❤︎32𝐓𝐡 𝐏𝐞𝐭𝐚𝐥❤︎

911 161 36
                                    

لباسی آراسته به تن کرده و مقابل کریستالی شفاف ایستاده بود و خودش رو تماشا می‌کرد. موهای شرابی رنگش، تناقض زیبایی رو با پیراهن سفید رنگش ایجاد کرده بود و مرواریدهای قرمز و سفیدی که زیر چشم‌هاش حک شده بودن، زیباییش رو دو چندان می‌کردن.

- طیلا؟ توی حبابی؟

با شنیدن صدای آتریسا، بال‌های سفید رنگی که لبه‌هاش به رنگ سرخ بودن رو جمع کرد و از خانه‌ی حبابیش خارج شد. لبخند بزرگی به روی لب‌هاش نشوند و باعث شد چال گونه‌ی زیباش نمایان بشه.
چال گونه، یک موهبت الهی در میان پریان آب به حساب می‌اومد و طیلا، جز پری‌هایی بود که این موهبت رو داشت.

- اینجام، وقتش رسیده؟

آتریسا که یک پری با بال‌های کریستالی و موهایی سفید و چشمانی آبی رنگ بود، با ذوق سرش رو تکان داد و دست طیلا رو گرفت و به سمت دریاچه‌ی یخ‌ دوید.

- امروز قراره پری‌هایی که به سرزمین فانی، از سمت آسمان دوم فرستاده می‌شن رو انتخاب کنن. فکرش رو بکن؟ اگر من و تو باهم انتخاب بشیم یک جسم آدمی خواهیم داشت... می‌تونیم بین انسان‌ها باشیم و دستوراتی که از آسمان‌ها بهمون داده می‌شه رو به خوبی اعمال کنیم.

تک خنده‌ای کرد و با چشم‌های شفاف و سیاه رنگش، همراه با آتریسا پاهاش رو از روی زمین جدا و بال‌هاش رو باز کرد و میان ابرهای سفید و آبی رنگ آسمان سوم، به پرواز در اومد.

آسمان سوم، سرشار از زلالی و پاکی بود. چشمه‌های رنگارنگی که هر کدام منشأ یک نیروی خاص بودن، درش در جریان و نورهای سفید، طلایی، آبی و نقره‌ای از درختان کریستال منعکس می‌شد.
با دیدن دریاچه‌ی مهتابِ سفید، لبه‌ی بالش رو خم کرد و همراه با آتریسا در جایگاهی خالی‌ بین پریان فرود اومد.
نیم نگاهی به جمعیت پریان آسمان سوم انداخت و مقتدرانه، دست‌هاش رو پشت کمرش برد و رو به آتریسا گفت:
- از چیزی که انتظار داشتم، تعداد پری‌هایی که اومدن بیشتره.

آتریسا، دسته‌ای از موهاش رو عقب فرستاد و آهسته زمزمه کرد:
- شنیدم به پری‌هایی که به سرزمین فانی‌ها فرستاده می‌شن، مقداری قدرت اختیار می‌دن. برای همین همیشه تعداد کسانی که می‌خوان انتخاب شده باشن، زیاده.

هومی کشید و با لبخند آرامی سرش رو تکان داد.
با پخش شدن نور سفید رنگی که نشان از ورود فرشته‌های الهی می‌داد، پری‌ها با گرفتن لبه‌ی پیراهن‌هاشون آهسته خم شدن و با بال‌هاشون، یک حصار به دور خودشون ایجاد کردن و از این طریق به فرشته‌های الهی احترام گذاشتن.

زادکیل، که فرشته‌ی الهی آسمان سوم بود، با لبخند قدمی رو به جلو برداشت:
- امروز کارکردهای شما پری‌ها در آسمان سوم ارزیابی شده و دو پری، اجازه‌ی ورود به آسمان اول و سرزمین فانی‌ها رو خواهند داشت. همونطور که می‌دونید، پری‌ها باید ارتباط خودشون رو با فانی‌ها و مردمان سرزمین‌های دیگه حفظ کنن. این چیزیه که پروردگار عالم خواستارند تا صلح، در تمام جهان برقرار باشه.

𝗗𝗮𝗵𝗹𝗶𝗮 ᵛᵏᵒᵒᵏ ᵛᵉʳWhere stories live. Discover now