16.

197 19 0
                                    

-Hogy jutottál be? - arc simogatásra ébredtem, pilláimat felnyitva pedig Taehyungot láttam, az ágy mellett velem szemben guggolni.

-Amikor utoljára itt voltunk, elloptam az egyik kulcsod. Remélem nem gond.

-Nem, de ha egyszer szakítunk, ne törj be kérlek.

-Látom kihagytatok a mókából. - mér végig minket lebiggyesztett ajkakkal. Eszembe jut a történtek és hirtelen a kedvem is megszűnik a mosolygástól.

-Leszeded rólam?

-Uhum. - mászik át a másik oldalra. Jungkook karjait, amik rajtam pihentek, megfogja és húzni kezdi maga felé.

-Mit csinálsz? - morog és felveszi az előbbi pozícióját.

-Összeroppantod szegényt.

-Tae? - fordul meg a hangra és amint meglátja, őt veszi célba erős karjaival. -Mennyi az idő?

-Ne aggódj, nem lógok munkából. Mindjárt hét óra.

-Nézzenek oda! A végén te leszel a legszorgalmasabb dolgozóm. - csókolja meg, ledominálva mászva felé és fenekénél markolja.

-Ha az nem is, de a kedvenc beosztottad vagyok. Ugye? - néz rá hatalmas bambi szemekkel, amikkel még engem is elbájolt.

-Hát persze! - vetkőzteti. -Minnie, te nem jössz vele is egyet?

-Mert nélkülem nincs kinek beraknotok? Kösz, nem. Kihagyom.

-Neked mi bajod megint? Miért kell vergődnöd? Azt hittem már lenyugodtál.

-Minek vagy még itt?

-Eddig nem abból volt a dráma, hogy szex után ne lépjünk le?

-Az még azelőtt volt, hogy Taehyung nevét nyögted.

-Azt hittem ezt már megoldottuk.

-Azzal, hogy szinte megerőszakoltál? Mert én nem akartam!

-Hagyjuk már. - legyint lazán. -Nem is ellenkeztél.

-Ha magadon kívűl mással is törődtél volna, észrevetted volna, hogy sírok és nem nyögök! - vágom hozzá a fejéhez. Nem önsajnáltatásból csak azért, hogy észrevegye magát, de nem így történt.

-Miről maradtam le? - kapja vissza magára a fölsőjét.

-Szex közben egyetlen egyszer a te neved nyögtem és ez neki akkora tragédia!

-Neked, hogy esne, ha Tae nem szeretne viszont és ezt csinálná? Szexeltek, de ő akkor is rám gondolna?!

-Biztos jobban viselném nálad.

-Nem vicceltem azzal, hogy menj el.

-Aztán ne problémázz ezek után, hogy kevés időt töltök veled. - öltözik fel. -Tae. Jössz velem, vagy maradsz?

-Heh? Azt se vágom, min problémáztok. Engem ne állítsatok választás elé!

-Akkor maradj. - vágja hozzá flegmán, és ki viharzik.

-Egy igazi seggfej vagy most, remélem tudod!! - kiált utána.

-Menj vele.

-Mi? Dehogy hagylak itt!

-Neki nagyobb szüksége van rád, már a viselkedéséből ítélve. Én legfeljebb elmegyek zuhanyozni és benyomok egy filmet.

-De a vitáknál mindig te maradsz egyedül.

-Nem is veszekedtünk annyiszor, hogy ennek legyen igazság alapja. Ha ennyire nem akarsz magamra hagyni akkor majd zaklass telefonon, de menj utána mielőtt eltűnik.

Szeretlek, de csak elvisellek. (VMinKook) [Befejezett]Onde histórias criam vida. Descubra agora