Sonunda tekrardan birlikteyiz.
Birkaç gündür başım güneş nedeniyle çok ağrıyor. Memur gibi 8de gidip eve 5te geliyorum. İyikii tatildeyiz. Ama tatil yok bize. 4 gün oldu bölüm atmayalı en uzun Aralık bu oldu. İnşallah beklediğinizin karşılığını alırsınız.Bu arada demeyi unutmayayım okuma,yorum ve oy sayıları için teşekkürlerrr.
Okuma 2bin üstü
Oy bin üstü
Yorum 3bin üstüÇook teşekkürlerr
Bu bölümde diğer güzel çift Nihal ile Mehmet'in başlangıcından bugününe olsun. Yorumlarınızı bekliyorum bu konu da.
Seviliyorsunuz
❤️Bölüm şarkıları;
- iki deli
- hele bi gelİYİ OKUMALARRRR
"Ne istiyorsun benden? Rahat bırak artık beni!"
"Neden şans vermiyorsun ki bize?"
Sinirle soludum. Kaç kere açıklamama rağmen bu anlamakta zorlanan adam beni dinlemiyordu.
"Bak beni iyi dinle! Son kez diyorum. Benim önceliğim işim olacak. Daha birinci sınıfım. O üniformanın içine girene kadar bana duygu yok! Bu sadece senin için değil bunu da anla. Ki seni istemiyorum diyorum neden zorluyorsun?"
"Ama seni seviyorum diyorum....."
Sabır dileyerek sinirle yüzüne baktım.
"Sabır. Bak benin canımı sıkma Mehmet! Bir daha yanıma yaklaşırsan olacaklardan sorumlu değilim. Duygularından eminsen karşıma sonra çık. Şimdi aşkla ilgilenecek kadar müsiat değilim"
Yüzüne bir sırıtış ekleyerek bana baktı. "Peki güzelim sen ne zaman istersen o zaman sevgili oluruz"
"La havle la havleee!!"
"Abinin yanına mı gideceksin bebeğim?"
"Sen kaşınıyorsun ama! Uğraşma benimle git yaşıtlarınla ilgilen"
Hızla yanında giderek abimin yanına geçtim. Oturmuş arkadaşları ile gülerek birşeyler konuşuyorlardı. Onların yanına geçmekten vazgeçip çay almaya geçtim.
🌺
"Bu nerden çıktı!"
"Kim koydu diyorum bunu buraya!" Çantamın yanında kocaman bir çiçek demeti vardı. Küçük bir kututa da bileklik vardı. İçinde 'Ben takmak isterdim ama kız evi naz evi bekleyeceğiz artık' yazılı not ile.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBİMİN DOKTORU
AcciónKALBİMİN DOKTORU "Ben seninle evlenmem diyorum neden anlamıyorsun beni?"diye soluduğumda hala gülüyordü ve bu beni çıldırtmaktan başka birşeye yaramıyordu. "Onu göreceğiz...Ve bu sözlerini evlendiğimizde sana hatırlatırım müstakbel karıcığım"'dedi N...