-Jiminiee~ - nyit be a szobába egy hatalmas rózsaszín és kék vattacukorral. -Nézd mit hoztam!
-Köszönöm.
-Ugyan. - legyint és odaviszi neki.
-Azt csak kaja után kaphatja meg. - jön be Jungkook egy tálcával amin három tányér van. Lepakol az éjjeli szekrényre és Jimin homlokához nyúl amin érződik egy kis láz. -Egy hideg borogatás sem árt és bekenni a hátad, na meg a hasad.
-Mi vagyok én, gyerek? Attól hogy eszek egy kis édeset, fogok enni rendes kaját is!
-Látom jobban vagy.
-Egy kicsikét. - ujjával is megmutatja mennyire kicsit.
-Nagyon megijesztettél amikor Jungkook hívott. Azt se értem minek vetted le a pólód, ha a hasad alapból már hólyagosra van forrázva.
-Melegem volt, na meg gáz volt egyedül pólóban lenni a vízbe. Ki is küldtek a medencéből, mert ruhában tilos bemenni.
-Akkor legközelebb tóra megyünk és ott úgy pancsolsz ahogyan szeretnél. - felemeli az egyik tányért, pálcikával szed tésztát belőle és a szőke szájához emeli aki mosolyogva eszi meg.
-Figyelj Jimin. Amit a medencébe-
-Tae, azt tényleg én rontottam el. Jogosan háborodtál fel, a párotok vagyok és már mióta nem volt köztünk semmi.
-Nem mintha kötelező lenne, de azért sértett és még most is sért, hogy lassan egy hete nem adtál egyetlen árva csókot se nekünk.
-Sajnálom, csak nem akartam kellemetlen hangulatot a barátaimnál, na meg mostanába sokat vitatkozunk.
-Akkor legalább most adj egyet. - hajolna ajkaira, de Jungkook a tésztával megakadályozza, ahogy a szájához nyomja. -Hé!
-Nem tudom, hogy eltudjuk-e kapni tőle, de ameddig beteg szó se lehet róla!
-Akkor elkapom, és? Nem érdekel. - újra megpróbálkozik, de a pólóját markolva tartja Kook a helyén.
-Azt akarod, hogy egyedül ápoljalak titeket??
-Nagyon dögös lennél miközben vizsgálsz minket. - harapja be alsó ajkát a gondolatra. -Vedd elő a sztetoszkópot, mert olyan hevesen ver tőletek a szívem, hogy félek kiszakad. - kapja le a felsőjét és eldől a két fiú között, akik szembe ültek egymással az ágyon.
-Francba veled Taehyung. - hunyja le szorosan pilláit, hogy ne vegye el a figyelmét. -Majd ha Jimin jobban lesz, alaposan megvizsgállak kívűl-belül.
-Például hol és mit?
-A torkod mélységét, na azt nagyon szeretném már megvizsgálni az eszközömmel. - megy bele a játékba, közben újabb adagot adva Jimin szájába. Már azt hitte, hogy ennyibe marad az egész, viszont amikor lepillantott, a túl nagy csend miatt, Taehyung az ujjai nyálazta, nyelvével körözve körülöttük. -Mit művelsz?
-Én aztán semmit. - húzza le magáról melegítőjét, alsójával. -Ne foglalkozzatok velem.
-Hát igen, könnyű azt mondani. - feleli durcásan a szőke, mikor nem tudja elkapni a tekintetét, a mellbimbóját izgató fiúról. Nem volt még a helyzet magaslatán, de láza és fáradtsága ellenére is szívesen csatlakozott volna hozzá. Egy ideje merednek rá, Tae felhúzza lábait egy terpeszbe, majd kezeit levezetve fenekéhez, tolja fel egyik ujját magának.
-Várj most összezavartál. - szedi ki az utolsó tésztákat is. -Eddig nem azért nem tudtunk ketten szexelni, mert te nem leszel alul?
-Napok óta veled álmodok Kook, hogy bennem vagy. - torzul el az arca mikor második ujjával is megpróbálkozik. Jimin a leves levét is kiitta, majd felpattan az éjjeli szekrényhez. -Kívánom a farkad.
ESTÁS LEYENDO
Szeretlek, de csak elvisellek. (VMinKook) [Befejezett]
Fanfic-Újra? Hárman?? - nevetek fel hisztérikusan, majd felcsattanok. -Ennyire hülyének néztek?! -Csak ne emeld a hangod. - ereszti ki a bent tartott levegőt. -Mert mi lesz? Megint megütsz? Az már unalmas lenne- sétálok szép lassan elé, és egy határozott...