Írói szemszög:
Egy év telt el mióta lelépett onnan Jimin. Onnantól kezdve egy szót se hallott a két srácról, nem keresték egymást. Mindannyiukra másképp hatott ki az aznap történtek. Jungkook a megcsalás következtében bizalmatlan lett, viszont hülye nem akart lenni. Ő is elhagyta Taehyungot miután kifaggatta mi történt, és legszívesebben a kissebbik után ment volna, de nem akarta kínozni azzal hogy még mindig nem viszonozza az érzéseit. Jóképűsége révén sikeresen belegabalyodott néhány kapcsolatba, de nem csak az adott lányt, hanem még magát is az őrületbe kergette az állandó féltékenysége, így egyikkel se volt tartósan. És igen, Jiminnek igaza volt. Biszexuális.
Taehyung inkább abba keseredett bele, hogy egyedül maradt. A szó szoros értelmében. Jiminnek vele szemben is igaza volt. "Mi a faszért nem vetettétek el, ha ilyen felelőtlenek vagytok?!,, , "Minek neked gyerek, ha még te se nőttél fel? Mellettetek az a gyerek nevelő intézetbe fog kerülni, és tudod mit? Ott is jobb dolga lesz, mint mellettetek!! ,, Nem csak ketten hagyták el, de a gyereke se maradt vele sokáig. Tényleg felelőtlenek voltak, nem figyeltek oda rendesen.
Jimin. Nem bírja elviselni, ha részegek vannak mellette, ha a barátai hívták inni nem is ment. Amint meghallja volt pasijai nevét már észre se veszi és a combján vezeti le az emlékek fájdalmát. Nem súlyos, épphogy van nyoma és nincs önbántalmazási vágya, vagy akár öngyilkossági célja. Simán csak berögződötten csinálja, hátha eltereli a figyelmét róluk.
-Mit csinálsz? - kérdez rá arra amire általában szokott, de választ sose kap rá. Vannak Jiminnek ilyen fura szokásai, amik mellett elmegy de ezt csinálja a leggyakrabban közülük. -Miért csúnyítod a combjaid? - guggol le elé mikor átvedlette magát kicsit mutatósabb öltözékbe, Doyun. Áthívta két haverját, és az exét is akivel még tart egy baráti kapcsolatot, és nemsokára itt lesznek. -Jimin! - lengeti meg a kezét a szeme előtt, kicsit hangosabban szólva rá amitől megrezzen az előtte ülő.
-M-Mit csináltam?
-Már megint marrod a combod. - simít a szóban említett részére.
-Fura szokás, de tőlem már megszokott. - mosolyodik el. -Megyek én is felhúzok valami nem túl lustulós ruhát. - megy el mellette és amint a másik már nem láthatta egyből leolvadt a mosoly az arcáról. Észre se vette, hogy ismét azt csinálta, vagy azt hogy már megint rájuk gondolt. Mostanában ritkábban fordult elő, de leginkább csak Taehyung gondolatára. Jungkookra nem gondol fájdalmasan, nem haraggal váltak el, szimplán csak nehéz hogy nem láthatja.
Végül nem volt ideje átöltözni, kénytelen volt maradni a nagy pólóba és rövid nadrágba. Nem is volt gond azzal az öltözettel, csak ő gondolta túl.
-Gyertek be. - hallja meg Doyun invitálását, és amikor bemennek, és helyet foglalnak ő is oda megy lehajtott fejjel. Nem volt szégyenlős, viszont most három idegen volt vele szemben és fogalma se volt mit kéne csinálnia. Kellemetlen volt.
-Jimin, ő itt Sunghoon. - kezdi el a bemutatást, amit kéz rázás és egy köszönés követ. -Ő Jake. - ugyanúgy kézrázás és köszönés, majd jön a harmadik személy. -Ő itt az exem, Jungkook. - Jimin a név hallatára felkapta rá a szemét, ahol egy ugyanannyira meglepődött személyt látott.
-Hello. - mondja félszegen.
-Srácok, örülök hogy végre tudtunk egyeztetni találkozót. Annyira kíváncsiak voltatok rá, ő itt Park Jimin, a párom. - karolja át a vállát, magához húzva hozzá képest csöpp testét.
Hihetetlen volt, hogy újra látják egymást, de nem lehetetlen. Nem költözött egyik se túl messze csak pár kilóméterrel arrébb, az volt a csoda hogy mégcsak most futottak össze.
Doyun, az exe reakcióját lesve, húzta egy csókba Jimint miközben próbálta kifejezni mennyire vágyik a kissebbre, akiről nem is sejtette mennyire kínosan érzi ettől magát. Amint tudott el is vált tőle.
KAMU SEDANG MEMBACA
Szeretlek, de csak elvisellek. (VMinKook) [Befejezett]
Fiksi Penggemar-Újra? Hárman?? - nevetek fel hisztérikusan, majd felcsattanok. -Ennyire hülyének néztek?! -Csak ne emeld a hangod. - ereszti ki a bent tartott levegőt. -Mert mi lesz? Megint megütsz? Az már unalmas lenne- sétálok szép lassan elé, és egy határozott...