38.REZİLLİK QUEEN 👑

901 120 29
                                    

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Selammm nasılsınız? Hayat bu sıcakta nasıl gidiyor bakalım.

Lütfen arkadaşlar ya oy verin kitabıma ya da okumayın. Yorumlarda da hemen hemen dönüş yapmadığım olmadı. Hepsine baktım. Siz kötü bir yorum yapsanız saygı çerçevesinde yine size de bir açıklama yapacağım. Ama bazı hayalet olmak isteyen kişiler ne oy veriyor ne yorum yapıyor.

Şunu anlayın eğer bir kitabı okuyorsanız karşılığını vermek zorundasınız. Eğer bu basılmış bir kitap olsa para ile olur ama belki benim kitaplarım için ilerisi öyledir. Gelip vermek istemiyorum demek gibi bir şey yapma hakkınız yok. Çünkü ben sabah akşam okuyan var diye bölüm yazıyorum hiç bir sınır koymadan. Geçen bir kitap okudum ve sinir koymuş olmadan atmam diyor. Ve herkes doldurmak için yazıyor da yazıyor.
Onlardan farkımız sınır koymamamız mı? Yoksa beğenmemeniz mi? Ki eğer bu bölüme kadar gelip de beğenmediğim için beğenmedim diyene zaten cevap vermem.

Benim yerimde kendinizi koyun ve emeğin karşılığını almadığınızı düşünün ve buna rağmen günlük bölüm atmaya çalıştığınızı. Kitabınızda kötü bir yorum yok şurası olmamış şurası öyle diye ama okuyan(?) Kişi oy vermiyor.

Böyle yapacaksanız kısa ve net okumayın. En azından doğru kişilerle doğru adımlar atabiliriz.

Bölüm şarkıları;
- Buray / istersen
- Ayşe Hatun Önal/ Çak Bir Selam

İyi okumalarr

❤️

Dıııtt. A wanna big boy dıııtt. A wanna big boy dıııttt. A wanna big boy DIIITTT.
A wanna.... A wanna Yusuf Ali. Dııı-

"Off sikeceğim sabah sabah hangi gerizekalı arıyor beni bu saatte "

Hızla yataktan kalkarak telefonumu aldım.

Bebişim❤️ 5 Cevapsız Çağrı
Güneşim 7 Cevapsız Çağrı

Bebişim ❤️ 12 yeni mesaj

Yavrum nerdesin?

Daha uyanmadın mı?

KALBİMİN DOKTORU Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin