7.

202 21 0
                                    

Mikor végeztünk mindennel, és a fürdéssel is, elhagytuk a fürdőszobát. Egybe voltunk öltözve, mindkettőnkön egy melegítő és bő póló volt. Végre elfeküdtünk az ágyamon és az összebújás következett volna, de abban a pillanatban felvillant Taehyung neve Jungkook telefonján, és csörgetni kezdte.

-Ezt felkell vennem neki.

-Kimenjek ameddig beszéltek..?

-Nem kell. - a zöld ikonra nyomott és még ki is hangosította. -Szia Kicsim, mit szeretnél? - a becézésnél rám néz, de semmi különös reakciót nem produkálok.

-Hol vagy?

-Jiminnél, éppen aludni készültünk.

-Nem tudnál eljönni értem? Egy meleg bárban vagyok és egy pasas nem száll le rólam, egyre erőszakosabb.

-Mi a francnak mentél te meleg bárba?? Így hogy bízzak meg benned?! - pattan fel az ágyról, telefonnal a kezébe. -Hol a faszba vagy? Adj címet!!

-M-Mindegy. Megoldom egyedül, nem kell idegeskedned. - teszi le a hívást.

-És kinyomott! - néz rám hatalmas szemekkel. -Ha valami baja esik megölöm! - jön vissza cipővel a lábán. -Most mit csináljak? Kikapcsolta a telefontját. - esik kétségbe, nekem pedig hiába semmi kedvem Tarhyunghoz, nem akarok se neki, se Jungkooknak rosszat.

-Azt mondta meleg bár? Abból csak három van ebbe a városba. - rohanok én is a cipőmért. -Kocsival jöttél?

-Igen, de elküldted Tae-t és elvitte azt is.

-Akkor fogunk taxit. - veszem elő a pénztárcám és úgy ahogy vagyok elindulok. -Mennyire lakik közel hozzám?

-Két, három kilóméter.

-Akkor szerintem a közelebbihez ment. - mire kiértünk Kook már hívott taxit.

-Innen nem messziről jön, szóval öt percet mondott.

-Ugye tudod, hogy nem eshetsz neki senkinek? Meg ne lássam, hogy valakivel verekedsz!

-Nem lesz ilyen, de ha nem akarod látni Tae-t én megérteném, ha nem jönnél. Nem vagy köteles kihúzni őt abból, hogy-

-Nem vagyok köteles és kíváncsi se rá, de nem akarom hogy megerőszakolják vagy bármit is tegyenek vele. - ezután már nem szóltunk egymáshoz, csendben vártunk. Később a kocsiban leadtam a címet és én ültem az anyós ülésre, hogy ha úgy van eltudjam igazítani a vezetőt. A tükörbe láttam ahogy Jungkook hátul ajkait rágcsálva, idegeskedik. Nagyon aggódott, talán ennyire még sose láttam rágódni őt. Kezeimet hátranyújtottam neki amit készségesen megfogott és egész úton azt szorongatta.

-Csak itt van szabad hely. - szabadkozik a távolság miatt a címtől, de már nem számított csak szálljunk ki és menjünk. Kifizettem a pénzt amennyivel tartoztunk neki, és már rohantunk a bárhoz.

-Szétváljunk, vagy egybe?

-Külön nagyobb az esély megtalálni, de te ne tűnj el.

-Nem fogok. - nyugtatom meg. -Ittasnak hangzott, megnézem a pultoknál hátha, te meg nézz be a mosdóba nehogy ott tegyenek vele valamit.

-Rendben. Hívj, ha van valami vagy megtaláltad.

-Mindenképp. - indulok vele ellentétes irányba, amikor egy fiú megragad a vállamnál és hozzám dörgölőzik. -Bocsi, foglalt vagyok. - mondom az elüldöző dumát, viszont csak nem hagy békén.  A seggemet tapogatja, csípőjét ringatva. Amúgy se jó kedvembe jöttem ide, de az csak hab a tortán, hogy nem enged el. Ha a kegyes elutasítás nem jó neki, nem fogom megerőltetni magam hogy kedves legyek vele. Ugyanazt megteszem vele, mint Taehyunggal. Jól ágyékon térdelem és amikor oda kapja kezét, ezzel elengedve engem, elrohanok onnan. Amikor visszanézek látom ahogy engem keres, de kissebb termetemnek hála nehezebb dolga van velem. Sietősen végignézek a pultnál, viszont mikor a végéhez jutok Taehyungot látom felbukkanni. -Gyere velem. - karolnám fel, de rám se nézve arrébb lök.

