-Te megcsókoltad az öcsémet??
-Magam alatt voltam.
-De ő a tesóm és heteró!
-Ami azt illeti.. - vakarja meg tarkóját. -Nekem tetszett a csók, csak váratlan volt.
-Kook, cseréljünk helyet. - vergődik ki közülünk és közéjük fekszik, hogy ne legyenek egymás mellett. -Ő már a miénk! Igaz Tae?
-Uhum. - vetem át rajta a lábam, hogy ki is fejezzem cselekedetekbe.
-Tae is foglalt. - dobja ő is át bal lábát rajtam, Doyunnak célozva ezzel. -Ja és Jimin is. - jobb lábbal őt is lefoglalta és most Jake-re pillantott.
-Mindannyiunknak jut egy szerető. - kuncogok fel a tényen.
-Remélem ezt csak viccnek szántad. - néznek rám csúnyán a párjaim.
-Persze, hogy annak! Nincs szükségem öt faszra, elég kettő, de azok az enyémek! - mondom ki kertelés nélkül.
-Ezt inkább ne így hangoztasd. Gáz.
-Mi most kimegyünk beszélgetni a konyhába. - kel ki Kook és magával ránt minket is. Fenekünknél fogva tol minket és újra eszembe jut az álmom. A francba is, kívánom őt! Sosem akartam alul lenni, de egyre jobban lüktet a vágyam azért az élvezetért. -Ez a helyzet nagyon ciki.
-Nem mondod Kook. Mi nem vágtuk le. - ironizál. -Még a sori is unalmas, egyedül a csók része tetszett. Magunkat képzeltem bele, csak mi tovább is mehetnénk, ha nem a barátod konyhájába lennénk. - illeszti össze ajkaikat, de csak egy másodpercre, szándékosan húzva az agyát. -De nem csak te létezel. - hagyja ott és közeledik felém. Mivel én a széken ültem, könnyedén az ölembe csücsült, fenekével ágyékomat nyomva. -Veled is eljátszanám ám azt a csók jelenetet, vagy akár egy hosszú szexeset. - mozdul meg rajtam, szinte ruhán keresztül meglovagolva. -Nincs kedvetek lelépni innen?
-Erre megy ki ez a kis játékod? - vonja le a következtetést, amit én is sejtek. Nem szokott csak úgy random felhergelni, bár nem tudhatom hisz nemrég békültünk.
-Nem vagyok kíváncsi a drámájukra, volt elég nekünk is.
-Jogos. - pattanok fel vele. -Köszönjünk el és let's go.
-Nem teszel le?
-Takarod a dudorom. - csapok a fenekére és megindulok a hálóba, de megállok az ajtónál. -Elmentünk, sziasztok! - választ se várva megyünk az előszobába, úgy ahogy bele lépek a cipőmbe, és tartunk haza.
-És az enyémek?
-Ne aggódj, Jungkook hozza a cipődet.
-Köszönöm.
-Nincs mit, Minnie. - ezután már nem beszéltünk sokat. A végállomásnál a csomagom tartása lazult, így sejtettem hogy bedobta a szunyát. Jungkook lakásán elfektettem az ágyon és levetkőztettem alsóra, mert a farmer nem lehet túl kényelmes. Nyár van így nem kéne betakarnom, viszont nem tudom mennyire zavarja majd, hogy szinte meztelen. -Szerintem nem kell rá. Megsülne meg amúgy is csak mi látjuk.
-Olyan csinos. - tapintom meg karcsú derekánál.
-Akárcsak te.
-Nagyon hiányoztatok. - mászok hozzá egy csókért ami akarva, vagy akaratlanul, de elnyúlt. Annyit vettem észre, hogy egymás ruháitól szabadulunk meg, mikor ő leállít.
-Ti is nekem, de ezt nem folytathatjuk. Kettőnknek csak Jiminnel működik ez a része a kapcsolatnak.
-Igaz is. - sóhajtok csalódottan. Eszembe jut, hogy felajánljam azt, hogy leszek én alul, viszont hamar meggondolom magam. Akármennyire is vágyom rá, azután az álom után, még nem állok készen rá. -Akkor csak feküdjünk le mellé, nem? Holnap munka, legalább lesz időnk kipihenni magunkat.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Szeretlek, de csak elvisellek. (VMinKook) [Befejezett]
Fanfic-Újra? Hárman?? - nevetek fel hisztérikusan, majd felcsattanok. -Ennyire hülyének néztek?! -Csak ne emeld a hangod. - ereszti ki a bent tartott levegőt. -Mert mi lesz? Megint megütsz? Az már unalmas lenne- sétálok szép lassan elé, és egy határozott...