Hoofdstuk 25

354 26 8
                                    

"Ik ben er gelukkig ook wel van overtuigd dat het allemaal goed komt." Zeg ik. "Maar het idee opzich, is toch wel heel heftig. Ik ken ook niemand in mijn familie die ooit last heeft gehad van," ik hou een korte stilte. "Dit." Maak ik kortaf mijn zin af.
Ik slik en terwijl ik rustig probeer te ademen doe ik mijn best verder te vertellen. "Daarom weet ik ook niet waarom mijn vader dacht dat ik dit zou hebben en kan ik het moeilijk geloven." Ik sluit mijn zin af met een diepe zucht, Thomas is stil. "Misschien moet je hem vragen hoezo hij dat dan dacht." Zegt Thomas na een korte stilte. "Ik zou graag even langskomen dadelijk, maar mijn moeder neemt me mee naar het winkelcentrum om schoolspullen te gaan inslaan voor komend jaar. Het meeste heb ik al maar ik moet nog een paar dingetjes hebben en de winkels zijn nog maar 2 uurtjes open" "Oké, geen probleem," Zeg ik." Dat moet ik binnenkort ook nog gaan doen, maar ik weet nog helemaal niks over de school waat ik naartoe ga." "Will en Ik gaan in ieder geval naar de Royal Academy" zegt Thomas. "Dus als je zoiets hoort zitten we waarschijnlijk bij elkaar op school!" "Oké, haha. Ik zal het onthouden!" Zeg ik. "Veel plezier met je moeder en hopelijk tot snel!" "Bedankt, en tot de volgende keer!" Is het laatste wat ik Thomas hoor zeggen voordat hij de telefoon oplegt. Met een gerust hart haal ik ook mijn telefoon van mijn oor en stop het terug in mijn broekzak.

Het is nog een tijdje voordat de school weer begint, ik ben benieuwd wanneer ik al mijn spullen ga halen, benieuwd naar wat voor een school ik ga en benieuwd of ik bij Thomas en Will in de klas kom.

Nu ik toch niks te doen heb is het misschien een idee om dat te gaan vragen aan papa? Hmm... dadelijk. Nicole zal waarschijnlijk toch nog even langskomen straks en aangezien zij zei dat ze me ging helpen met alles compleet krijgen kan ik maar beter wachten tot ze er is. Pap is niet zo ervaren op die dingen, die deed ik namelijk altijd met mama.

Replay {DUTCH}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu