52.ÜÇLÜ GÜCÜ👸💅

696 75 13
                                    

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Merhabalarr nasılsınızzzz?
Bu bölüm uzun bir bölüm olacakkk. Yani inşallah msmsmdmsmsj

Size bir şey sormak istiyorum hikayenin ilerleyişinde girmek istediğiniz bölümler var mı? Örneğin daha çok acı çekilen sahneler, yeni bir kötünün gelmesi, Yusuf Ali'nin aşkımı kıskanması, Yusuf Ali ile Aşkımın arasının birkaç günlüğüne de olsa bozulması, Yusuf Ali'nin Aşkımı kırması gibi klişeler istiyormusunuz yoksa devam mı????

Sizden tek istediğim oy ve yorumlarınız❤️

Bölüm şarkısı:
- Göksel/ Uzaktan-speed up
- Tarkan/ Yolla
Aydilge/ Aşka gel


..Keyifli okumalar herkese..


AVM'den çıkmıştık. İşimiz bitmişti. Sadece yemek yememiz kalmıştı. Bunun içinde dışarıda yemek yiyecektik. Her zaman gittiğimiz Etli Ekmek Lazım Mı Abi ye gidiyorduk.

Karnımım guruldaması ile elimi karnıma koydum. Açılmıştım. Bakışlarımı kaldırarak araba sürerken bile bu kadar karizmatik olan kocama baktım. Damarlı eli direksiyonu tutmuştu. Diğer elide pencerede esen havanın etkisindeydi.

Karnımın tekrar guruldaması ile bakışları beni buldu. "Birinin canı çok acıkmış herhalde" kafamı nazlı nazlı aşağı yukarı salladım. Gülümsedi bu yaptığım harekete.
"O zaman biraz hız yapmam da sorun olmayacak. Çünkü karımın karnı benim için herşeyden önemli" dudağımın kenarı kıvrıldı anında.

Hızlanan araba ile az bir vakitte gelmiştik mekana. "Ne kadar özlemişim burayı. Burnumda tütüyor yemekleri" dedim etrafa bakarken. Her zamanki gibi kalabalıktı. Boş bir kaç masa vardı sadece.

Arkadan belime sarılan Yusuf Ali ile yan yana içeriye girdik. Bakışları hemen etrafı aradı boş masa bulmak için. Buldu da. Belimdeki eli ile bana yön vererek seçtiği masaya gittik. Sandalyemi çekerek oturmamı sağladı. Gülümsedim bu haline.

"Biliyor musun bir tane akım var ama biz onu seninle hiç yapamayacağız"

Kaşları merakla çatıldı. "Niyeymiş o?"

"Çünkü o akım kadınların erkek arkadaşlarına kibar olmayı öğretmek için attıkları bir adım ve sen benim sana öğretmeme gerek kalmadan kibar ve romantik bir adamsın"

KALBİMİN DOKTORU Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin