🤵🏻40👰🏻

79 4 51
                                    

Güneş usulca salonun camından içeriye süzülmeye başlamıştı, oda gittikçe ısınıyordu, henüz hiçbiriniz uyanmamıştınız.

Zil sesini duyunca Jongin hemen uyanmış kapıya yönelmişti. Siz de kapıdaki konuşma seslerini duyup uyanmıştınız.

-Sehun, Sena? Hayırdır?

-Baekhyun, Jongdae ve Maviş burada mı Jongin?

-Evet buradalar. Siz ne zaman öğrendiniz?

-Yarım saat kadar önce tahmin ettik diyelim. İçeri girebilir miyiz kardeşim? Kapıda diktin bizi.

-Girin tabi Sehun, yeni uyandım kusuruma bakmayın.

-Ee naptınız sabaha kadar beşik mi salladınız, hepiniz yeni kalmışsınız. Gününüz aydın olsun.

-Size de günaydın, gece evden çıkartıldık da o yüzden pek erken uyuyamadık. Sizin nerden haberiniz oldu?

-Size gelmiştik Baek. Kahvaltı yaparız beraber diye.

-Burada yapalım o zaman ben çayı koyayım hemen.

-Sizin nerden aklınıza geldi bu arada, kimin fikriydi senin mi yoksa Sena, Baek’i mi özledin yoksa hemen heheh.

-Aslında benim fikrim değildi, Sehun’un fikriydi.

..... Bir buçuk saat öncesi

Bugün Sena’dan önce uyanmıştı Sehun. Biraz ikizine bakmış, sonra da ona sürpriz yapmaya karar verip mutfağa geçmişti. Hazırladığı kahvaltılıkları kaplara yerleştirirken Sena uyanmış mutfağa gelmişti.

-Günaydın portakal kafam erkencisin.

-Öyle oldu bugün sana da günaydın pırasa saçım.

-Hayırdır yolculuk nereye, ne kadar çok şey hazırlamışsın böyle.

-Damada kahvaltıya gidiyoruz.

-Ne? Yah Oh Sehun!

-Ne var ya damat olmayacak mı? Gönül mü eyliyorsun sen bu çocukla?

-Ya niye gönül eylendireyim, ben öyle biri miyim?

-İşte o yüzden damat diyorum ya ben de.

-Ah seninle laf yarıştıramayacağım şimdi hiç. Hem ne malum belki çoktan kahvaltı yaptı onlar.

-Yok daha erken yapmamışlardır. Hem sen geçen ordayken bir yarım saat kadar sonra yeni kahvaltıya oturmuştunuz.

-Sen nerden biliyorsun?

-Günaydın yazmıştın ya bana.

-Evet ama ne zaman kahvaltıya başladığımızı söylediğimi hatırlamıyorum.

-Yani direk bana söylemedin evet.

-Ya merak ettin bizi dinledin di mi?

-Evet. Bana mesaj attığın için müsait olduğunu düşündüm. Sonra hem Jongdae hem de Baekhyun’un da sesini duyunca özel bir şey olmaz dedim.

-Ah sehun ah, hayır kızamıyorum da sana, neden yaptığını biliyorum çünkü. Üstümü değiştireyim de gidelim.

-Ben seni kızdıracak şeyler yapar mıyın hiç zaten, hadi hazırlan sen bekliyorum ben.

-Tamam.

Sena odasına hazırlanmaya giderken uzatarak söylemişti tamam kelimesini. İkizinin onu düşünmesi bile yeterdi onun için üstelik bir sürü de uğraşmıştı.

Genelde hep beraber olurlardı bu yüzden davranışlarını anlayabiliyordu, Baekhyun ile birbirlerine duygularını söylemiş olmalarının ikizini hem mutlu ettiğini hem de gerdiğini biliyordu bu yüzden.

KOCANIM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin