-Még nem tudtam munka után fürdödni. - figyelmeztetem őket mikor fejüket mindketten nekem döntik.
-Jó illatod van. - jegyzi meg és bőrömnél szaglászva.
-Ne csináld. - tolom el a fejét. -Tizenkét óráztam és megizzadtam. Akárhogy mondod, hogy nem vagyok büdös, nekem kellemetlen így.
-Akkor majd zuhany után. - fogadta el erőltetés nélkül. Ezután beszélgettünk és, ha nem is vittem semmi extra vagy különleges helyre őket, mi akkor is jól éreztük magunkat. Ránk sötétedett mire rávettük magunkat, hogy felkeljünk és a lakásomra vegyük az utunkat. Nem volt már erőm semmihez csak egy forró zuhanyhoz és kidőlni az ágyba.
-------------------------------
Egy apró csóktól, gyengéd érintéssel teljesen elvette az eszemet. Ketten voltunk a szobában, ő felettem támaszkodott ujjaival immár bennem járva. Óvatos, gyengéd mozdulatokkal megragadta combjaimat, jelezve hogy csimpaszkodjak velük rá. Míg én körbefontam lábaimmal csípőjét, kihúzta ujjait és a síkosítóért nyúlva, kente be a bejáratom és a farkát.
-Tetszeni fog, ne aggódj. - suttogja, tincseimet eltűrve szemem elől. -Gyönyörű vagy. - húz egy újabb csókba, majd érzem ahogy hozzám illeszti magát és befurakszik.
-Nem igaz, hogy nem bírsz felkelni! Taehyungiiiie. - rázogatnak ki az álmomból. Kómásan felülök és az egyik párnát ölembe húzom, hogy takarja a merevedésem.
-Mit álmodtál? - vigyorog Kook a párnáért kapva amit sikeresen elvett. -Csak nem benne voltunk?
-Ez csak egy reggeli merevedés, ne képzeljetek bele többet.
-Ahh Kook. Akarom. Mégh!!
-Tudod, a te szádból hallani is rohadt szexi. - csókol a nyakába. -Ahogy a nevem nyögitek, mindjárt fel állok én is..
-Nem is csináltam ilyet. Csak aludtam ti perverzek!!
-Még jó hogy videóztunk, de tagadd csak nyugodtan. - von vállat a szőkeség. Beharapott ajkakkal végig mér, elidőzve a lényegnél.
-A párom vagy. - teperem le a pimaszkodása miatt, kezeit összefogva feje fölött. -Ha így nézel hamar a te problémád lesz megoldani ezt. - tolom a nemességem az övének, mire egy reszketeg sóhaj hagyja el ajkait. -Azt mondtad kárpótolsz a rúgásodért.
-Kooknak kéne. - nyögi ki és az említettre pillant.
-De ő nem tudja, hogy kell. - nézek rá én is és abban a pillanatba eszembe jut az álmom. Ő bennem járt és én élveztem...
-Tavaly a nagy vitánk előtt kitanítottam. - húzza ki magát büszkén.
-Te mocsok! - mászok ezúttal Jungkookra. -Sose akartál leszopni és azt használtad indoknak, hogy nem akarsz lefogazni!
-Mert te bestresszelsz és kinevetsz, ha véletlenül elrontom. Jiminnel nem félek, mert ő segít és türelmes.
-Honnan veszed, hogy ilyen lennék? - biggyesztem le az ajkaim feltételezétől.
-Tavaly is jót szórakoztál rajtam, pedig akkor csináltam életemben először.
-Sajnálom. Nem tudtam, hogy a lelkedre veszed majd. Innentől megpróbálom észrevenni magam az ilyen helyzetekbe, rendben?
-Rendben. - mosolyodik el, én pedig egy csókot lehelek az ajkaira.
-Készülődjünk kedves Jake haverodhoz.
-Kedves meg a faszt.
-Jimin, nyugi. - fordulunk felé mindketten. Még fetrengtek velem egy kicsit, időközben lenyugodtam lent, majd készülődni kezdtünk és elhagytuk a lakást. Átérve Jake-hez, aki Minhoval az oldalán nyitott nekünk ajtót, köszöntünk. Jungkook zavarában azt se tudta hova nézzen, csak a hátam mögött követett míg Jimin a távolságot megtartva matricájától, lopakodott be a takarásunkba. Levettük a cipőinket és csak álltunk.
-Nem harapok. - lopakodik a szőkeségünk mögé Jake, hirtelen szólalva meg. Az áldozat pasim a szívéhez kap ijedtébe, mérgesen fordulva felé.
-Viszont az én pasijaim igen szóval - húzza végig csábosan ujját a mellkasán. -tartsd távol magad tőlem.
-Így van, Édes. - kapom el hátulról, nyakánál átkarolva.
-Persze, engem meg hagyjatok ki. - csapódik Kook is hozzánk.
-Áhh, sziasztok! - nyit ajtót a további vendégnek. -Két számomra nemrég megismert ember van itt. Mindenki ismeri egymást, vagy bekell mutatni?
-Jungkook és Jimin közt levő srácot nem ismerem. - utal rám.
-Taehyung. - megyek kezet rázni vele.
-Doyun. - adja ő is kezét, de a neve hallatán lehervadt a mosolyom. Ő az aki Jiminnel olyan szarul bánt? Visszamegyek hozzájuk, és látom rajtuk, hogy nincsenek toppon.
-Ő az akire gondolok? - kérdezem halkan, hogy csak ő hallják.
-Igen.
-Jake, visszajönnél egy pillanatra? - kéri meg az éppen vendégeket üdvözlőt. -Hogy hívhattátok meg ide? Tudod jól mi a helyzet vele!
-Nem én voltam, hanem Minho. Ő nem tudja, gondolom ezért szervezte le őt is ide. Bocs haver.
-Akkor azt hiszem mi nem maradunk éjszakára. - beszélek a hármónk nevébe, de azért rájuk pillantok és bólintva egyetértenek velem.
-Szólj, ha rosszul érzed magad a közelségétől és azonnal lelépünk innen. - köti Jimin lelkére. Mindenki elindult a hálószobába szóval mi is követtük őket. Egy csomó pizza doboz feküdt egymáson, a tévén megvolt állítva egy sorozat az elejénél és több üveg kóla volt az egyik éjjeli szekrényen, műanyag poharakkal.
-Feküdjetek fel.
-Nem is tudtam, hogy mozizni fogunk.
-Annál kevesebbet kell dumálni. - válaszolok, közben felfekszünk. Jimin lett középen, én baloldalt, még Kook jobboldalon. Mellette Minho helyezkedett, mellettem pedig Doyun. Jake pedig mindenki lábán feküdt.
-Indítom. - egy gomb nyomással már ment is a sorozat. Azt hinné az ember, hogy ilyenkor mindenki kussba van, de Jake állándóan dumált a film alatt és Doyun is megszólalt. Legszívesebben egy Jimin fajta rúgást alkalmaztam volna rajta.
-Szóval Tae. Nincs kedved kiszökni a konyhába?
-Nincs.
-Akkor, hogy kéne megismerkednem veled? - sóhajt drámába illőt.
-Az exeiddel járok, kérdezz tőlük. - vágom hozzá flegmán. Semmi kedvem vele társalogni.
-Te jársz Jiminnel és Jungkookkal?! - kiált fel amire mindenki ide kapta a fejét a szobából.
-Jungkookkal is?! - kiált fel Minho is. -Azt hittem te rám pályázol! Megcsókoltál!
-Az már fél éve volt, nem vetted észre, hogy kerüllek?
-Te megcsókoltad az öcsémet??
Sziasztok! Ha tetszett nyomj egy vote-ot♡
STAI LEGGENDO
Szeretlek, de csak elvisellek. (VMinKook) [Befejezett]
Fanfiction-Újra? Hárman?? - nevetek fel hisztérikusan, majd felcsattanok. -Ennyire hülyének néztek?! -Csak ne emeld a hangod. - ereszti ki a bent tartott levegőt. -Mert mi lesz? Megint megütsz? Az már unalmas lenne- sétálok szép lassan elé, és egy határozott...