-Most nem fogadok vendégeket. - fordítja el végül a fejét és a víz alá merül. Próbál nem figyelni rájuk és minél tovább lent maradni, de a levegője vészesen fogy. Feljön a felszínre és hatalmasratátva ajkait, kap levegőért. Ezt a másik kettő nagyon szexinek találta és elbűvölve nézték a haját hátratúró fiút. Jimin úgy volt vele, nem fog könyörögni, hogy hagyják el a lakását. Ő bizony nem fog foglalkozni velük, még csak rájuk nézni se. Legalábbis így gondolta mikor már haját samponozta és mosta le, viszont szeme sarkából mozgolódást észlelt. Akarata ellenére odanézett, ahol már mindketten teljesen levetkőzve álltak és elindultak felé. Eszébe jutott, hogy talán valami olyat fognak tenni vele amit nem akar, de hamar elvetette a gondolatot. Taehyung nem ilyen. Pont ezért elhatározta, hogy nem csapja ki a balhét, leszarja a jelenlétüket és nem reagál semmire.
-Minnie. - húzza fel ülésbe, hogy ők is beférjenek mellé. -Megkéne beszélnünk. Szeretnélek végig hallgatni és megoldani ezt köztünk.
"Amikor megtörtént bezzeg nem voltál ilyen megértő." - gondolta magába makacskodva, Jimin.
-Már bánom, hogy olyan voltam és teljesen megértem a kiakadásod.
-Ha ez megnyugtat akkor elmondanám, hogy amikor még nem kerültél újra képbe, elég sűrűn a te neved nyögte nekem.
-Nem, ezt nem kellett volna tudnia. - húzza fel orrát morcosan. Jimin, mintha nem is hallaná őket, mászik ki a kádból és egy törölközőt csavarva magára, hagyja ott őket. Szomorúan összenéznek és inkább lefürdenek ők is, hogy később már ne bajlódjanak ezzel. -Jimin, miért nem figyelsz rám? - áll elé, de ő kikerüli, hogy kivehessen ruhát a szekrényből. Igaz, hogy figyelmen kívűl akarja hagyni őket, de azért nehezíteni a dolog, hogy ruhátlanok, így megdobja őket is egy-egy alsóval és pólóval. Pont sikeresen felöltözött mikor csengettek. Odament ajtót nyitni és átvenni a pizzát, majd vissza a szobájába, ahol az ágyba mászott. Lapozgatott a Netflixen, de unalmasnak tűnt minden.
-Úúú, arról a sorozatról nagyon sokat hallottam! - kiált fel Taehyung amikor felismeri a boritóját. Jimin egy halvány mosolyt megengedve magának, indítja el párjának öröméért. Hozzá közel fekvőkhöz tolta a pizzát, szavak nélkül kínálva őket, és szigorúan csak a tévére figyel onnantól. Remélhetőleg hamar elalszanak és eltudja venni a kulcsot, hogy ne tudjanak még egyszer hívatlan látogatást tenni és akkor már csak azt kell megvárnia, hogy elmenjenek dolgozni. -Kár, hogy TikTokon le spoilerezték ezt a részt. Hihetetlen, hogy megcsalja és nem is vele jön össze a végén. - morogja az orra alatt a második rész végén, de nem elég halkan ahhoz, hogy ne hallják.
-És most már mi is tudjuk. - csap homlokára Jungkook, a szőkeség meg már új sorozat után keresett.
-Bocsi, kicsúszott.
-Mindegy, nekem amúgy se tetszett.
-És te Jimin? Elszúrtam, vagy téged se érdekelt? - nem kapott választ, egy pillantást se. -Mindegy. - Jimin választott egy újat amit Tae se ismert mivel nem kiáltott fel. Az eleje unalmas volt így telefonozott, mikor is kiszúrt egy üzenetet engedélykérésérben. Rákattintott.
Nayeon
Egy kurva vagy akit
megcsaltak.
-----Ezzel még nem is foglalkozott, úgy volt vele, hogy csak féltékeny akinek nincs jobb dolga, mint ilyenkor írogatni, de a következő üzenet felhívta magára a figyelmét.
Nayeon
Tudtál róla h engem
dugott mielőtt átment
hozzád?
-----Jimin
Gondolom mennyire
fájhat neked, hogy engem
akar.
-----Sunyiba még egy képet is készített Taehyungról, hogy elküldje neki.
Jimin
Nézd meg jól, mert az enyém!
*fényképet küldött*
-----Nayeon
Nagyon bízol benne.
Néztél már a táskájába?☺️
------Hol van a táskád? - fordul feléjük, de ők döbbenetükbe azt se tudják mit reagáljanak. -Miért nem válaszolsz?
-Jimin?
-Hagyj Jungkook, nem hozzád szóltam!
-Az előszobába raktam le. - nyel nagyot, mérges ábrázatától. Olyan hirtelen jött a szituáció, hogy lélegezni is elfelejtett.
-Ebbe meg mi ütött?
-Fogalmam sincs. - kel fel ő is és követi. -Mit csinálsz, Kicsim?
-Én se tudom. - rázza hevesen a fejét, leakasztva a fogasról a táskát. Elhúzza a cipzárt, de ott nem talált semmi érdekeset. A második cipzár jött. Ott se volt semmi, viszont a harmadiknál csalódott arca miatt Tae is aggódni kezd.
-Mi az?
-Tae, hol voltál ma?
-Dolgoztam. - feleli nem értve a helyzetet.
-Jungkook!! - ordít neki a szobába.
-Itt vagyok, mond.
-Mit mondtál meddig tart a munka ideje?!
-Hat.
-Hét óra előtt toppantál be egy kicsivel. Hol voltál?
-Kajálni.
-Azt mondtad Kai kajáját etted!
-És akkor már nem is ehetek többet?
-Mást nem is csináltál?
-Nem értelek. Mi történt? - közelíti meg, hogy megnézhesse mit talált.
-Mit keres egy tanga a táskádba? - veszi ki épphogy csak fogva. Undorító, ha tényleg azé a nőé. -És ne hazudj!
-Őszintén, azt se tudtam hogy az ott van. Közöm sincs hozzá!
-Ez a kapcsolat tényleg nem nekünk való.
-Ne csináld ezt, Jiminiem.
-Szeretném, ha elmennétek és a kulcsomat visszakapnám.
-Nem dobhatsz ki. - öleli magához, a kisebb ellenkezése ellenére is. Jimin, Jungkookra néz akinek megeredtek a könnyei a hír hallatán, miszerint nagy eséllyel Tae megint megcsalta őket.
-Szakítok veled is. - a szőke kezdte megsajnálni a némán sírót, így a tőle származó haragját félretette, és átölelte.
-De én tényleg nem csináltam semmit. - mondja kétségbeesetten. Jimin próbált hinni neki, magyarázatot keresni rá.
-Nincs egy ember, vagy kép ami bizonyítja, hogy hol voltál?
-Egyedül voltam. - suttogja lemondóan.
Sziasztok! Ha tetszett ne felejtsetek el Vote-olni.♡
ESTÁS LEYENDO
Szeretlek, de csak elvisellek. (VMinKook) [Befejezett]
Fanfic-Újra? Hárman?? - nevetek fel hisztérikusan, majd felcsattanok. -Ennyire hülyének néztek?! -Csak ne emeld a hangod. - ereszti ki a bent tartott levegőt. -Mert mi lesz? Megint megütsz? Az már unalmas lenne- sétálok szép lassan elé, és egy határozott...