Merhaba arkadaşlar. Umarım beğendiğiniz bir bölüm olur.
Oy verip, yorum yapmadan geçmeyin lütfen.İyi okumalar🌺
Burnumu bastırdığım sert ve sıcak şeyin kokusu bütün bedenimi sararken hoşuma gittiği için sıkıca doladığım kollarımı sanki mümkünmüş gibi dahada sıkılaştırdım. Kokuyu daha çok benimsemek için burnumu iyice bastırdım. Bu da yetmezmiş gibi bacağımıda üzerine atıp bedenimi ona sımsıkı doladım.
Bir an bu kokunun kime ait olduğunu hatırlayan bilincimle gözlerim fal taşı gibi açıldı.
Hemen kendimi doladığım bedenden ayırıp hızla yatağın diğer ucuna fırlattım. Bu duruma inanamayan uyku mahmuru gözlerim aval aval karşımda uyuyan kişinin çıplak üst bölgesinde gezindi.
Yok yok ben yine kesin saçma sapan hayaller görüyordum. Yoksa bu adamın gerçekten benim yatağımda olma olasılığı nerdeyse yüzde sıfırdı. Hemen gözlerimi ovuşturup tekrar tekrar baktım.
Sonra gerçek olmaması için dua ederek tedirgince sert bedene yaklaşıp gözlerimi sımsıkı kapatarak dokundum.
Hayır ya cidden gerçekti. Gözlerimi açıp sinirle dişlerimi sıktım.
Sinirden dolayı gözlerim dolarken yatağın üstündeki yastığı alıp bir an bile düşünmeden sertçe yüzüne vurdum. Bir yandan da avazım çıktığınca
"PİS SAPIK DERHAL KALK YATAĞIMDAN" diye bağırıyordum.
Neye uğradığını şaşıran Cihangir hemen gözlerini açıp tek ellede olsa oldukça sert savurduğum yastığı hızlı bir refleksle yakalayıp çatık kaşlarla bana baktı. Uyku dolu boğuk bir ses tonuyla
"ne yapıyorsun lan kafayı mı yedin"dedi.Bir de bana lan mı diyordu aptal herif ?
Yanaklarım sinirden yanıyordu. Her an öfkeden gözlerimden alevler çıkabilirdi.
"Ne işin var yatağımda sapık herif"
Yüzünü buruşturup "sapık ne be ben senin kocanım"dedi.
Yuh salağa bak
"Ne diyorsun sen be çabuk bana neden gece gece gizlice yatağıma girdiğini söyle yeminle vururum seni"
Ve oldukça ciddiydim. Nasıl böyle bir şey yapardı ya asıl ben niye adamın bedenine koala gibi sarılıyordum.
Bana tuhaf bir varlıkmışım gibi baktı. "Bende seninle yatmaya bayılmıyorum. Babamın işi belli olmaz erken gelir bizi ayrı ayrı yataklarda görmesin diye odana gelmek zorunda kaldım."dedi.
Sinirle kaşlarımı çatıp "beni uyandırark benden izin alabilirdin dimi? Ya da bana sorabilirdin."
Elleriyle yüzünü sıvazlayıp gözlerini kısarak bana baktı.
"hayatımda ilk kez bir kadınla uyudum ve bunun böyle sonuçlanacağını bilsem asla yapmazdım Mahi"
Nasıl yani bu kas yığını odun hayatında ilk defa mı bir kadınla uyumuştu?
Üzerimi incelerken "ayrıca araya yastık koymuştum. Ama anlaşılan sen onları yere atıp koala gibi sarmışsın bedenimi bir de bana sapık diyorsun asıl sapık sensin."
Ona gözlerimi belerterek bakıp "yahu benim senin burda olduğundan haberim bile yok. Bilinçsizce uyku sersemi bir şekilde sarılmışım. Ama sen benim yatağıma yatmışsın ya"dedim.
Cidden sinirden deliricektim kendisini ne sanıp yatağıma giriyordu ki.
Öfkem artınca diğer yastığı alıp yüzüne tekrar vurmaya başladım. Cidden sinirlenince aklım başımdan gidiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vurgun(+18)
Teen FictionYanık kumral teninin ısısını hissediyor keskin kokusunu iliklerime kadar duyumsuyordum. Aramızda milimler vardı. Yutkunup gözlerini siyah harelerimde gezdirdi. Evet yine hiç yapmaması gereken bir şey yapıp cayır cayır yanan elini sıyrılmış tişörtümü...