BÖLÜM 9 | ❝Kimim Ben?❞

2.6K 124 137
                                    

Bu bölüm için o kadar heyecanlıyım ki. Bölümü okuduğunuzda neden böyle söylediğimi siz de anlayacaksınız :)

Şimdiden yıldıza basmayı unutmayın. Bölüme bol bol yorum bekliyorum. Keyifli okumalar bebeklerim. ❤️

🎵Bölüm şarkısı:  Twenty one pilots, Heathens

9. BÖLÜM

Kimim Ben?

26 Şubat 2019

Son ders zili çaldığında hoca sınıfı öğrencilerden kurtulmak istermişçesine, hızlıca sınıfı terk ederken çoğu kişi peşinden ayaklanmıştı. Mina heyecanla sırasından kalkıp en ön sıradaki defterlerini çantasına koyan Ateş'in yanına gitti. Çekingen ses tonuyla "Sinemaya mı gitsek?" Diyerek sordu.

Ateş kafasını kaldırıp Mina'nın gülümseyen suratına baktığında "Bilmem ki, olabilir." Dedi. Ardından gözleriyle çantasını omzuna takıp sınıftan çıkmak üzere olan Melinayı bulup ona seslendi. "Mel, sinemaya gelir misin sen de?"

Melina buz mavilerini çevirip Ateşe baktığında Mina da ona bakıyordu. "Yok." Dedi kolunu kaldırıp elindeki spor çantasını işaret etti. "Ben bugün antrenman yapacağım."

O sırada sınıftaki sırasında etrafındaki birkaç oturmaya devam eden Riva'nın gözleri onların üzerindeydi.

"Peki." Diye mırıldandı Ateş. Melina ise gözlerini onun üzerinden çekmiş sınıftan ayrılmış, çoktan onun görüş alanından çıkmıştı bile.

Ateş, Minaya döndüğünde dudaklarını birbirine bastırdı. "Ya aslında başka zaman mı gitsek? Bugün ders çalışmam gerek."

Riva kızların yanından kalkıp "Ben kaçtım bebekler." Diye etrafındakilere duyurduğunda hızlı adımlarla Melina'nın arkasından gitti. Sınıftan çıkmadan önce birkaç kızdan biri olan Ahu "Nereye?" Diye ardından seslenmişti fakat Riva dönüp cevaplamaya dahi yeltenmedi.

Koridorda ilerleyen kuzenini gördüğünde "Mel, bekle!" Diye seslendi.

Melina, Riva'nın sesini duyduğunda duraksayarak arkasını dönmüştü. Riva çabucak gelip kuzeninin koluna girdiğinde "Ateş seni davet ettiğinde Mina'nın yüzünü görmeliydin." Diyerek güldü ve birlikte yürümeye başladılar.

"Bilmem, fark etmedim." Diye mırıldandı Melina umursamazca.

Riva hayretler içerisinde baktı. "İki aydır o çocuğu Minayla yakınlaştırmaya çalışıp duruyorsun. Çocuk, bir adımı bırak atmayı bin adımını kaçmaktan yana kullanır." Sıkıntıyla iç çekti. "Hayır aptal biri de değilsin, kör müsün nesin sen bebeğim?"

Merdiven'in önüne geldiklerinde Melina yürümeyi kesmişti, onun kolunda asılı olan kolu Riva'nın da yürümesini engellerken buz mavilerini ona çevirdi. "Neyden bahsediyorsun Ri?"

"Ateş diyorum, Mina'dan falan hoşlanmıyor."

"Yani?" Anlamayarak kaşlarını çattı.

"Tamam, kör olabilirsin, doktordan bir randevu ayarlayacağım." Dedi ellerini gösterip pes etmiş gibi teslim oldu. Ardından yanına tekrardan yanaşıp Melina'nın duyabileceği bir yükseklikle konuştu. "Çocuk her yere senin de gelmeni istiyor. Hatta Minayla konuşmasının tek sebebi, sana yakın olmak. Çünkü senden hoşlanıyor."

"Umurumda değil, Ri." Dedi oflayarak. "Hayatıma en son birini aldığımda beni acımasızca terk etti. Daha dört ay oldu bir ilişkiden çıkalı. Ayrıca Mina benim yakın arkadaşım."

Kalbi OlmayanlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin