Alig léptek ki az ajtón a szőkeség már fordulhatott is vissza.
-Mit felejtettél már bent?
-A telóm.
-Várj, azt én is elhagytam. - tapogatja zsebeit és utána rohan. Taehyung egyedül álldogált a bérházba és hívta a liftet, ami nem működött.
-De morgós kedvedbe vagy. - kuncog fel a semmiből Nayeon.
-Tűnj el innen.
-Miért? Félsz hogy meglátnak? - akasztja karjait a nyakába, amiket Tae egyből leszed magáról.
-Nem teszel még egyszer keresztbe nekem! Ha ismét hazudni mersz a párjaimnak... - közelíti fenyegetően, a korláthoz üldözve, hogy ne ő legyen az aki be van kerítve.. -Végig küldöm az összes meztelen fotód mindenkinek! Ostoba ribanc, legalább csinálnád okosan. - a lány vérig sértve viszonozta a dühös pillantásokat, de mikor meglátta szeme sarkából Jimint, Tae álláért nyúlt és egy csókba húzta. A szőke lendületesen megindult, hogy ennek véget vessen, de Tae ekkor már elkapta a lányt a hajánál fogva és kifeszítette a fejét, hogy ne mozduljon. Rég érzett ekkora késztetést, hogy egy nő neműt bántson.
-Tae?
-Nem csináltam semmit vele! Ő támadott le!
-Persze, hazudj a szemébe. - vigyorog, mire a fogvatartója elrántja a korláttól és visszacsapja oda a fejét.
-Mond újra. - erősíti szorítását.
-Engedd el Taehyung. - fog a karjára, viszont süket fülekre talál mondata. -Hallod? Ereszd el! - rángatja meg, hogy rá figyeljen, viszont csak annyit ér el, hogy Tae most őt ragadja meg a nyakánál. -Mit... Mit csinálsz? - képed el. Egyedül az nyugtatja, hogy csak ott tartja a kezét és nem szorongatja. Nayeon a saját fejére teszi kezét, oda ahol fájt neki, és undorral nézi őket
-Szép kis kapcsolat, remélem megfojtod! - veti oda nekik és elindul lefele, mivel a lift ugye nem üzemel. A két fiú némán figyeli egymást, majd a nagyobb eszmél fel előbb. Megköszörülve torkát próbálja megmagyarázni a helyzetet:
-Nem bántani akartalak. - veszi le róla kezét. -Csak nem szeretném, ha elrohannál anélkül, hogy elmondanám mi történt. Tényleg nem állt szándékomba akár egy ujjal is bántani téged. Max Nayeont. - teszi hozzá halkan.
-Ismét nem tudom mi van. - sóhajt fel Kook a beszélgetésük hallatára.
-Semmi komoly. - kutakodik a táskájába. -Tae megfenyegette Nayeont, hogy tovább adja a meztelen fotóit, ha megint kitalál valami faszságot, hogy szétmenjünk. - végül megtalálta a keresett cuccot. -A szeme sarkából kiszúrt ezért lekapta Taehyungot. - törli meg az emlegetett száját nedves törlőkendővel. -Kicsit szar íze lesz a szádnak, de határozottan jobb ez így.
-Hogy mit csinált?
-Jól hallottad.
-Megtéptem. - mutat a kezébe maradt hajszállakra. -Nem erre vagyok a legbüszkébb, de most nem érdekelt, hogy lány.
-Vannak fotóid róla? Remélem nem szoktad nézegetni. - kérdezi a szőke gyanakvóan.
-Azok a képek amiket elküldtél?
-Neked elküldte?? Miért? Mit csináltok vele? Remélem semmit!
-Nyugi, Minnie. Csak azért küldtem el neki, hogy mindig meglegyenek, ha szükség hozza.
-Szükség??
-Ne érts már szándékosan félre, inkább azt mond meg mennyire haragszol rám. - bizonytalansága ellenére se távolodik el, így egymás lélegzetét is érzik.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Szeretlek, de csak elvisellek. (VMinKook) [Befejezett]
Fanfic-Újra? Hárman?? - nevetek fel hisztérikusan, majd felcsattanok. -Ennyire hülyének néztek?! -Csak ne emeld a hangod. - ereszti ki a bent tartott levegőt. -Mert mi lesz? Megint megütsz? Az már unalmas lenne- sétálok szép lassan elé, és egy határozott...