👰18🤵

950 81 99
                                    

Lara profesörün tahmininin tam tersi olacak şekilde evli olduğunuzu tüm okula duyurmuştu. Dahası Jongin’in ailesine de haber vermişti. Jongin’den intikam almıştı, nasıl olurdu da bunu ona yapabilirdi? Şimdi ödeşmişlerdi işte...

Otuz dakika önce ;

Dersin bitince hızla eşyalarını toplayıp sınıftan çıkmıştın. Çantanı yürürken kapatmaya çalıştığın için önüne bakmadan yürüyordun, acelen vardı.

Tabiki kaçınılmaz sona yakalandın ve karşıdan gelen ilk insana çarptın. Kolunun acısı bi şey değildi de, çantan dökülmüştü, gecikiyordun. Hemen özür dileyip eşyalarını toplamak için eğildin.

-Önemli değil hayatım, en azından bana çarptın.

-Oh, sen miydin?

-Niye önüne bakmıyorsun? Ciddi bir şey de olabilirdi.

-Ah, öyle tabi.

Şöyle bir etrafa göz gezdirip eşyalarını topladığına kanaat getirdiğinde ayağa kalktın tekrar.

-Gitmeliyim, acelem var.

Ve hızla koşmaya başlayıp kısa sürede okulun kapısından çıkmıştın bile.

-Anahtarını unutmuşsun. Ne ara gittin? Sana dair bütün nedenleri öğrenmek istiyorum hayatım. Ne zaman bana bu hakkı vereceksin?

...

On dakika önce ;

-Kim Jongin! Evlenmek ne demek ya?

-Lara, bak açıklayabilirim,

-Ne açıklamanı duymak istiyorum, ne de bir süre seni görmek istiyorum. Git Jongin, karının yanına git.

-Ama,

-Babaannen de dahil herkese yaydım evli olduğunuzu. Ödeştik diye düşün.

-Ne? Ne yaptın sen? Aaahhh.

Öğrendiyse ailesi soluğu senin yanında alırlardı. Acele etmeliydi. Koşmaya başladı.

Şimdi;

Metrodan indikten sonra eve doğru yürümeye başlamıştın. Baekhyun çoktan evde olmalıydı. Jongdae size daha sonra katılacaktı. Fakat acele etmeliydin, çünkü evden çıkmadan duş da almalıydın ve çok vaktiniz yoktu.

Partiye geç kalamazdınız. Özellikle de sen partinin düzenlenme sebebi olan Baekhyun ile gidecekken. Her şeyi ona göre ayarlamıştınız Sena ile.

Asansörden inip kapıya doğru yürüdün, tam anahtarını çıkarmak için çantanı açacakken Baekhyun kapıyı açmıştı.

-Hoş geldin Maviş. Naber?

-İyidir Baek. Sen nereye?

-Çöpleri çıkartayım dedim, malum boşum yaa. Uzun sürüyor ayırması diye vaktim varken yapayım dedim.

-O iyi yapmışsın iyi. Ben bi duşa giriyorum o zaman.

-Tamam, markete de uğrayacağım haberin olsun.

Kapıyı çekip gitmişti, duyduğunu düşünmüştü, duymamıştın.

Sen hızla duşa girdiğinde, Jongin’de apartmana girmişti. Arkadaşınla o kadar az bir farkla karşılaşmamışlardı ki.

Hemen bildiği dairenize gelip anahtarla kapıyı açtı. Ailesi de gelmek üzereydi. Babaannesi ve annesinin asistanından öğrenmişti.

Sana durumu açıklaması için anca beş dakikası vardı. Evi şöyle bir dolaştığında duşta olduğunu fark etmişti.

Aklında cirit atan tilkilerle bir çözüm yolu bulması ise yalnızca bir dakikasını almıştı, biraz pataklanabilirdi, sen tarafından ama, olsundu. Denemeye değerdi.

Dae&Baek yazılı odaya girip bir havlu buldu. Sonra da kıyafetlerini çıkartıp havluyu beline sardı hızlıca.

Ardından mutfağa gidip saçlarını ve vücudunun görünen kısımlarını yıkadı. Şimdi onu kim görse duştan çıktığına inanırdı. Tamamen hazırdı tam vaktinde, kapı zili çalmaya başlamıştı bile.

Zil sesi duyduğunda şaşırmıştın, az önce kapının açıldığını duyduğunda Baekhyun’un bir şeyini unuttuğunu düşünmüştün açıkçası.

Ee kimdi o zaman kapıdaki? Zaten duşun bittiği için havluna sarınıp kim olduğuna bakmak adına kapıya doğru gittin, duvardan kafanı sarkıtarak bakabilirdin sonuçta.

Jongin ise bir süre bekleyip sanki nefes nefese kalmış gibi kapıyı açmıştı. Sanki ailesini gördüğüne şaşırmış gibi de bir ifade takınmıştı.

Ailesi ise daha şaşkındı. Lara evliliğin normal bir evlilik olmadığını söylemişti?

-Anne? Babaanne hayırdır? Ah hayatım sen niye çıktın hemen? Kapıya bakıp geliyorum, beni bekle demedim mi?

Dememişti...

Neler yazdım ben böyle 😅😅Umarım eğlenmişsinizdir okurken🙄🙄

Bir süre ödevlerimle cebelleşeceğim bitince görüşürüz 😉😉


Bu fotoğraf gerçekten muhteşem bee. Güzel bir serüven olsun askerlik senin için de liderim. Biz her daim beklemedeyiz 💙💙

Kalın sağlıcakla 🤵👰

KOCANIM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin