2 hafta sonra
Aradan iki hafta geçmişti, her şey normaldi. Galiba gerçekten izimi kaybetmiştim. Her şey sıradan geçiyordu. Yine her zaman ki gibi işime gittim. Yolda bir gariplik vardı, hiç olmadığı kadar sessizdi. Ayşe teyzeyi görmek için sabırsızlanıyordum. Biraz ilerledikten sonra Ayşe teyzenin yerinde olmadığını farkettim. Acaba bir işimi çıkmıştı. Cebimden telefonumu çıkardım ve saate baktım. Yine geç kalmıştım. Bu sefer kesin işten atıldın Umay!! Koşarak işe gittim. Patron şansıma yoktu. Kapıyı açtım içeriye geçtiğimde herkes bana bakıyordu. Elimi belime koyarak konuşmaya başladım;
"Bu gün de paçayı yırttım arkadaşlar"
Çalışanlardan biri "Umaycığım istersen bir arkana bak canım" "Ne varmış ki arkamda"
"Sen bak "
"Aman! sanki ne var, Bir de patron varmış arkamda"Alay ederek gülerken arkama döndüm. Hay ben böyle şansın taa ....
"P - patron sen buraya mıydın? "
"Demek paçayı yırttın Umay
öylemi? ""Şey patron ben öyle demek istemedim ş-şey"
"Tamam yeter bu kadar! çekil önümden misafirimiz ayakta kalmasın "
Patronun arkasına baktığımda bir adam vardı. Rezil oldum yine. Kafamı öne eğip kenara çekildim.
"Ö-Özür dilerim patron" Sert bakış atarak içeriye girdiler. Her yerde bir rezillik çıkarmasan olmazdı dimi. Bu sefer kesin ama kesin kovuldum.
Arkamı dönüp Ece ile göz göze geldik. "bittim ben" bakışı atarak ona baktım. Çalışanlardan biri konuşmaya başladı."Umay nasıl heryerde başını belaya sokmayı başarıyorsun "
"Ne olmuş yani benim sayemde güne gülerek başladınız" yalan mı sabah sabah iyi güldüler benim sayemde. Herkes yerine geçerken bende yerime geçtim. Ece yanıma gelerek;
"Umay Başını belaya sokmada bire birsin" Ece'nin koluna vurarak;
"Onu bunu boş verde bu sefer kesin kovuldum ben. Annem'e ne diyeceğim ben şimdi ""Yelkenleri indirme hemen belki kovmaz seni " diyen Ece beni motive etmeye çalıyordu ama pek umudum yoktu açıkçası.
"Umarım öyle olur"
PATRONDAN
"Evett işimizi hallettiğimize göre bir çay içmek istermisiniz?"
"Olur alırım "
Patron Polat elinin yanında ki telefonu alarak iki tane çay isteyip kapatmıştı. Patron Polat'a göre bu adam onun için servet değerinde piyango gibiydi ama aklında bir soru takılmıştı. Bu adam birden bire pek geçimi olmayan bu iş yerini neden almak istiyordu ki ? Ama bu sorunun cevabını öğrenmeyi düşünecek kadar önem vermiyordu. Bu milyon değerinde ki Adam bu hurda iş yerine tamı tamına 10 milyon dolar vermişti. Bu fırsatı hayatta kaçırmazdı Polat bey. Gerekleri evrakları imzaladıktan sonra işi bitirdiler. Polat bey büyük bir ohh çekerek sırtını koltuğuna yasladı.
"O zaman yeni iş yeriniz hayırlı olsun Araz bey" Diyerek elini uzattı uzattığı elini geri çevirmeyen Araz bey elini sıktı ve birlikte dışarı çıkdılar.Umay'dan
İşlerimi halledip arkama yaslanmıştım ki patron ve yanında ki adam buraya doğru geliyorlardı.
Hemen ayağı kalktım. Patron herkese toplanmasını söyledi ve bana da sert bakışını eksik etmedi kendileri. Hepimiz başına toplandık ve patron konuşmaya başladı; "Evet arkadaşlar yeni patronunuz Araz bey " diyince hepimiz şaşırmıştık. Araz diye bildiğim yeni patronum konuşmaya başladı "Bu günden itibaren sıkı bir yönetime gireceğiz. Kurallara uyulmasına önem veririm aksi taktirde uyulmadığın da işinize son veririm "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KATİLİM SENSİN
Romance[ilk kurgumdur kendileri] "Sırf dudakların için seni yaşatabilirim ufaklık " |Acımasız seri katil eğer bir kızı severse onun için değişir mi?|