..SON...

956 29 11
                                    


Burada oldukça iç dökeceğim, bölüm değildir, isteyen geçsin..

Merhabalar.... Nasılsınız? Birkaç gündür yoktum inşallah bölüm bekleyen vardır. Bu hikayeyi yazmak benim hayatıma öyle güzel şeyler kattı ki. Bir kaç yeni insan, kendimi geliştirmiş bir ben, hayallerine yazarlığı ekleyen bir ben ve daha nicesi bu hikaye ile başladı benim için.

Bu serüvene başlamak benim için aslında çok kolay oldu. Birden dedim ki 'Neden yapmıyorsun ve neden olmasın?' sadece bir kere düşündüm ve ilk bölümü yayınladım. Zaten ilk bölümün içler acısı olduğunu düşünüyorum.

Karakterlerin karakterlerini ile belirlememiştim. Sadece aklıma gelen ilk isimleri yazmıştım ve bir sürü bölüm yazmaya başladım. Gerçekten güzel gidiyordu her şey. Ta ki o güne kadar. Tam yirmi yedi bölüm. Elimdeki yirmi yedi bölüm ve hesabım gitmişti. Hiç bir şey yoktu. Elimden hiçbir şey gelmiyordu, ağlamak dışında. Ağladıkça ağladım ve yine ağladım. Sonra hepsini tekrar yazarak bu profile aktardım. Yirmi yedi geçti koca altmış altı bölüme geldik. Her şey öyle güzel ki. Gerçekten bana hissettirdiklerizi asla anlayamazsınız. Hele bir oy var ya beni öyle mutlu ediyor ki, öyle yazmaya teşvik ediyor ki hani anlatılmaz yaşanır denir ya o olay ise bu bana göre.

Bazen bu platform için yetersiz hissettiğim bile oldu. Çünkü gerçekten berbat yazan ya da yazan demeyelim de bu uygulamayı berbat bir şekilde kullanan kişiler benden öndeyken benim halim ortadaydı. Çok üzüldüğüm oldu, bazen çok güzel oylar alırken oyların kaybolduğu oldu bla bla bla.

Buraya kadar okuduysan derdime ortak olduysan çok teşekkür ederim. Ciddili sende iyi ki varsın.

Bu hikaye benim için buraya kadardı. Evet bu hikayede değinmek istediğim asla sadece Yusuf Ali ve Aşkımın aşkı değildi ki öyle olmadı da. Asıl anlatılmak istenen bir kadının yapamayacağı hiçbir şeyin, imkansız diye bir şeyin olmaması. Bir kadın diye belirtmemin sebebi bu ülkede erkeksen ne olursan ol ister hırsız ,ister halk dilinde orusbu, isterse bilgisiz ol ama her şeye ulaşman kolayken bir kadın için aynı şey asla görülmez. Bir yaşına yaşayan kadına başka isimler takan bir kesim var bu ülkede, bir kadın tecavüze uğrayınca uzun giyinseydi diyen birileri var, bir kadın çalışmak istedi diye karısını döven adam(!)lar namusunu koruyan namussuzlar var.

Bu hikaye evet eğlendirdi, aşkı gösterdi, acıyı tattırdı ama ne olursa olsun konusu değişmeden kadının yaşadığı zorluklardı. Babasının namus adı altında küçücük bir çocuğa ve annesine yaptıklarıydı.

Belki burada okurken içinizde az çok şey oluşmuştur 'bu bir kitap' 'yasanılanlar gerçek değil' asla öyle değil. Bu kitap gerçek hayattan alıntıdır yazısı yazmayan gerek hayattan alınan bir kitaptır. Bunu gündeme düşen bir çok filmden de anlayabilirsiniz.

Çok uzattım hakkınızı helal edin. Eğer benim sizde hakkın varsa helal olsun. Beni bu kısma kadar bırakmayan,destekleyen, arkadaşım olan herkese teşekkür ederim. İyi ki varsınız<3

❤️🧡💛💚💙💜🤎🖤🤍♥️💘💝💖💗💓💞💕💌💟❣️💋🫀💐🌹🌺🌷🌸💮🏵️🌻🌼🌱🌳🍀☘️

Yeter artık sus diyeceksiniz ama YENİBİR KURGU yayınlayacağım. En kısa sürede sizlerle olur.

Ve son olarak gerek bana gerek kitap karakterlerine sormak istediğiniz soruları buraya yazın cevaplayayım.

ALLAH'A EMANET OLUN...

KALBİMİN DOKTORU Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin