Jongin ve kardeşi hızlıca eve gelmişti. Amcası ile konuştuktan sonra sinirle evden çıkmıştı, bir kere daha aynı şeyi yapmıştı amcası.
Onun korumak istediğini korumayacağını söylemişti, Mavişten hemen boşanmasını. Ama bu sefer izin vermeyecekti Jongin, koruyabileceği halde sevdiğini kaybetmeyecekti.
Boşanmadıkları sürece amcası, sen aileden olduğun için seni korumak zorunda kalacaktı çünkü. Senin de projen için ondan boşanmayacağını daha doğrusu boşanamayacağını biliyordu, içi biraz daha rahattı bu yüzden, yine de bir an önce seninle konuşmak istiyordu, her şeyi anlatmak istiyordu.
Evet, belki de ona hak bile vermeyecektin ama o yine de en azından yaptıklarının sebebini bil, ondan duy istiyordu.
Sehun Jongin gittikten sonra Profesörün evine dönmüş, sormak istediklerini sormuştu, daha sonra da Taeminin evine gidip onun arabasını bırakmış, motorunu alarak yanınıza gelmişti Sena’yı almak için. Kapıda Sehunu görünce içeri davet etmiştiniz, geç oldu, başka bir zaman diyerek girmemişti.
Sena eşyalarını toplarken, ona bugün için teşekkür etmiştin, onun için yapabileceğin bir şey var mı diye sormuştun, o da sana, Jongin ile konuşup konuşmadığınızı sormuş, sen konuşmadığınızı söyleyince de Jongin konuşmak istediğinde onu mutlaka dinlemeni rica etmişti, başkasından bir şey duysan da Jongini de mutlaka dinlemeni istemişti.
Onları yolcu ettikten sonra televizyonda ki programlardan birine biraz bakıp uyuyup dinlenmek için odana geçmiştin.
Sen istememiş olsan da başkasının lafıyla hareket etmez dinlerdim zaten Sehun, diyerek mesaj atmıştın Sehuna. Bir mesaj daha atmıştın hemen ardından, Gerçekten yakın arkadaşmışsınız ;) İyi geceler, yazarak.
O da sana teşekkür edip, iyi geceler dilemişti. Uykuya dalman beş dakika bile sürmemişti sonrasında zaten.
...
Baekhyun ve Jongdae ile birlikte kahvaltınızı yaptıktan sonra üniversiteye geçmiştiniz. Dersin bittikten sonra da Taemin hocanın odasına geçip profesörü beklemeye başlamıştın.
Bu esnada yazdığın kodları kontrol ediyordun. Bir süre çalıştıktan sonra kafa dağıtmak için pencere tarafına gidip açık camdan dışarıyı, kampüsün bahçesini seyretmeye başlamıştın.
Kapı açılınca profesörün geldiğini düşünüp hızlıca dönmüştün kapıya doğru. Fakat kapıdaki orta yaşlarındaki adamı tanımıyordun, profesör için geldiğini düşündüğün için hemen açıklama yapmıştın.
-Profesör derste şu an. İsterseniz burada bekleyebilirsiniz.
-Evet oturayım, gel sen de otur konuşalım.
-Benimle ne konuşacaksınız ki, anlayamadım, sizi tanımıyorum da.
-Kocan olacak hayta, getirip tanıştırmadı seni gayet normal tanımaman. Ben Jonginin amcasıyım. Seninle konuşmak için geldim buraya da.
-Aahh öyle mi, burada olduğumu nasıl öğrendiniz diyeceğim ama, sanırım sormama gerek yok. Buyurun efendim ne konuşmak istiyordunuz?
Sehun ders arasında koridora çıkmıştı, jonginin amcasını okulda, Taemin hocanın odasına doğru giderken görünce hemen Jongine mesaj atmıştı.
Jongin mesajı görür görmez hızlıca hazırlanıp okula doğru gelmeye başlamıştı. Odanın kapısına geldiğinde nefes nefese kalmıştı, kapıyı tıklattığında kapıya yakın olduğun için hemen açmıştın.
-Jongin? Neden nefes nefesesin?
-Maviş, bir karar vermeden, beni de dinle lütfen.
-Jongin sakin ol hayatım, amcan benimle tanışmak için gelmiş, gidiyordu zaten şimdi, sen geç bir kendine gel sonra konuşuruz. Hadi, gel.
Jongin’in şaşırdığına emindin, o yüzden konuşmaması adına eline elini uzatmış, tuttuktan sonra da onu boş sandalyeye doğru yönlendirmiştin.
Elini yanağına götürüp, yavaşça hareket ettirmiştin elini, yüzünü sever gibi.
-Su gibi olmuşsun hayatım, keşke bu kadar hızlı gelmeseydin, tamam ben de seni özledim de, hasta olursun diye korkuyorum.
Bakışlarını Jonginin yüzünden çekip amcasına yöneltmiştin.
-Siz, gitmiyor musunuz? Gördüğünüz gibi kocam beni özlemiş, onunla ilgilenmeliyim, kusura bakmayın.
-Gidiyorum, tekrar görüşeceğiz.
Amcası odadan dışarı çıkıp kapıyı kapattığında, sen de elini Jonginin yüzünden çekip, yanından kalkmıştın.
Jongin olanlara anlam verememişti. En kötüsü de sen elini çekince sanki, üşümüştü. Amcam gitmeseydi hemen keşke, diye düşünmüştü kısa bir anlığına, böylelikle daha uzun süre sana yakın kalmış olurdu.
Amcasını kandırmak için yaptığını anlamıştı zaten ama gerçek olmasını dilemekten alamıyordu da kendisini. Onu gerçekten seviyor olmanı diliyordu, çünkü o seni çok seviyordu.
Evet, kısacık bir bölüm yazdım 🙃 Bu aralar biraz hevesim kaçık sanırım, çok yazamıyorum 😔 Yorumlarınızı bekliyorum efenim 😉
Peki ya Do Kyungsoo'nun albümü 💙 Cidden çok güzeldi be... Neyse ben kaçtım ...
Kalın sağlıcakla 🤵🏻👰🏻