'Ehm... ja.. oké. Ik begrijp het,' brazel ik. Maar door mijn dwalende gedachten besef ik niet wat er in mijn omgeving gebeurt. Mijn concentratie staat op nul, en keer op keer stel ik honderden vragen in mijn hoofd over mijn droom. Waar was is? Waarom was ik daar? Waarom Huilde Thomas? Houdt Thomas van mij, en ik van hem? Waarom herinnerde ik me niks? En zo gaat het nog wel even door.
Ik probeer om met mijn aandacht op aarde te blijven, dus schud ik met mijn hoofd en probeer ik mijn gedachten even op zij te zetten. Zodra Nicole begint te praten ontwaak ik pas echt, "Isa, is er iets?" "Oh, nee hoor. Zullen we beginnen?" Zeg ik zo sympathiek mogelijk. Ik pak de lijst waar al mijn boeken op staan, en lees welke boeken ik moet hebben: twee boeken van wiskude die gekaft moeten worden, deel A en deel B. Werkboeken en schriften hebben geen kaft nodig, dus dat scheelt. Nicole en ik pakken allebij een wiskunde boek, en knipen vervolgens allebij een stuk kaftpapier af. Het is eventjes wennen, maar al snel heb ik door hoe het ook al weer allemaal moest. Na een paar boeken gaat het al bijna vloeiend. Ik knip een stuk kaftpapier van de rol af, en leg mijn boek erop. Vervolgens knip ik wat kleine stukjes weg bij de vouwranden en hoekjes, en kan ik de kaft makkelijk om het boek heen vouwen. Nog even een etiket erop met welk boek er onder de kaft verscholen zit en een schriftje erbij leggen. Dan door naar het volgende boek, en voor we het wisten waren we klaar. Hoe we zijn begonnen bij wiskunde, eindigen we bij aardrijkskunde. Ik aanbid de stapel boeken, die er verassend netjes uitziet, en sla een diepe zucht. Ik wrijf in mijn ogen, ik kan geen kaftpapier meer zien. Dat is wel een nadeel aan het kaftpapier; te lang kijken maakt je een beetje duizelig. Nicole staat op en draait de oven aan, "heb je zin in een oven broodje?" Vraagt ze. "Het is al half één." Ik knik, "Lekker!" "Je vader kan elk moment terugkomen," zegt Nicole. "Ik maak een een broodje voor hem, weet je welk beleg hij lekker vindt?" "Ehmm..," aarzel ik. "Volgens mij stroop, oh of kaas!" "Haha, is goed" antwoord Nicole. "Dat komt wel goed."
Ik merk op hoe goed ik het sinds het kaften met Nicole kan vinden, volgens mij was dat haar bedoeling.
-----
Ik wil nog even kwijt dat ik tijdens het schrijven van dit hoofdstuk de 5K heb aangetikt! :)) Dit is misschien een beetje laat, want ik zit natuurlijk al in hoofdstuk 32, maar dat maakt helemaal niks uit, want ik ben er alsnog super blij mee! Ik wil alle mensen die de moeite hebben genomen om zo ver te lezen bedanken, want ik nam niet altijd de moeite om op tijd te uploaden (met name bij de afgelopen paar hoofdstukken niet.) Dus bij deze: bedankt voor alle support! :) Ik hoop nog vele succesvolle hoofdstukken te schrijven, met natuurlijk jullie lieve reacties. Love yaaa
X Demi
JE LEEST
Replay {DUTCH}
FanfictionDe ouders van de 15-jarige Isa zijn gescheiden, en daarom verhuist ze met haar vader naar Engeland. Daar leert ze Thomas Brodie-Sangster kennen, haar idool en jongen van haar dromen. Maar zodra ze een stiefmoeder krijgt en in Londen naar school moet...