Ece'den
Uyandığım yataktan dün olanlar aklıma gelince Umay'a sarıldım. Elime çıplak ten gelince gözlerimi hızlıca açtım, yatakta ki yarı çıplak adama şaşkınlıkla bakıyordum. Hemen yataktan doğrulup olayın sokuyla yanımda uzanan bu adama baktım. Umay'ın olmadığını görünce korkuyla bağırmaya başladım.
Başımda ki yastığı yanımda uzanan bu ahlaksız adama vurmaya başladım. Kimdi bu ne işi vardı yatağımda, hemde benim yanımda. Ben vurmaya başlayınca adamda başını kaldırıp bana baktı. Bu kişinin Kaya olduğunu görünce şaşkınlığınım iki katına çıktı. Benim yanımda ne işi vardı, hem Umay neredeydi. Umay'a bir şey yapma ihtimallerini düşününce iyice sinirlenmistim ve içimdeki korkuyla daha hızlı vurmaya başladım. Kaya yataktan doğrulup;
"Ne bağırıyorsun sabah sabah"
"Sen asıl ne yapıyorsun burda"
"Uyuyorum görmüyormusun"
"Burda mı uyuyorsun pislik herif"
"Ne yapsaydım yerde mi yatsaydım"
:Burda yatmak zorunda değildin"
"Ece başka odamı var"
"Umay nerde"
"Araz'ın yanında"
"Nasıl ya Araz'ın yanında"
"Bildiğin Araz'ın yanımda ve izninle uyumak istiyorum"
"Hayır efendim uyuyamazsın. benim yanımda böylemi uyudun"
"Ne varmış ki halimde"
"Kaya defol git gitmezsen bu vazoyu kafanda kırarım"
Diyip elimde ki vazoyu fırlatmaya başladım. Kaya korkudan yataktan kalkıp kaçmaya başladı. Ķaçarken bağırıyordu. Bende elime gelen her şeyi ona firlatıyordum. Ķüçücük odada o kaçıyor ben onu kovalıyordum. En sonunda Kaya yatağın üstüne çıktı ve yastığı kalkan gibi tutarak konuşmaya başladı;
"Bak sakin ol kendimi açıklamama fırsat ver"
"Neyi açıklayacaksın ya. Yarı çıplak benim yanımda mı uyudun bütün gece, Kim bilir neler yaptın bana:
"Hiç bir şey yapmadım bi sakin olur musun"
Bağırıp elimde ki kutuya benzer şeyi fırlattım bu sefer isabet ettirmiştim. Kaya kafasına tutarak inlemeye başladı. "oh olsun sana pislik" Elimle yüzme gelen saçımı düzelttim ve üstünlük taslayarak elime aldığım küllüğu sallayarak Kaya'ya yaklaştım.
"Umay nerede"
"Araz'ın yanında dedim ya"
"Ne yaptı o pislik kardeşime"
"Hiç bir şey sadece birlikte uyuyacaklarmış"
"Nasıl"
Hızlıca açılan kapıyla arkamı döndüm. Umay korku dolu suratla beni izliyordu. Endişeli bir şekilde yanıma geldi bir bana bir de Kaya'ya baktı ve yanıma gelip hızlıca sarıldı. Bende ona sarıldım karşıya baktığımda Araz da kapının yanındaydı. Kaya'nın sesi ile birbirimizden ayrıldık.
"Allah rızası için bu kızı bende uzak tutun"
Umay'dan
"Ne yaptın arkadaşıma Kaya"
"Yenge Allah aşkına şu halime bi bak. Sence kim kime ne yapmış"
"Ece gel buraya ne oldu kuzum sana"
"Umay nerdesin sen çok korktum bu hödük benim yanımdaydı kim bilir ne diye odama kadar gelmişti"
"Ne yapacağım be sana evde yer yok nerde yatsaydım ben"
:Banane nerde yatıyorsan yatsaydın illa benim yanım da mı yatacaksın"
:Tamam kesin bu saçmalığı da kahvaltı yapalım erken çıkacağız"
Evet bu Araz'dı. Ben Ece'yi alıp aşağıya kahvaltı hazırlamaya gittik. Ben kahvaltıyı hazırlarken Ece yanıma gelerek şüpheli bakışlarla beni izliyordu.
"Umaycım sen nerelerdeydin"
"Burada Ece nerde olacak"
"Onu demiyorum be! nerede uyudun kiminle uyudun hııı"
"Haa! şey ben mi şeyle uyudum"
"Kimle"
"Araz'la"
"Allah allah niye onla uyudun. Bak ben kıllanıyorum ha. Şu Kaya uyuzu da sana yenge diyor gözümden kaçmadı. Ne o Araz'la aranızda bir şeyler varda bana mı demiyorsun"
"Yok Ece ne olacak hem isteyerek uyumadım ki zorla uyudum"
"Ne zorla mı pislik herif"
"Geçti artık boş ver"
"Benim anlamadığım Araz neden seni bırakmıyor ki"
"Bilmiyorum ki soruyorum ama cevap vermiyor"
Biz konuşurken Araz ve Kaya da mutfağa girdiler. O sırada biz kahvaltıyı hazırlamıştık ben masaya otururken Ece ile Kaya birbirlerine öldürücu6 bakışlar yolluyorlardı. Ece Kaya'dan pek hoşlanmamıştı.
Kahvaltıyı yaptık ve Araz'a telefon gelince mutfaktan hızlıca çıktı. Kaya da peşinden gidince kötü bir şey olduğunu anladım. Araz içeriye hızlıca girip toplanmamız gerektiğini söylendi. Yine ne olmuştu o eve gitmek istemiyordum.
Yaklaşık yarım saat sonra yine o hapis gibi eve gelik. O sırada Araz bir şeylere sövüp duruyordu. Evin önüne gelir gelmez Araz hızlı arabadan çıkıp içeri girdi. Kaya'da peşinden hızlıca girince Ece ile birbirinize bakakaldık. Kesin kötü bir şey olmuştu.
İçeriye girer girmez yukarıdan koşarak aşağıya gelen Melisa ile karşılaştık. Hemen koşarak gelip Araz'a sarıldı ağlamaya başladı. Melisa;
"Araz Neredesin sen çok korktum"
"Tamam sakin ol"
Araz melisaya öyle bi sarılmışdı ki. Melisa çok değer veriyordu. Saçlarını okşayışını izlerken içimede nedenini anlamadığım bi burukluk oluştu. Neden böyle hissettim bilmiyorum ama hiç sevmedim bu hisi.
Araz Melisa'dan ayrılınca Kaya'da sarıldı ve sarılma faslı bitince Melisa'nın gözü birden beni bulunca yüzü yine o nefrete bulanmış gibi bana bakıyordu. Bende ona nefretle baktım. Araz'ın sesi ile ona doğru baktım.
"Bundan sonra Umay ve Ece burada yaşayacak"
"Araz!"
"Melisa lütfen sorun çıkarma ne dediysem o "
Melisa bana sinirle bakarak gitti ne oldu niye ne yaptım ben buna. Ece'yi de alıp odama doğru gittim ve günümüzü sohbet ederek geçirdik.
Son dönemlerden okunma azalmaya başladı bazı okuyucular da yıldız atmıyor lütfen yıldız attın kitabımda hakkettiği değeri görmesini istemiyorum ‼️‼️‼️
Bb😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KATİLİM SENSİN
Romance[ilk kurgumdur kendileri] "Sırf dudakların için seni yaşatabilirim ufaklık " |Acımasız seri katil eğer bir kızı severse onun için değişir mi?|