-Mondtam, hogy nem akarok tőled semmit!!

-Jimin vagyok. - emelem állánál fogva fel a fejét, hogy rám figyeljen. -Most már engem is üldöznek, szóval siessünk!

-Jimin én- nem tudja tovább mondani, mert akkorát rántok rajta, hogy még én is majdnem felborulok józanon. -Erre nem érünk rá.

-Nem tudok kimenni. - botlik meg a bárpultba kapaszkodva.

-Istenem, miért teszed ezt velem?

-Kihez beszélsz?

-Csak támaszkodj már rám és menjünk! - a nyakamba karol és néha félre lépve, de haladunk kifelé. Szabad kezemmel, amivel nem a derekánál tartom, írok egy üzenetet Jungkooknak.

---

Minnie

Megtalaltam.

Kintr talu.
                              22:06
---

Kicsit félre írtam Tae mozgolódásától, de nem szántam időt arra, hogy kijavítsam. Annál nagyobb gondom volt, hogy a kergetőm a közelbe volt és a szemeivel engem keresett.

-Takarj el. - bújok mellkasa mögé és kikukucskálva figyelem mikor tűnik el végre az a csávó.

-A magas, göndörtől bújkálsz aki a kijárat közelébe van?

-Uhum.

-Az jó, mert szinte mellette van az én rohadékom. - röhög fel idétlenül.

-Melyik?

-Rövidre nyírt, full feketébe öltözve.

-Megakar dugni téged?

-Ja, mer?

-Talán hülyeséget fogok csinálni, de megoldom. Innentől már tudsz menni?

-Azt hiszem. Mire készülsz? - néz rám hunyorítva és egy pillanatra, mintha elszédült volna.

-Menj, majd úgy is látod. - hagyom ott, néha visszanézve megvan-e. Az ő rohadékja elé állok és egy csábos mosollyal hátat fordítok neki, hozzá nyomva hátsó felemet. Fejemet felé fordítom, látom az elégedett fejét, de nem hagyom hogy megcsókoljon. Ahogy csípőmnél tartva mozog velem a zenére és megérzem merevedését a hányinger elkap. Fülemhez hajol és mocskos szavakat kezd bele suttogni, én pedig már kezdem bánni az ötletemet, mikor végre teljesülni látszik a tervem. Az üldözőm észrevett és megindult felénk, majd mikor elénk ért erőszakosan elrántott a másiktől és elakart ráncigálni onnan, de a másiknak ez nem tetszett. Utánunk jött és szerencsémre nem hagyta ezt az egészet szavak nélkül.

-Ő az enyém kopj le nyomi.

-Kit nevezel te nyominak?! - áll elé mellkasát kitolva. Amikor kezdtek elfajulni a dolgok, éreztem hogy most jött el az ideje a lelépésnek és amikor nem figyeltek ezt meg is tettem. Amilyen gyorsan csak lehetett szedtem a lábaim, mivel tudtam, ha feltűnik nekik, hogy nem vagyok ott, még elkaphatnak és akkor én járok rosszul.

-Ohh Jiminie. - támad le az ölelésével. Azt se tudtam mit reagáljak, csak ösztönösen fontam én is végig a karjaim rajta és fúrtam fejem a hajába. Olyan jó illata van.

-Látom megvagytok. - halljuk meg Kook hangját és  egy kézzel többet érzek magam körül. -Olyan rég volt ez hárman.

Ha tetszett nyomn egy Vote-ot♡

Ha tetszett nyomn egy Vote-ot♡

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.
Szeretlek, de csak elvisellek. (VMinKook) [Befejezett]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang