BÖLÜM 11 | ❝Gördüğüm En Kalpsiz Kız❞

3K 108 95
                                    

Keyifli okumalar bebekler <3

Votelarımızı unutmadan verelim. Bol bol Rivbar da var bu bölüm. Yorumlarınızı bekliyorum 💜

 Yorumlarınızı bekliyorum 💜

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


11. BÖLÜM

Gördüğüm En Kalpsiz Kız

"Çözebilen var mı?"

Saya tahtadaki soruya bakınırken gözlerini kısmıştı. Kaleminin ucunu deftere çarparken soru hakkında düşünüyordu. Matematiği kötü sayılmazdı fakat bu soru onun yapamayacağı kadar zordu. Barış, bir an yanındaki başını sıraya gömmüş olan Ateşe bakındıktan sonra gözlerini Rivaya doğru çevirdi. Derste uyumuyor olması şaşırtıcı bir durum olurken, matematik gibi bir derste uyumuyor olması durumu daha da ciddi kılıyordu. Matematik öğretmeni, Barışa sınıfa girdiğinde şaşırdığını belli eden bir bakış bile atmıştı.

Riva elini kaldırdığında Matematik öğretmeni Oğuz bey gülümseyerek konuştu. "Gel, Riva."

Barış dudaklarını ıslattığında önündeki boş sıraya parmaklarıyla sessizce ritim verdi. 'Oğuz'un bakışları Riva'nın üzerinde dolanırken rahatsız olduğumu hissettim. Ders boyunca gözleri ondaydı. Bu sınıfta matematik dersine katılan tek öğrencinin Riva Atabay olduğunu düşünürsek, tabii ki gözlerinin onun üzerinde olmasından daha doğal bir şey yoktu. Ama ona sıradan bir öğrenciye bakar gibi değil de becermek ister gibi bakıyordu.' Diye düşünürken dişlerini sıktı. 'Riva ise pür dikkat derse odaklanmıştı. Tahtadaki bütün soruları çözmek için güzel kıçını sırasından kaldırıp duruyordu. Sınıftaki azgın erkekler ise gözlerini onun ekoseli mini eteğine ve pürüzsüz bacaklarına dikiyor, hepsinin yüzüne teker teker yumruk çakma isteğimi baskılıyorlardı.'

Arka sıralarda oturan Emre mızırdandı. "Hocam hep Rivayı kaldırıyorsunuz."

Emre, sınıfın en çok konuşan dersi kaynatmak için uğraşan çocuğuydu. Dersle pek alakası olmasa da sürekli laf atar, dikkatleri üzerinde toplamayı severdi.

Riva ona dönüp ters bir şekilde baktığında, Oğuz öğretmen tek elini belindeki kemere yaslayıp "Ben soruyu çözebilen başka biri göremiyorum." Diye sitem etti.

"Ben çözdüm." Dediğinde bütün gözler o kişinin üzerine dönmüştü. Melina yan tarafına döndüğünde Yalın'ın yüzünde mimik oynamıyordu ve tek elini havaya kaldırmıştı.

Buz mavi gözler, onu incelerken duygu kırıntısı olmayan ifadesinden ne hissettiğini çözmeye çalışıyordu. Belirgin ama sert olmayan yumuşak bir elmacık kemik çıkıntısı vardı. Çenesi öne doğru oval ve yumuşak inerken, kenarlarındaki çıkıntılar hafif bir sertlikteydi. Kumral renkteki teni, seyrek ama biçimli olan kaşları ve açık kahverengi saçlarıyla uyumluydu. Kalın dudaklarının rengi soluk bir pembeydi. Burnunun ucu hafif sivriydi fakat kalkık, çıkıntısız ve yüzüne uygun bir büyüklükteydi. Onun yüzündeki en renkli şey gözleriydi. Orman yeşilleri. Şimdi ona nefret saçan orman yeşilleri.

Kalbi OlmayanlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin