33.SONUNDA🔫

840 120 44
                                    

Helloooo

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Helloooo. Yeni bölüm ile karşınızdayım
.

Oy vermeyi+ yorum yapmayı unutmayın. Hayalet okuyucu olmayınız. Emeğime hakkını veriniz ya da okumayınız

:)

Bölüm şarkıları;
- Çağla/ Ara beni
- Hande Yener/ Alt dudak
- Göksel/ Bi' seni konuşurum

İyi OKUMALARR

💙

Ne yapacaktım ben. Nasıl bir saçmalığın içine düşmüştüm. Bir tarafta Yusuf Ali'nin canı,diğer tarafta ondan vazgeçmek vardı. Blöfte yapıyor olabilirdi ama o güvensiz piçe güven olmazdı. Dediğine uymak zorundaydım. Beni fark etmesine izin vermeden hızla koşarak o arabaya bindim. Zaten çalışıyordu beklemeden uzaklaştık.

"Nereye gidiyoruz?"

Ses yok.

"Şehir dışında mı bari?"

Ses yok+ kötü kötü bakış var.

"O adamın neyisin?"

Homurdanma var+ delici bakışlar.

"Konuşmamak içinde mi emir aldınız?"

Laa havleee

"Konuşsana canım sıkılıyor burada!"

"Sen şuan eşinin öleceğini bilerek buraya gidiyorsun ve orada başına herşey gelebilir ama sen konuşma derdinde misin?"

"Son vaktimse eğer sıkılarak mı geçireyim. Adamları da onun gibi salaklar vallahi!"

...

Tüm rahatlığım Yusuf Ali'nin beni bulacağındandı. Saçma saçma konuşan adamları dinliyordum.

"Maçı izledin mi la?"

"İzlemez olur muyum. Bombaydı."

Sizin maçınıza sıçayım!! Biz burda ne haldeydik onlar ne konuşuyordu. Açılan kapı ile bakışlarım orayı buldu. Yine gelmişti pislik.

"Kızım. Nasılsın?"

Onu dinlemeyerek yön çevirdim ona. Birde arsızca gelip konuşuyordu. Yanıma gelip saçımdan tutarak kendisine dönderdi.

"Bak elin kolun bağlı bir şekilde karşımdasın. Şuan şu iki adamı üstüne yollasam ne yapabilirsin ki?" Yüzü yüzüme yakındı. Yapabilirdim bence. Başımı arkaya atarak hızla burnuna geçirdim.

"Seni orosbu. Kızınım lan ben senin! Nasıl bana böyle birşey ile gelirsin?! Sen baba mısın ki? Sen ucuz şerefsizin tekisin? Karşıma geçmiş beni bir günden bir güne sevmemiş biri olarak çok cesursun. Neden ya neden?! Anlamıyorum açıkla bana! Küçücük çocuktum ben karşında ağlarken neden gelip başımı okşamadın? Neden sadece kanayan yaram oldun ki? Allah belanı versin senin pis iblis!!"

KALBİMİN DOKTORU Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin