25.

229 18 0
                                    

Jimin szemszöge:

Dél van, én pedig teljes készenlétbe kávézgatok arra várva, hogy írjon Joon mikor van a közelbe. Amint megkapom az üzenetet, lehúzom az utolsó korty koffeinem, bemegyek a párjaimhoz akiket nem tudom felkéne-e ébreszteni. Nekem fontos, hogy szex után mellettük ébredjek és ne szívódjanak fel, szóval igen. Felébresztem őket.

-Édes. - hüvelykujjammal végigsimítok arcán, egy csókot lehelve pánácskáira, amitől mozgolódásba kezd és kómásan is viszonozza a csókom. Imádom amikor álmos, duzzadt fejjel rám néz és nem ereszt. Ilyenkor érzem, hogy ragaszkodik hozzám és, ha nem is mondja ki, de érdeklem.

-Hova mész? - kérdezi amint feltűnt neki, hogy utcai szerelésbe vagyok.

-Seo Joonnal vásárolgatni. TaeTae. - rázogatom meg őt is, majd ugyanúgy kap egy csókot. -Ugyanolyan majmok vagytok. - suttogom kettőnk közé, újra szájára akaszkodva. -Keltegetésre nem, de egy csókra egyből felébredtek.

-Ne beszélj. - hajol vissza és fenekemnél fogva húz az ölébe.

-Nem, erre most nincs időm. Mennem kell, de most már ketten is letudtok zavarni egy menetet.

-Nem mehetsz sehova. - húz vissza magához. Már majdnem kérdőre vontam, mi az hogy nem enged el és parancsolgat, de gyorsan folytatta. -Beteg vagy és, ha igazán jó barátod akkor megérti, hogy nem alkalmas.

-Ezen ne múljon. - húzok elő a fiókból egy lázmérőt és a hónom alá dugom. Késésbe vagyok. Mikor végre csipogni kezdett nem csalódtam. Harminchét. -Még valami kifogás?

-Ha könyörögnék se maradnál. - dől vissza az ágyba és az oldalára fordul. -Foglalkozz csak Seo Joonnal, már nem érdekel.

-Ugye tisztába vagytok vele, hogy barátnője van?!

-Azt mondtad azért nem érsz hozzánk, mert Kai meg ő szinglik és kapcsolatot akarnak! Ez már akkor is béna kifogás volt, de visszagondolva most már dühitő és sértő!

-Akkor éppen veszekedtek és szakítóba voltak.

-Nem minden ember hűséges, attól hogy kapcsolatban van valaki, még félre tud lépni. - szól közbe Tae is.

-Remélem nem rám céloztok, mert még csak okot se adtam a kételkedésre. - megigazítom a ruhámat, hogy ne legyen gyűrött és egy intés kiséretében, elhagyom a lákásomat. Még mindig nem értem mire féltékenyek napok óta. Visszakaptam az egyik régi barátomat, és nem lógok nulla huszonnégyben a nyakukon. Legalább kapnak levegőt tőlem és nem unjuk meg egymást, na meg a munkába látjuk majd eleget a másikat.
xxx

Írói szemszög:

A Taekook páros természetesen nem fogadta túl boldogan, hogy már megint nem velük tölti az idejét a szőke hajú. Amint felgyógyult egy kicsit, már rohant is Seo Joonhoz. Taehyungnak felvillant egy ötlete, hogyan kéne pontot tenni ennek a végére. Egy régi, Yuna fajta módszerrel.

-Nem tudom jó ötlet-e ez.

-Téged egyáltalán nem idegesít, hogy toj a fejünkre?!

-Tegnap velünk volt és nem éreztem úgy, hogy változott volna valami.

-Tehát nem aggódsz amiatt, hogy vele többet foglalkozik, mint velünk. Azzal a homofób köcsöggel. - Jimin elmesélte nekik, hogy Seo valójában nincs a melegek ellen, de ők nem hittek neki.

-De. Nagyon is, viszont miből gondolod, hogy bele menne?

-Max azt mondja nem, nem nagy dolog és megöljük, hogy ne árulja el Jiminnek mit akartunk.

-Jelenleg nem tudom értékelni a fura humorod.

-Semmi gond. - dönti a hátára. -Remélem azért engem még tudsz.

-Hát hogyne! - teszi egyből a hátsó idomaira a mancsait.
xxx

-Ezért kerestetek meg? Nem bíztok benne?

-De csak.... csak tedd meg jó?

-Csókoljam meg? Azt hittem homofóbnak tartotok. - emlegeti fel, azt amit még a szőke mondott neki.  -Először is barátnőm van, másodszor pedig, ha féltékenyek vagytok miért kéritek ezt tőlem?

-Mostanába teljesen elhanyagol miattad minket, szószerint csak munkába láttuk mostanába. - szomorúak voltak, hogy ennyire nem foglalkozik velük Jimin. Másfél hét telt el a betegeskedése óta, és majdnem minden nap Seo Joonnal volt, azzal akit éppen most győzködnek. -Értjük mi, hogy nem lehet mindig csak velünk, de most már csak veled van.

-És ha ezt kimered használni megkeserülöd! - fenyegeti meg Taehyung, nehogy a hallottak alapján elkezdje fűzögetni magának a szőke hajút.

-Tehát kapjam le? - tért vissza az eredeti témához egy kaján mosollyal. Ezt a tesztelgetés dolgot Yuna csinálta még korábban, onnan jutott eszébe Taehyungnak. -És mit tesztek, ha viszonozza?

-Még mi se tudjuk.

-Estére elhívom kajálni. - húzza elő mobilját és a névjegyzékből Jiminre megy.

-Szia Joonie. - hallják meg a vidám hangot, miután kihangosította nekik Seo.

-Szia Minnie! Arra gondoltam nem-e lenne kedved velem vacsorázni.

-Ma? - suttogja idegesen Taehyung. -Velünk fog randizni!

-Shh. - csitítja el párját. -Nyugi.

-Tökéletes. Hánykor mennénk?

-Mondjuk... fél hétkor.

-Rendben, akkor ezt megbeszéltük. Volt még oka, hogy kerestél?

-Csak ennyit szerettem volna.

-Akkor most leteszem, írj egy címet és ott tali! - amint letette kettő szomorú arccal találkozott. Megsajnálta őket, de ő nem tud túl sokat tenni értük, ez nem az ő dolga és nem kéne belekeverednie akármennyire is segítene. Jimint se akarja elárulni azzal, hogy tesztelgeti nekik a megbízhatóságát.

-Először és utoljára vettetek rá erre.

-Már az is sokat bizonyít, hogy elmegy-e veled, vagy velünk marad és megejtsük a betervezett randit.

-Nekem aztán mindegy. Leírom nektek is a címet, ha esetleg még is engem választana. - ezzel sarkon fordult és haza ment.

Sziasztok! Ha tetszett ne felejtsetek el Vote-olni.♡
Vajon Jimin a párjait, vagy a barátját rázza le?

Mindjárt suli, istenem mennyire nem várom. Mindenkinek sok kitartást hozzá...

Láttátok Jungkook új haját¿? ♡~♡

Szeretlek, de csak elvisellek. (VMinKook) [Befejezett]Where stories live. Discover now