1.9

28 2 0
                                    

uzun süre beklettiğim için özür dilerim🥺 düzenli bölüm için çabalayacağım. İyi okumalar❤️‍🩹.

Telefondan yazdığım için hatalarım olabilir, kusura bakmayın lütfen🌸.

⛱️

"Alaaddin çok çabuk kandı adama"

Dudaklarımı büzüp kafamı omzuna daha da yasladım. "Devam ediyorum okumaya"

Şuan akşam havuz başında ki şezlonglara oturmuş, içkilerimiz ve atıştırmalıklarımızla beraber başbaşa vakit geçiriyorduk.

Okumaktan bahsettiği metin de Alaaddin'in Sihirli Lambası hikayesiydi. Sohbet ederken bir anda Yiğit o cinli hikayeyi okumalıyız dedi ve şuan ki konuma geldik.

"Aladdin altın duvarlara dokunmadan dikkatle inmiş. Merdivenlerin aşağısında bir meyve bahçesi varmış. Aladdin de çok acıkmıştı. Kendi kendine "ne kadar lezzetli görünen meyveler." diyerek bir meyve koparmış. Kopardığı elma anında bir yakuta dönüşmüştü.
"Vay canına!" diyerek bu seferde bir salkım üzüm koparmış, üzüm salkımı ise inciye dönüşmüş. Aladdin yolunun üzerinde taşıyabildiği kadar meyve toplamış."

Yiğit okurken yer yer sesini inceltiyor, bir çocuk sesi çıkarıyordu. Yer yer de sesini kalinlaştırıp daha ileri yaşlarda birisinin sesine sahip oluyordu. Bu beni başta şaşırtmıştı çünkü ben okurken asla ses tonumu bu denli ayarlayamaz, bir karaktere göre değişim sağlayamazdım.

Paragrafın bitmesiyle okumayı yarım bıraktı ve omzunda olan kafama yüzünü çevirerek 'İsmin geçiyor diye sevmeye başlamadın umarım"

Sesinde tereddüt ve hafif eğlenir bir hava vardı ama bu eğlencesini cevabımla bozguna uğratacağım için ben de keyiflenmekten geri kalamadım.

"Hayır sevgilim, dileklerin gerçekleşmesi beni cezbediyordu."

Kafamla omzunu dürtüp devam etmesini söyledim. "Hadi devam et aşkım."

Kafasını sallayarak onayladı ve hemen ekranda ki yazıya geri döndü.

"Biraz ilerledikten sonra amcasının bahsettiği lambayı görmüştü. İçindeki yağı boşaltarak, meyvelerin üzerine koymuş. Aladdin büyücü amcasının sabırsızlıkla beklediği merdivenlere dönmüş.

"Hadi, o lambayı bana uzat."

"Ama ellerim dolu gelip yardım et amca."

"Seni ahmak çocuk, ya bana lambayı ver ya da orda sonsuza kadar kal." Büyücü öfkeyle bazı büyülü sözler mırıldanarak aralığı kapatmış.

Alaaddin mağarada kilitli kalmıştı. "Amcam, amca, bırak çıkayım. Amca..."diye bağırmış sonra da "o adama güvenmemeliydim, aslında." demiş.

Alaaddin günlerce durmadan ağlayarak, birinin onu kurtarmasını beklemiş ama kimse gelmemiş.

"Lütfen beni buradan çıkarın lütfen! Bana yardım edin!" diye söylerken parmağıyla yüzüğüne dokunmuş ve şaşkınlık içinde evine ulaşmış.

Annesi onu çok merak etmişti "Bu kadar uzun zamandır nerelerdeydin oğlum? Seni her yerde aradım." demiş

Alaaddin hikayesini anlatarak topladığı hazineyi annesine göstermiş. Sonrada "Bu lamba çok eski oğlum temizlemek lazım." diyerek eline bir bez alarak lambaya sürünce birdenbire lambadan dev bir cin çıkmış.

DENİZ KABUKLARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin