55.DEĞİŞEN HAYATLAR☠️

657 72 16
                                    

Selamm nasılsınız

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Selamm nasılsınız. Bu bölümü yazmaya pazartesi 19.12de başlıyorum eğer iki bin kelimeyi geçerse pazar günü gelmeden atmayı düşünüyorum. İnşallah biterr.

Sizden tek istediğim oy ver yorum vermeniz. Lütfen okuyorsanız emeğime karşılık verin çok birşey istemiyorum.

Bölüm şarkıları:
- Aydilge/ aşk paylaşılmaz


🫀KEYİFLİ OKUMALAR🫀

Hayatımda tüm mutluluğum Yusuf Aliydi. Herşeydi o. Herşeyimdi. Bana hiç bir zaman ters davranmamıştı. Hep güzel şeylerle doluyordu beynim onun adını duyunca. Ama şuan onda sevmediğim tek şeyi yapıyordum. Operasyona hazırlıyordum.

"Ne kadar sürer gelmen? Çok özlüyorum ben seni."

Elindeki eşyayı bırakıp yanımda bitti. Elleri yüzümü okşarken yumuşamıştım bile. "Bende seni çok özlüyorum kurban olduğum ama vatanı ben korumazsam ne olur. Biliyorsun ki kocan bir eliyle beş adam öldürme gücüne sahip iki ele vurunca on adam ediyor. Herkes bu kadar değil" kolunu kaldırarak kol kasını göstermişti. "Kocan şimdi gitsin bir koşu korusun gelsin sende ben gelene kadar özle sonra bir süre özlem giderelim"

"Zaten özleyeceğim seni. O kasları boşa çıkarma ve hepsini öldür gel"

Kafasını sallayarak onayladı. Sonrası ikimiz içinde sessiz geçmiş herşeyi bitirmiştik. Yanıma gelerek kucağına aldı beni. Hiç bir vakti kaybetmiyordu. "Seni çok seviyorum karım. Şimdi güçlü kocan gitsin o teröristleri öldürsün gelsin. Allah'a emanet ol."

"Allah'a emanet ol kocam"

Yusuf Ali ile vedalaştıktan sonra o gitmişti. Ondan birkaç saat sonra da ben hastaneye gitmiştim. Ama hastane nedense gereksiz sessizdi. Bu sessizlikten hoşlanmamıştım. İçimden bildiğim tüm duaları okumuştum.

"Aşkııım!" Arkamdan duyduğum adımla bakışlarım orayı buldu. Hilaldi gelen. "Çok özlemişim kız seni. Kaç saattir görüşmüyoruz burnumda tütüyorsun vallahi" boynuma sarılmış, yanaklarıma öpücük bırakıyordu bir sürü.

"Dediğin gibi saatler oldu görüşeli hayır ola? Niye bu kadar sevgi pıtırcığı oldun?"

"Aşk olsun Aşkım ben sadece işim düştüğünde mi sana sevgimi gösteriyorum" Cevap vermedim. Gözlerini kısarak küskün tavırla baktı bana. "Normalde olsa bir hafta küserdim de bu duruma dua et isim düştü sana." Sonra da bana kızıyordu. "Benim bir arkadaşım var kaç yıldır görüşmüyoruz şimdi de buraya gelmiş birazcık kafa dağıtalım mı diye cluba çağırdı. Bende sensiz hiç bir yere gitmeyeceğim için sende benimle geliyorsun"

KALBİMİN DOKTORU Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin