54.Bölüm

6.2K 336 30
                                    

Mira'dan

Ağzım bir karış açıkken ona bakmayı sürdürüyordum.Bu harika bir haberdi.Eliyle çeneme vurarak ağzımı kapattı ve ben de gülerek boynuna sarıldım.

-Sen harikasın.

-Eveeet,biliyorum öyle derler,dediğinde gülüşüm yüzüme iyice yayıldı.Sonrası zaten aynıydı sarılıp uyumuştuk.

Demir'den

Kollarımın arasında uyuyuyan kızı izliyordum.Meleğimi.Eşsiz kokusu başımı döndürürken hala onu düşünüyordum.Nasıl da mutlu olmuştu tarihi duyunca.Ben bu kadar sevinmesini beklemiyordum.Tekrar kokusunu içime çektim ve kapanmaya başlayan gözlerime karşı koymayarak uyumaya başladım.

....

Sabah hissettiğim kıpırdamayla uyandm.Tabiki Mira'ydı.

-Rahat dur.

-Demir nefes alamıyorum kollarını azıcık gevşet,dediğinde yamuk bir sırıtış sergiledim.Ona fazla sarılmıştım.Kollarımı yavaşça gevşettim.Rahat bir nefes aldığında bu komik haline gülmeden edememiştim.

-Uyandıysan artık kalksak?

-Hayır,uyu.

-Ama uykum yok,diye mızmızlanmaya başladığında ben de kollarımı gevşettim ve  kalkmasına izin verdim.Ben de yavaşça kalktım.

-Ben kahvaltıyı hazırlicam sen de üzerini giyin gel,dediğinde kafamı onaylarcasına salladım.Üzerime tişörtü geçirdim ve uyuşuk hareketlerle  aşağı indim.Telefonuma gelen mesaj sesiyle salona gittim.Mesaj Aras'tandı.Mesajı okuduğumda aklına gelen tüm fikirleri sıralamıştı.Uçak mı?Bu adam ne içti?Her neyse.Tüm mesajı okuduğumda aklımda birkaç fikir vardı şu evlenme teklifiyle ilgili.Ama gerçekten çok orjinal olsun istiyordum.Telefonu cebime attım.Mutfağa girdiğimde Mira ocağın başındaydı.Yavaşça beline sarıldım ve kafamı boynuna gömdüm.Ahhh.Kokusu harikaydı.

-Çok yakında,dedim boğuk çıkan sesimle.

-Ne?

-Benim olucaksın,sabah seninle kalkıcam,seninle yatıcam,sadece bana yemek yapıcaksın,benimle uyiyacaksın vee zamanı geldiğinde tamamen benim olucaksın,dediğimde gerildiğini ve titrediğini farketmem uzun sürmedi.Korkuyordu.Tabiki ona istemediği bir şeyi zorla yaptırmayacaktım ama benden korkmasına gerek yoktu.Sinirlensemde bozuntuya vermeden kokusunu içime çekmeye devam ettim.Sonunda ocaktaki yemek piştiğinde kollarımın arasında bana doğru döndü.Gözlerimin içine bakıyordu.Sanki tüm evrende sadece ikimiz vardık.Kalp atışları kulağıma gelmeye başladığında heyecanlanması hoşuma gitmişti.Beni seviyordu,bana aşıktı.Ben de ona.Yavaşça ona yaklaştığımda dudağını ısırdı.Owww.Yanlış hareket.Gözlerim dudağına kaydığında derin bir nefes aldı.Dayanamayarak dudaklarına yapıştım.Harikalardı.Elleri ensemde ve saçlarımda dolaşırken ben ellerimi belinde dolaştırıyordum.Ondan ayrıldığımda kızarmış yanaklarına baktım.Hala alışamamıştı.İstemsizce bir gülümseme belirdi suratımda.Bir şey demeden masaya oturdum ve kahvaltı yapmaya başladık.Sıradan şeyleri vana anlatırken sadece onu dinliyormuş gibi yapıyordum.Çünkü tüm ilgimi ona vermiş mimiklerini izliyordum.

-Beni dinlemiyorsun Demir,kaç saattir sana soru soruyorum.

-Ne?

-Her neyse,bir şey yok.

-Güzelim bir daha söyler misin?,dediğimde bu kadar kibar olmama o da şaşırsa da anlatmasına devam etmişti.Ben bu sefer onu dinlemeye başlamışken telefonum çaldı ve elimle bir saniye işareti yaparak telefonu açtım ve salona gittim.

-Efendim Aras.

-Şey abi şu depoya bir gelsen adamlar sıkıntı çıkarttı.

-Bensiz hallet.

- Abi bir uğra en azında uzun zamandır gelmiyorsun.Hele evlend-

-Tamam kes,geliyorum.

Telefonu kapattığımda arkamda duran Mira'ya döndüm.Gözlerinde hayal kırıklığı vardı.

-Gitme.

-Gitmem lazım.

-Hayır bak başına bir şey gelmesini istemiyorum.Lütfen.

-Mira,güzelim sakin ol benim mekanımda bana bir şey olmaz,diyerek ona sarıldım ve sonra üzerime montumu alarak evden çıktım.

......

-Aras halledemedin mi hala?

-Abi az kaldı valla azıcık sabret,dediğinde sinirle suratına kapattım telefonu.Depodaki işimi hallettim ve şu teklif için hazırlıklara başlamıştık ama Aras bey bir türlü istediğim mekanı kapattıramadı ve ben de şimdi arabama bindi  ve onun yanına gidiyorum.Mekana geldiğimde arabadan indim ve kapıyı açarak içeri girdim hala ikna çabalarındaki Aras'ı gördüğümde iyice sinirlenmiştim.Adamın yanına sakince(!) oturdum ve konuşmaya başladım.

-Derdin ne senin?Senin yüzünden şu anda müstakbel karımın yanında değilim.Söyle ne kadar istiyorsun uğraştırma daha fazla.

-Abi olm-

-Sana ne kadar istediğini sordum dimi?

-Ama,dediğinde cebimden yüklü miktarda parayı çıkardım ve masaya koydum zaten adamda susmuştu.Yüzüme zafer gülümsememi yerleştirdim ve Aras'a işaret vererek mekanı terkettik.Şimdi ise Aras'a alınacakların malzemelerini veriyordum.

Etraf mumlarla süslü olacaktı ve duvarlarda fotoğraflarımız.Bunlar için çok uğraşmıştım.Çünkü fotoğraflar aşırı sıkıntılı olmuştu benim için.Fotoğrafları basıcak olan adamın Mira'yı görmesini istmemiştim ve bunun mümkün olmadığını söylediğinde adamı dövmüştüm.Ger neyse konumuz bu değil.Listeye yiyecek ve içkilerin adını da yazarak Aras'a verdiğimde artık meleğimin yanına gitme zamanı gelmişti.Aras ile ayrıldıktan sonra arabaya bindim ve eve sürdüm.Kısa süre sonra eve geldiğimde kapıyı açtım ve salona geçtim.Televizyonun karşısında duran Mira'yı gördüğümde yüzümdeki gülümsemeyi silemiyordum.Yavaşça yanıma yaklaştım ve arkasına geçerek ensesini öptüm.Evet öptüm çünkü huylanıyordu.Kafasını birden arkaya attı ve homurdanmaya başladı.

-Ooo Demir Bey sonunda gelmişsiniz.

-İşlerim vardı?

-Neymiş bu işler?Bu aralar çok sık olmaya başladı.Telefonla görüşmeler falan.

-Sen beni kıskandın mı?

-Evet,yani hayır tabiki evet dur hayır.Seni kıskanmadım.Neler diyodun öyle ben niye kıskancakmş-,yine saçmalıyodu ve ben de susması için dudaklarına minik bir öpücük kondurdum.Sırıtmaya başladığında ben de gülmüştüm.

-Affedildin,hava güzel,bahçeye çıkalım.

Harika konu değiştirir.Güldüm,kafamla onayladım ve beni sürüklemesine izin verdim.Sonra ben önden yürüdüm ve hamağa yattım.Mira başıma dikildi ve konuşmaya başladı.

-Kalkar mısın?Ben yatıcaktım.

-Çok istiyorsan gel yanıma,dedim.

-Hayır sen kalk ben yatıcam.

-Başka emtin güzelim?

-Dalga geçme ciddiyim.

-Ben de.

-Kalk hadi ya,diye kolumdan tutarak çekiştirmeye başlayınca onu birden üzerime çektim.Göğsümün üzerine uzandırdım ve kollarımı beline sardım.

-Dem-

-şşşşş,sus ve dinle.

-Neyi?

-Kalbimin sesini.





Merhaba okuyucularım.Umarım yeni bölümü beğenmişsinizdir.Ben diyorum ki acaba oyları arttırsak mı?Oy vermeyen okuyucularım sizlerde hikayeme oy verip yorum yapın.Gördüğüm,okuduğum yorumlara olabildiğince cevap vermeye çalışıyorum.Yine de hepinize teşekkur ederim.Bu arada yaptıkları harika yorumlara hikayeme destek olan @lukeandselena,@SilaYnmz,@iremogutcu 'ye teşekkür ederim.Hepiniz seviliyorsunuz.

Umursamaz UkalaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin