Hellooo beyblerrr. Nasılsınız???
Burası çooooğğkk sıcak hiç birşey yapılmıyoor:(Çok uzatmadan başlayalım;)
Bölüm şarkıları;
-Tarkan/ Şımarık
- Umut Timur/ VermedinİYİ OKUMALARRRR
<3
Yusuf Ali'nin anlatımındannnn.....
"Araştırmalara göre çocuklarını göstermese de derin bir araştırma sonucu kapı sana çıktı. Karının babasıymış...."
Hay sikeyim!! Bi bu eksikti başıma zaten.
Kafamı olumlu anlamda salladım."Yusuf Ali sana herkese yaptığım konuşmayı yapmayacağım. Sen işinde oldukça iyi ve profesyonelsin. Birçok şekilde eğitim aldın zaten. Yanlışın olmayacağını biliyorum ama karşında ki bir kadın. Unutma sen ne kadar iyi olursan ol o senin artık zaafların arasında,seni tek hareketiyle manipüle edebilir. Kadınlar kurnaz varlıklardır. Dikkat et."
Bla bla bla. Sensin sensin. Zaten Aşkım da öyle diyordu. Ayağa kalktım.
"Başka birşey yoksa çıkabilir miyim komutanım"
Önce yüzüme baktı. Sonra başını sallayarak onayladı. Dışarı çıkmam ile bir bedene tosladım. Ben bu yüzü nerden tanıyordum. Sinirle bana bağıracakken beni görmesi ile siniri uçup gülümsemeye başladı. Hatta saçını geriye atarak utanmış gibi yapmıştı. Bu neydi şimdi? Hemen Aşkımı aramam gereken konular vardı yoksa beni doğrardı.
"Nasılsın Yusuf Ali?" Adımızı bilmeyende yoktu. Acaba karın kadınlar tarafından bilindiğini öğrense ne der. Hemen ciddileşerek cevap verdim.
"Siz kimsiniz hanımefendi ve adımı nerden biliyorsunuz?"
Yüzü düşmüştü. Ama arsızca kaldırıp tekrar gülümsedi. "Beni unuttuğunu sanmıyorum. Ama öyleyse tekrar tanışalım ben Ceyda, Ceyda Uska hani kuzenim burada çalışıyordu ve sinizle tanışıp yemek yemek istemiştim. Hatırladınız mı?"
Zaten her şey üst üste geliyordu. Bana kafayı takık bir manyaktı. Kuzeni işinde o kadar iyiydi ki hemde kuzeninin bu yaptığı şeyler yüzünden benden özür bile dilemişti. Ben neden daha fazla burada konuşuyorsam.
"Hatırlamıyorum hanımefendi iyi günler"
Diyerek hızla yanından ayrıldım. Etrafıma bakınca bizim timden kimse yoktu. Ucuz kurtulmuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBİMİN DOKTORU
ActionKALBİMİN DOKTORU "Ben seninle evlenmem diyorum neden anlamıyorsun beni?"diye soluduğumda hala gülüyordü ve bu beni çıldırtmaktan başka birşeye yaramıyordu. "Onu göreceğiz...Ve bu sözlerini evlendiğimizde sana hatırlatırım müstakbel karıcığım"'dedi N...