HELLOOOO NASILSINIZZZ.
Bir kaç gündür çok yoruluyorum hatta tatil girdi gireli ama işlerimi düzene soktum inşallah eski düzende atarım bölümleri.Dua edin banaa.
:)
Oy ve yorumda yapın haaa. Buboumde kadar gelmiş varlığını belli etmeyen okuyuculardan olmayın.
Bölüm şarkıları
- Mabel Matiz/ Ahu
- Sertab Erener/ rengarenkİYİ OKUMALARRR
\(^o^)/
Sabah 6 sularında uyanmıştım. Ne kadar yorulsam da bilerek alarmımı bir saat erkene kurmuştum uyanmak için. Hastaneye gidecektim bugün 10 günün sonunda.
Uyansam da yataktan kalkmamış bebeğimin uyanmasını bekliyordum. Yaslı olan sırtı yüzünden elimi göğüsünün üstünden birleştirmiş yüzünü inceliyordum. Ne de güzeldi ama!!! Bakarken sırıttığımın bile farkında değildim.
İşaret parmağımı kaldırıp göğsünün üstünde gezdirdim. Huylanmıştı. Gülümseyerek daha da çevirdim parmağımı. Göğsü öyle belirgindi ki! Çok güzelll. Uyku mahrumu sesle, gözünü açmadan konuştu.
"Gece sana yetmedi herhalde sevgilim. Sabah sabah amacın ne acaba?"
Elimi durdurdum. "Birşey yapmıyorum sadece canım bebeğimi uyandırıyorum. Uyandırmayayım mı?"
Parmağımı alıp önce öptü sonra elleri arasında tutarak yeniden konuştu. "Uyandır güzelim uyandır da başka yerlerimi uyandırma"
Dediklerini kıkırdayarak yataktan çıktım. Ben çıkınca gözlerini açmış tavana bakıyordu. Sonra aklına birşey gelmiş gibi bana döndü.
"Sen ne kadar arsız bir kadınsın. Dün ne yaptın öyle. Üstüme atlayıp durdun!! Bi ara korkmadım değil. Ahh ahh ne güzeldi... Tekrarlar mıyız?" Hem gülüyor hem de sıralıyordu isteklerini. Yüzüne öpücük atarak banyoya girdim. Yorgunluğumu alırdı.
Kısa bir duşun ardından bornozuma sarılarak odaya geçtim. Yatağın üstünde duran kıyafetler ile gülümseyerek hızla giydim. Her şeyi de koymuştu. Hızlıca giyinip saçımın sadece yaşını alıp içeriye geçtim.
Mutfakta sırtı bana dönük şekilde peyniri dilimliyordu. Sofraya baktım. Herşey hazırdı. Becerikli sevgilim.
"Eline sağlık bebeğim"
Sesimi duyunca kafasını bana çevirip gülümsedi. "Afiyet olsun güzelim"
"Yine kombin olmuşuz" üstümdeki kıyafetlerin aynısını giymişti.
"Ne sandın. Biz seninle tabiiki kombin olacağız. Evliyiz biz evli!"
Kahkaha attım bu dediğine. Ona baktığımda o da sırıtıyordu. Ko- KOCANDA KOCAN ANLADIK!!! İç sesim ile gülmeme devam ettim.
O son parçayı masaya koyarken bende çayları dolduruyordum. Konuşuyor, gülüyor yemeğimizi yiyorduk. Yemeğimizi yedikten sonra hemen sofrayı kaldırıp iki bulaşığı yıkamıştım. Yusuf Ali de gelince kapıyı kitleyip el ele arabaya doğru yöneldik. O kendi, ben kendi arabamla gidecektim. Elimi bırakmadan yanağımı öptü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBİMİN DOKTORU
ActionKALBİMİN DOKTORU "Ben seninle evlenmem diyorum neden anlamıyorsun beni?"diye soluduğumda hala gülüyordü ve bu beni çıldırtmaktan başka birşeye yaramıyordu. "Onu göreceğiz...Ve bu sözlerini evlendiğimizde sana hatırlatırım müstakbel karıcığım"'dedi N...