Takvimde yazan tarihin etkisini üstümden atmayı başardım ve alt kata indim. Annem kahvaltılıkları hazırlarken, babam da bir yandan dağılmış salonu üstün körü topluyordu.
Annem"Günaydın uykucu, bu gece pek uykunu alamamışsın gibi. "dedi. Babam da"Gelişme çağın, yeterli uyumazsan annen gibi kısa kalırsın "dedi.
Hem anneme hem de bana laf atarak her zamanki gibi beni sinir etmek istiyordu fakat ben hangi günde olduğumuzu anlamaya çalışıyordum.
Tekrar tasdiklemek için bugünün tarihini söylemelerini istedim. Annem" Odana astırdığın kocaman takvimi, süs diye koymuş olamazsın"dedi.
Haklıydı fakat içimden bir ses gerçek olmamasını diliyordu, bu tarihin.
Koltuklardan birine kendimi attım ve kara kara düşünmeye başladım. Yine bilinç altımdaki kişiliğim, yeni bir zaman çizgisi oluşturup, beni geçmişe mi göndermiştiki?Mantıksızdı makinayı çalıştırdıktan sonra buraya gelmiştim. Sorularımın cevabını eski hallerinden de daha bilgili olduğunu düşündüğüm, yine geçmişteki ailemin bildiğinden emindim.
Masaya oturmuş kahvaltımızı yaparken, duramadım ve birden sordum aklımı kurcalayan şeyi. "Zaman döngüsü yaratan makina, kullanıldığı günü mü yoksa önceden ayarlanmış günü mü tekrarlıyor?" dedim.
Babamın yediği lokma boğazında kaldı ve öksürmeye başladı, annem su getirdi hızlıca. Kendine geldiğinde, babam hala beti benzi atmış haldeydi. Annemde endişeli gözlerle bana bakıyordu.
Babam" Gelecekten mi geldin? "dedi.
" Evet, yaklaşık üç ay sonrasından geldim fakat beklemeyi düşündüğüm tarihte değilim. "dedim.Annem" Hangi günde olmayı bekliyordunki? "dedi." Beni soktuğunuz belalardan kurtulmak için tekrarladığım günde olmayı bekliyordum"dedim, sitemkar bir şekilde.
Babam"Kolunda hatırlatıcı bileklik yok, nasıl döngüden önceki zamanı hatırlayabiliyorsun? "dedi." Sizin de bildiğiniz gibi üzerimde kullandığınız bileklik, bende pekte hoş etkiler bırakmadı , ölü bir insanı diriltirken meydana gelen sorunların bende bıraktığı bir avantaj oldu, bilekliksiz de her şeyi hatırlayabilmek. "dedim.
Babam" Öldüğünden nasıl haberin oldu? Gelecekteki biz mi anlattık? "dedi.
" Röportaj veya bir anket doldurmadığıma göre, bu kadar gereksiz bilgiyi tekrar sana açıklamak zorunda değilim. "dedim.
Babam"Sadede gelelim o zaman, döngü makinası normal kullanımlarda tek bir günü tekrarlıyor fakat gelişmiş bir özelliğe de sahip. Aydın ailesi yani üçümüz için ayarlanmış bir acil çıkış, en güvenli zaman olarak belirtilen tarihe gidiş şeklinde.
ayarlandı. "dedi." Bugünün ne özelliği varki, en güvenilir gün olarak bugünü ayarladınız? "dedim.
Annem" Düzenli olarak, daha uzun zaman dilimlerini silmemek adına dört ayda bir zaman döngüsünün gününü değiştiyoruz"dedi.
Babam"Silinen zaman dilimi ne kadar artarsa, zamansal düzen açısından daha büyük bir tehdit oluşturuyor ve kaosa giden yolu açıyor. "dedi.
Annem" Ölümcül bir olay olmadıkça, kullanmamızı yasak olarak ayarladık, başına ne geldi ? "dedi.
" Siz ortadan kayboldunuz ve bu projenin peşindeki ajanlar yüzünden yaşamadığım zorluk ve dert kalmadı. "dedim.
Babam yerinden aniden kalkıp" Senin dışında makinayı kullanmaya çalışan oldu mu? "dedi. Anlı kırışmış, endişeli bir tavır takınıyordu.
" Hayır, benim dışımda kimse yerini bilmiyordu. Geçmişteki sizden yerini ve nasıl çalıştıracağımı öğrendim"dedim.
Babam"Geçmişte sana nasıl kullanacağına dair hiç bir şey demedik. Nasıl oldu da öğrenebildin?" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZALİM
Mystery / ThrillerBir sonbahar akşamında, rüzgarın şarkısı eşliğinde çimenlerin üzerine uzanan Aras, yaşadığı stresten arınmıştı. Ancak geçmişteki zorlu anlar ve gizemlerle dolu günlerini düşünmekten kaçamıyordu. Babasının uçak kazasının ardından başlayan olaylar, Ar...