demir

-Mmm,dedi boğuk sesiyle.

-Durmamız gerek.

-Ciddi olamazsın Mira?

-Ya Demir olmaz yani seni istemediğimi sanma ama her şey daha çok yeni.Korkuyorum ayrılırsak sen yoluna devam edersin ama ben?

-Bana güvenmiyorsun,dedi fısıltıyla aynı zamanda üzerimden de doğrulmuştu.

-Hayır,bak her şey çok yeni.

-Tamam ,ben seni zorlamak istemiyorum.

-Anlayışlı sevgilim benim,diyerek boynuna sarıldım.

-Sevgilim?Sevdim bunu.

Utancımdan kafamı boynuna gömdüm ve daha sıkı sarıldım.Yavaşça ayrıldığımızda çenemden tuttu ve gözleri ile gözlerimizin birleşmesini sağladı.

-Utanmış mı benim küçüğüm.

-Demir yaaa.

-Tamam gel buraya,diyere tekrar kolları arasına aldı.Huzur vericiydi.Sanki kimse bana bir şey yapamayacakmış gibi.Ayrıldığımızda konuşmaya başladım:

-Huzur vericiydi.

-Ne?

-Kollarının arasından olmak huzur vericiydi.

-Hmm o konu.Evet öyle derler.

-Ukala.

-İltifat ediyorsunuz hanımefendi.

-Ukalasın falan ama giderin var canım ya.

-Laflara bak laflara.

-Ne?Kötü bir şey demedim ki.Ne yani çok yakışıklısın.Seni görünce üzerine atlamak istiyorum.Kasların tam bir şaheser mi demeliydim,OPPS!Bunları Demir'in bilmemesi gerekiyor dimi?

-Demek üzerime atlamak istiyosun,dedi aynı zamanda kahkaha da atmıştı.

-Yok yani hani insan yakışıklı birinş görünce böyle süzer falan yani sen atlamaz mıydın?(kaşlarını yukarı kaldırdı.)Atlamazdın.Aynen dimi kim atlar ki zaten.

-Saçmalıyorsun bebeğim.

-Ahh!Farketmen ne hoş.

-Ama çok tatlı oluyorsun.

-Ne?

-Üzgünüm tatlım o sözü bir daha azımdan duyamazsın.

-İyi tamam sen söyleme Doruk bana hep söylüyor zaten.

-Ne dedin sen?!!!Doruk sana tatlım mı diyor?!!!!!!

Evet korktum.Bakışları beni delio geçiyordu neredeyse.

-Be-Ben şaka yaptım canım.

-Başlatma şakana Mira böyle şaka mı olur!!!Sikerim Doruk'u da belasını da.

-Sakin ol canım benim ,diyerek yanına yaklaştım ve dudaklarına öpücük kondurdum.Ama o hemen bırakır mı beni?Hayır dediğinizi duyar gibiyim.

Bu bölümü kısa yazdım.1k olmamızın mutluluğuydu.Öpüldünüz.Yorumlaeınızı ve tavsiyelerinizi bekliyorum. ;)))

Umursamaz UkalaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin