BÖLÜM 5 | ❝Kraliçenin Prensese İhaneti❞

4K 163 108
                                    

Bol bol yorum yapmayı ve vote vermeyi unutmayın bebeklerimm. Keyifli okumalar 💜

🎵Bölüm şarkısı: Demi Lovato, Confident

5. BÖLÜM

Kraliçenin Prensese İhaneti

"Barış..." Melina'nın kaşları çatılırken yutkundu. "Sen..."

Melinayı karşısında gören Barış'ın dudakları da şaşkınlıkla aralanmıştı. Genç kız, ne düşüneceğini şaşırmış, kafasının içi saçma sapan düşüncelerle dolup taşmıştı. Barış, bilinmeyen numara mıydı?

Melina bir iki adım kadar Barış'a yaklaştığında "Sen miydin?" Diye konuştu dişlerinin arasından.

Barış, ona hayretler içinde bakan kıza bir anlam veremezken bir yandan da onun burada olması kafasının içini kurcalıyordu. "Sen neyden bahsediyorsun?"

Melina, Barış'ın bu tavrına karşı kısa bir süre afallasa da kendini toparlamaya çalıştı. Bilinmeyen numara olsaydı çoktan bir şeyler söyleyerek kendini belli edeceğini tahmin edebiliyordu. Bilinmeyen numaranın attığı mesajlardan öfke akarken, Barış karşısında sadece şaşkındı.

Onu süzmeye devam ederken emin olmak için açıkça sordu. "Bana mesaj atıp buraya gelmemi söyleyen, sen değil misin?"

Barış'ın kaşları çatıldı. "Hayır, ben sana mesaj falan atmadım."

Melina sorgular bir şekilde Barış'ı süzerken tek kaşını havaya kaldırıp konuştu. "Peki, neden buradasın?"

Bu işte bir tuhaflık olduğu kesindi.

Elinde tuttuğu telefonu gösterip omuz silkti. "Mesaj geldi, Asudan."

"Ne mesajı?"

Barış, Melina'nın bu sorgular tavrını tuhaf bulurken kaşlarını çatmadan edememişti. "Sen, neden bunları soruyorsun?"

Melina, onun sorusunu es geçip "Mesajı görebilir miyim?" Dediğinde Barış derin bir iç çekti. Yine de telefonunun ekranını kendine çevirip saniyeler içinde sosyal medya hesabına gelen mesajı açtı. Melinaya doğru telefonu uzattığında "İşte." Dedi.

Mesajda "Riva için konuşmamız gerek. İkinci kattaki depoda bekliyorum." Yazıyordu.

Melina mesajı okuduktan saniyeler sonra bir anlığına Barış'a çevirdi başını. "Riva ne alaka?"

Barış dudaklarını birbirine bastırıp gözlerini devirdikten sonra telefonu Melina'nın karşısından çekmek üzere hareketlenmişti ki, son anda bir şey fark eden genç kız bu hareketi engelledi.

Telefonu Barış'ın elinden kaptığı gibi Asu'nun kullanıcı adına bir kere daha baktı.

"Ne yapıyorsun?" Diye sordu Barış, hafif telaşlı bir şekilde.

"Bu Asu'nun kullanıcı adı değil," Diye mırıldanırken dokunmatik ekrana birkaç kere dokundu. "Bir dakika..."

Barış iç çekip yorgun gözlerle Melinayı izlerken neler olduğuna dair halen bir şey anlayamıyordu. Telefonun ekranına bakmayan devam eden Melina'nın gözleri bir anda kocaman olurken, nefesi sesli bir şekilde ciğerlerine doldu. Bedeni buz keserken yüzünü telefondan hafif bir şekilde uzaklaştırmıştı.

"Ne oldu?" Barış, artık Melina için telaşlanmaya başladığında kolunu kavrayarak tuttu. "Mel, ne oldu?"

Melina, gözlerini kırpıştırarak biyografi kısmında yazan şeye bir kere daha baktı ve kafasının içinde kelimelerin dolaşmasına izin verdi. 'Ben istemediğim sürece beni asla bulamayacaksın.'

Kalbi OlmayanlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin