‼️DUYURU‼️

791 39 24
                                    

Öncelikle herkese merhaba

Duyuru bölümü paylaştım çünkü bazı kararlar aldım ve bunu size de söylemek istiyorum. Yani okuyucum olarak bilmek sizinde hakkınız.

Biliyorsunuz ki ben üniversite sınavına hazırlanıyorum. Gerçekten zorlu bir dönem benim için. Hem mental olarak hemde vücuden kendimi iyi hissetmiyorum.

Bazı kararlar aldım. Kararlardan kastım; kitabıma ara vermek. Biliyorum hiç beklenmedik bir yerde bitirdim. Hatta belki bir daha ki bölümde neler olacağını merak edip bana kızanlar olacaktır.

Önümde hayatımı belkide hayallerimi belirleyecek bir sınav var. Ve sınava üç ay kaldı. Bu zaman dilimi bana o kadar kısa geliyor ki "ya yapamazsam" diye korkuyorum kendi kendime.

Fazla uzatmak da istemiyorum. Kitaba ara vermeye karar verdim. İlk başta yazarken idare ederim, ikisini  birden yürütürüm diye düşünüyordum ama pek de düşündüğüm gibi olmadı. Kitap yazmak gerçekten yorucu bir şeymiş bunu anladım.

Umarım beni anlarsınız. Sizi gerçekten çok seviyorum. Sizin sayenizde buraya kadar geldim. Belki kitabım mükemmel ötesi değil, milyonlarca okunması yok ama ben yazmaktan ve kitabımla gurur duyuyorum.

Size söz sınav dönemi bittikten sonra bomba gibi geri gelip daha güzel, daha heyecanlı belki de daha gelişmiş karşınızda olurum.

Beni destekleyen herkese bol bol teşekkür ediyorum ♥️♥️

♥️♥️HOŞCA KALIN♥️♥️

KATİLİM SENSİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin