21.

204 15 0
                                    

-Miért nem nézte meg? Nyolc órája írtál neki!

-Ne idegeskedj, Kicsim. - csatolja be neki a biztonsági övét amikor észre veszi, hogy nem tette meg. -Átmegyünk hozzá, és majd higgadtan elhívjuk randira. Nincs semmi baj, csak nem lóg egész nap a telefonján.

-Remélem. - többet nem is mond. Kifordul az ablak felé és igyekszik nem felrobbani a tudatlanságba. "Lehet hogy csak alszik." Gondolta ezt magába, de esélytelennek találta mivel Jimin nem szokott délután szunyálni.

Amikor kiszálltak a kocsiból nem szarkodtak, lezárták és az elő keresett kulccsal már Jimin házába is voltak. A szobájába keresték először ahol rá is bukkantak. Ott aludt az ágyba, vele szembe Joonnal akin nem volt póló.

-Mi a franc?! - kiáltott fel amikor látta mennyire közel vannak egymáshoz és a srác karja Jimin derekán pihen. Szinte rögtön oda rohantak és lelökték a kezét róla, majd Kook az ölébe vette a szőkét.

-Kook? - néz fel fél álomba. -Mit kerestek itt?

-Randira akart vinni minket Tae csak nem nézted az üzenetet. - mondja dühösen, de igyekszik visszafogni magát. Nem hibáztathatja hisz nem szándékosan csinálta.

-Ne haragudjatok. - motyogja és a vállába fúrja az arcát, hogy tovább aludhasson.

-Miért feküdt melletted félmeztelenül??

-Tessmm?

-Érthetően beszélj.

-Mondom, tessék? - emeli fel fejét és legszívesebben lelakatolná a szájukat, hogy ne tudják a beszédükkel megakadályozni az alvását.

-Miért nincs rajta póló?

-Mert az enyémek nem jók rá, de nem akartam odaadni neki azokat amiket Jungkooknak vettem mivel tudom mennyire értékeli őket és félti. Múltkor se engedte másnak adni, max neked.

-Édesem. - puszil a feje búbjára, olvadozva a karjaiban levő fiú kedves szándékától.

-Csináld többször. - szuszog a bőrére a kellemes érzésre.

-És akkor mi lesz? Eljössz velünk randizni? - kérdezi cukiskodva, mintha az előbb nem robbant volna fel majdnem a féltékenységben.

-Nem lehet. Ma itt alszik nálam és nem lenne szép, ha itthagynám. De ti menjetek nyugodtan, ne én legyek az aki miatt lefújjátok az egészet.

-Mindegy akkor. - vágja be a durcát és kitárva Jimin szekrényét keresgél ruhákat. Egy Kooknak vett felsőt és alsót dob az emlegetettnek, és magának is vesz ki ruhát. -Zuhanyozzunk és aludjunk. - miután visszarakta a szőkét az ágyba még utoljára hozzá szegezett egy mondatot.

-Ne engedd, hogy akár egy ujja is hozzád érjen.

-Túlreagálod, de rendben. - nem volt kedve vitatkozni, ezért ment bele. Az ágy szélére húzódott, hogy biztos ne érje el Joon, és mire a másik kettő kiért, sikeresen visszaaludt.

-Középre kéne tenni, vagy inkább átcipelni a másik szobába hogy hármasba legyünk.

-Nem lehet. Nem lenne szép, ha egyedül hagyná. - utánozza nyávogva Jimin hangját.

-Nagyon ajánlom, hogy ne hanyagoljon minket Seo Joon miatt. - emeli arrébb így ő vele szembe, míg Tae mögé fekszik és úgy ölelik a kis testet. -Jó éjszakát.
×××

-Ne rúgdoss! - morog rá mikor már harmadszorra érzi meg a lábát a hátánál fél órán belül. Percek elteltével már majdnem sikerült álomra hajtania a fejét, de újabb rúgást érzett. -Faszomba! - löki meg úgy, hogy a padlóra essen, majd mit sem törődve fájdalmas nyögésével, Jimin illatára próbál visszaaludni.

Szeretlek, de csak elvisellek. (VMinKook) [Befejezett]Where stories live. Discover now