ÖZEL BÖLÜM🇹🇷

753 69 8
                                    

Merhabalarrrrr bugün güzel ve bir o kadar da acıklı bir bölüm bırakıyorum buraya.....

Bölümün normal ilerleyişle alakası yoktur. Bir hayal içinde hayal ürünüdür kendileri.

🇹🇷Cumhuriyetimizin 100.yılı kutlu olsun 🇹🇷

Bölüm şarkıları;
- Yalın/Her Şey Sensin

Keyifli okumalar

"Alooo!!!"

"Efendim gülden güzelim, hayatımın anlamı, biricik karım,hatunun efendim söyle kapına köle olayım"

"Yaaa Yusuf Aliii"

Yanaklarımın kızardığını anlamış gibi kıkırdadı telefonun diğer ucundan. Bu adam böyle gülmemeliydi. Müebbet yiyordum her bir zerresine.

"Neden aradın yavrum? Yoksa çok mu özledin kocanı. Kocan yetişsin mi yardımına."

Alay eder gibi konuşmasına bende gülerek tepki verdim.

"Eve ne zaman geleceksin kocacım. Ve evet seni çok özledim. Gelde hasret giderelim"

"İş mühim diyorsun ha?"

"Hemde nasıl"

Yüzümdeki sırıtış git gide büyüyordu. Ve en çok bu adam ile oluyordu.

"Benim ateşimi harlama yavrum..eve gelince yeterince hasret gideririz-"

Dııt....

Suratına kapattım. Ne yaptım? Suratına mı kapattım? Bu kızın salaklığı şaka mıı?
Ben hamile bir kadınım! Kapatmak istedim ve kapattım-

Saçma düşüncelerimden beni ayıran tekrar Yusuf Ali'nin aramasıydı.

"İkidir suratıma kapatıyorsun. Telefon öyle kapatılmaz böyle kapatılır"

Ne yaşadığımı sorgulayan bu bir kaç dakika beni hayattan soğutmuştu resmen. Gülümsememe engel olamadan odama gittim. Acaba hamile olduğumu nasıl söyleseydim.

"Bence pat diye söyleyeyim. Yoksa ben heyecandan berbat ederim bu işi. Yoksa acaba altın tepsi de mi versem"

Kendimi bir anda yatakta haykırırcasına gülerken bulmuştum. Ne oluyordu bu hormonlara. Yatağın üstünde gülüşüme gülmeye başlayarak daha da gülmüştüm.

"Sen nasıl bir şeysin minik? Bak anne senin yüzünden şimdiden hormonları kaybetti bile. Var mısın babaya da aklını kaybettirelim"

...

"Hoşgeldin kocacım"

Dudakları hemen yanağımı ordanda dudağımı bularak öpücük bırakmıştı.

"Sen karşılarsında hoş olmaz mı hiç bitanem"

Dedikleri üzerine kendimi kontrol edemeden kucağına zıplamıştım.

KALBİMİN DOKTORU Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin