22.

205 17 0
                                    

-Mi az, hogy ma se tudsz velünk lenni?

-Sajnálom. - csimpaszkodik a nyakába lesütött szemekkel. -Már Kai, és Seo Joon lefoglalt mára.

-Lefoglaltak? És velünk mikor leszel? Randizni akartunk, bepótolni azt ami tegnap nem jött össze!

-Már mondtam, hogy sajnálom.

-Akkor megyünk mi is veletek. - szólal meg Taehyung és odasétál hozzájuk. Éppen most zártak be így nyugodtan tartózkodhat velük lógás nélkül.

-Nem lehet.

-Már miért nem??

-Mert olyankor csak veletek foglalkozok, és ők is párkapcsolatot akarnak, csak nem jön össze nekik. Kínos lenne.

-Ez faszság!

-És velünk mikor leszel? Attól mert ők megjelentek az életedbe, minket se kéne hanyagolnod.

-Holnap úgy se dolgoztok, elmehetnénk a strandra.

-Jobb, mint a semmi. - sóhajt beletörődve. Bár ők randizni akartak, nem pancsolni.

-Viszont nekem mennem kell. - száll le combjaikról és már ott se volt.

-Nem adott csókot. - bámul utána.

-Még csak most tűnt fel? - nevet fel gúnyosan Taehyung. -Az utolsó csókomat akkor kaptam tőle amikor összevesztetek és utánad mentem, de az is csak egy puszi volt.

-Négy vagy öt napja?

-Pontosan!

-Szerinted megunt minket?

-Sajnos nem tudom mi zajlik le a fejében. Ugyanolyan bújós, de ez ennyibe ki is merül.

-Valamit muszáj tennünk! Egyre kevesebbet látjuk.

-Vasárnap kezd, nem?

-Igen. Úgy fog bejárni ahogy mi. Vasárnap, hétfő, kedd.

-Muszáj, hogy újra közel kerüljünk hozzá, mert kicsit sem érzem magam úgy hogy a párom lenne ő is.

-Akkor a legérzékenyebb és a legszeretet éhesebb amikor-

-Amikor magunkévá tesszük! Holnap este szexelni fogunk vele!

-Kicsit fura, hogy ezt megtervezzük, de igen. Ezt fogjuk csinálni. Érezni akarom, hogy vágyik a közelségünkre.

Tökéletesnek hitt tervükön agyaltak, de egy valamire nem számítottak. Méghozzá arra, hogy másnap Jimin magával hozzá Kait és Joont. Amikor meglátták mire vártak annyit a strandon, a szőke kérésére, majd felrobbantak. Arrébb rángatták tőlük a kisebbet, és az egyik öltöző kabinba húzták, és leültették.

-Pont most? Kint várnak, és semmi kedvem hozzá.

-Mihez nincs kedved?

-Hát.. nem azért rángattatok ide be? - pirul bele mondandójába, de a vörös szín csak akkor mélyül el arcán mikor rájön, hogy ő gondolt rosszra, de addigra Kooknak is leesett mire gondolt a szép buksijában.

-Nem szopást akarunk. - ráncolja a szemöldökét és minketten leguggoltak elé. -Minnie, ők mit keresnek itt?

-Elhívtam őket, mert a barátaim.

-Tegnap azért nem akartad, hogy veled menjünk, mert kínos lenne, hogy kapcsolatot akarnak és mi meg előttük szerelmeskednénk.

-Ezt mondtam. - ad igazat.

-Akkor most miért vannak itt?

-Mert belementek.

-De...!! - inkább nem mondott semmit, csak erősen belevert a bezárt ajtóba. Nem akarta kimondani amit elkezdett, mert nem túl szép szavakkal illette volna.

Szeretlek, de csak elvisellek. (VMinKook) [Befejezett]Where stories live. Discover now