İyi okumalar
Yıldız ve yorum bırakmayı unutmayın lütfen.
Kitaplarım hakkında bilgi almak isterseniz sosyal medya hesaplarım;
ig/ _kubracebi veya kubragolgeninkitaplari
tw/ golgeyazan
🏖
incidag: ilk dilek kolaydı, yaptın aferin
incidag: şimdi bir diğerine geçebiliriz.
lambacini: Dileğiniz nedir?
incidag: Bir demet Gardenya çiçeği
incidag: Pembe renginde bir demet Gardenya diliyorum.
lambacini: Bir demet pembe Gardenya?
incidag: Gerçekleştiremeyeceğin bir dilek mi oldu?
incidag: Gardenya çiçeğini biliyorsun değil mi?
incidag:
lambacini: Senin dileğinse gerçekleştiremeyeceğim bir dilek yok.
incidag: İddialısınız
incidag: bayım?
lambacini: evet.
lambacini: Çok iddialıyım.
lambacini: Yarın bir demet pembe Gardenya size ulaşacak.
incidag: bekliyorum bayım.
lambacini: bir sonra ki dileğinizi düşünmenizi tavsiye ederim :)
(görüldü)
İnci'nin attığı görüldüyle beraber uygulamadan çıkarak telefonu yatağın yanında ki komidinin üstüne koyup kendimi yatağa devirdim. Akşam onu geçmişti. Pembe Gardenya dileğiyle şuan ilgilenmek istesem de açık bir çiçekçi bulamayacağımı biliyordum o yüzden erkenden kalkmayı ilk hedefim olarak belirledim.
Saatler önce oteldeki çalışanın yardımıyla İnci'nin odasını bulup kapının önüne pastayı bırakıp üstüne de 'İkinci dileğin' yazılı not kağıdı bırakarak kapıyı tıklayıp hızlıca otel kapısının önünden. Kapıyı açma sesini koridoru tam bitirmeden duymuştum fakat o arada ağırlaşan adımlarım ve sakin duran vücudumdan dolayı benden şüphelenmediğine emindim.
Pastayı bırakıp döndükten sonra ise az ötemde ki yatakta sızmış Oğuz'u otelin barında iki kadınla beraber barda dans ederken yakalamıştım. Zil zurna olan Oğuz'u oradan sessiz sedasız çıkarmak biraz zordu ama şuan yatakta sessizce yattığına göre bu işlemi de sorunsuz hallettiğimi gösterirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DENİZ KABUKLARI
Teen Fictionlambacini: Merhaba İnci! lambacini: Bugün bir dilek diledin! geriye iki tane kaldı. lambacini: Diğer ikisini de söylersen dileklerini yerine getirmek için uygulamaya başlayacağım. ××× Bu yaz bitimine yaraşır cıvıl cıvıl bir yaz çifti okumak, eğlenm...