50.T̶Ü̶K̶E̶N̶D̶İ̶M̶ TÜKENDİK

723 74 15
                                    

Selamm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Selamm. Yeni bir hafta yeni bir bölüm. Bu birkaç bölüm acıklı olacak tabiiki de.

Bu arada bana söveniniz var mı????

Başlayalım<3

Bölüm şarkıları;
- Memati/Bu şehir girdap gülüm

Keyifli okumalar 💗

Yazarın ağzından

Çalınan kaç can var bu hayatta. Kaç tana yıkılan yuva var. Yıkılan hayaller, yıkılan evler, yıkılan insanlar. Hangisi daha acı olur ki. Hangisi bunlar karşılaştırabilir ki.

İnsanlar doğar yaşar ve ölür. Ya insan yaşarken öldüyse? Ya insan sevdiğini kaybettiği için bittiyse? Kolay mı gelir devamı, kolay mıdır giden içinde kalan içinde.

Ağlıyordu. Herkes ağlıyordu. Odada ki herkes ağlıyordu. Kimse duramıyordu.

"Y-yusuf Ali. Y-yusuf Ali be-bebeğim. Bebeğim yok Yusuf Ali"

Hunharca dökülen yaşları kim dindirecekti ki. Bu ateş nasıl sönerdi?

Sinirle elindeki serumu çıkaran karısına yapıştı hızla Yusuf Ali.

"Sakin ol. Sakin ol güzelim lütfen"

Ağlıyordu. O da ağlıyordu. Karısıyla birlikte, herkesle birlikte o da ağlıyordu. Kim ağlamazdı ki bu duruma. Kim sakin kalabilirdi.

Kollarını iyice sardı kadına ama nafile durmuyordu karısı,kendisini parçalamak ister gibi çırpınıyordu.

"Yapma Aşkım yapma. Daha da yıpratma kendini"

"Bebeğim gitmiş benim bebeğim! Neyi yapmayayım ben! Neyi yapmayayım! Koruyamadım. Annemin bizi koruyamadığı gibi bende onu koruyamadım! Küçüktü o. Koruyamadım ben onu!"

Omzunda çırpındı bu seferde karısı. Onun vermek istediği tüm tepkileri karısı veriyordu. O ise sadece ağlıyordu. Ondan başka birşey yapamıyordu.

"Ağlama. Ağlama kurban olayım ağlama böyle"

Ağladı. Hatta o bile ağladı. Biliyordu dediğinin hiçbir faydası yoktu ikisi içinde. Ağlatacaktı ikisi de.

"Gitti. Gitti Yusuf Ali"

Alınlarını birbirine yasladı iki genç. Birbirlerinden güç almak ister gibi.

KALBİMİN DOKTORU Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin