Merhaba arkadaşlar. Umarım beğendiğiniz bir bölüm olur❤️
Oy verip, yorum yapmadan geçmeyin lütfen❤️
Bu arada bütün bölüm geçmişten oluşmuyor. Sonlara doğru günümüz var. Ona göre okursanız sevinirim.
İyi okumalar🌸
16 yıl önce
Küçük kız, güneş ışıklarının yüzünü aydınlatmasıyla rahat yatağından gülümseyerek uyandı. Bu gün onun 10. yaş günüydü. Her çocuk gibi o da doğum günlerini çok severdi. Çünkü annesi her doğum gününün sabahında daha o uyanmadan ona en sevdiği çilekli pastayı yapar ve hediyesini hazırlardı. Ama babası çoğunlukla geceleri ona hediyesini verirdi. Annesiyle babasının aynı anda kutlamalarını istesede babasının önemli işleri olduğunu bildiği i için böyle ayrı ayrı kutlamalarına bir şey demezdi. Zaten zamanla bu duruma alışmıştı.
Gerinerek yataktan hızla kalkıp dolabına yaklaştı. Her zaman güzel, renkli elbiseler giymeye bayılırdı. Bugün için hazırladığı çiçekli elbiseyi dolaptan çıkarıp bir çırpıda üzerine geçirdiğinde kapının açıldığını hisseti. Arkasına dönduğünde annesinin içeri girdiğini görmüştü. Annesine kocaman gülümseyerek koşup ona sımsıkı sarıldı.
Annesi çok güzel bir kadındı. Siyah gözleri , koyu kahve saçları vardı. Ve küçük kıza huzur veren çiçek gibi kokusu küçük kız bu kokunun o yaşlarda hangi çiçeğe ait olduğunu bilmesede büyüyünce lavanta kokusu olduğunu öğrenecekti.
Genç kadın, kızına karşılık vererek ona sımsıkı sarılıp kendisiyle aynı rengi taşıyan koyu kahve saçlarına öpücük bıraktı. Bugün onun doğum günü için işlerinden dolayı pasta yapamamıştı. Hazır almayı düşünmüştü. Ama bugün kocasına gelen bir tehdit mesajıyla hazır alma ihtimali de ortadan kalkmıştı. Bu tehtidleri zaman zaman alsalarda şu ana kadar bir şey olmamıştı. Ama yinede kocası bu sefer çok tehlikeli insanlar olduğunu söylemişti. Ve ne yazık ki kocasına evden çıkmayacağına dair söz vermek zorunda kalmıştı.
Aslında malzemeler olsaydı hemencecik yapar küçük prensesini mutlu ederdi. Ama şansa çilek bitmişti.
Kocası her ne kadar kirli işlerden uzak dursada kötü adamlar yakasını bırakmıyordu. Özelliklede başarılarının giderek artması Türkiyede tanınan bir isim haline geldikçe düşmanlarıda giderek artıyordu.
Genç kadın, kızına ne söyleyeceğini bilmiyordu. Ama onun üzüleceğini çok iyi biliyordu. Kızı gülümseyerek ondan uzaklaşınca kızının güzel yüzünü ellerinin arasına alıp "Mahi güzel kızım benim iyi ki doğdun bebeğim" dedi.
Kız annesinin yanağından öpüp ona tekrar sarılarak "sende iyi ki varsın anne iyi ki benim annemsin"dedi. Sonra annesinden uzaklaşıp annesinin elini kuçük parmakları arasına alarak neşeli bir ses tonuyla "hadi anne gidip çilekli pasta yiyelim" dedi.
Annesi ona hüzünle öylece bakarken kız annesinin bu hüzünlü haline anlam veremeyip koşarak odadan çıktı bir yandan da "hadi gel annecim pastamı birlikte keselim her doğum gününde olduğu gibi beraver üfleyelim mumları"diye bağırıyordu.
Annesi küçük adımlarla ardından giderken "Mahi" diye bağırdı arkasından "dur kızım bugün pasta yok" dedi neşeyle salona doğru giden kız annesinin sesiyle durdu.
Koridorun ortasında annesine doğru dönüp "nasıl yok bugün 10 yaşına girdim anne her doğum gününde olduğu gibi mum üflemiycek miyim, dilek dilemiycek miyim?" kız bir an ağlamaya başlayınca genç kadın ne yapacağını şaşırmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vurgun(+18)
Teen FictionYanık kumral teninin ısısını hissediyor keskin kokusunu iliklerime kadar duyumsuyordum. Aramızda milimler vardı. Yutkunup gözlerini siyah harelerimde gezdirdi. Evet yine hiç yapmaması gereken bir şey yapıp cayır cayır yanan elini sıyrılmış tişörtümü...