Sarhoş

713 66 11
                                    


Merhaba arkadaşlar. Umarım beğendiğiniz bir bölüm olur.💜

Ve lütfen oy vermeden geçmeyin. Okuyan sayısına göre oylar oldukça az. Bu da dolaylı olarak yeni bölüm yazma isteğime engel oluyor. Hayalet okuyucu olmak yerine oy verip beni mutlu edebilirsiniz.🙃

Oy verip, yorum yapmadan geçmeyin lütfenn.

İyi okumalar🌺






Cihangir

Mahi gideli saatler olmuştu. Saatler önce burda en yakınım bildiğim adamın yıllardır bana anlata anlata bitiremediği o kadının Mahi olduğunu öğrenmiştim.

Ve bu canımı neden bu kadar yakıyordu anlam veremiyordum. Yıllardır hayatıma kadınlar girip çıkmıştı. Ama hiç biri bir aydır tanıdığım bu kadının etkisini üzerimde bırakmamıştı. O küçük koyu gözleri bana her baktığında parıldıyordu sanki.

Masum yüzü onu koruma iç güdüsü beni mahvediyordu. Onun bu hiç kimseyi umursamayışı, ölümün üzerine üzerine yürümesi beni sinirlendirip endişelendirdiği kadar da etkiliyordu.
Tüm bu özellikleri onu benim gözümde yüceltiyordu.

Ama bugün onun en yakın arkadaşımın bir zamanlar deli gibi aşık olduğu kadın olduğunu öğrenmem beni dumura uğratmıştı. Ona karşı hissettiğim tüm bu duyguları içime gömmem gerekiyordu artık.

Bize kardeş dediğimiz insanların sevdiğine yan gözle bakmak yakışmazdı.

Aker, Mahi'yi onun anlattığının aksine kandırmamıştı. Aker'in babası Mahiyle olan durumunu öğrenince Mahi'nin babasıyla düşman olduğu için ilişkilerine karşı çıkmıştı. Ve eğer Mahiyi seçerse ona bir kuruş bile vermeyeceği ile tehdit etmişti. Mahi de zengin olduğu için aker eğer parasız kalırsa onunla yapamayacağını düşünerek babasını seçip Mahi'yi terk etmişti. Mahi ona ulaşmasın diye de evli olduğu yalanını uydurmuştu.

Mahiyle sevgili olduğu zamanlardan beri arkadaş olduğumuz için bunları bize anlatıyordu. Onu her detayıyla bize anlatıyordu. Ona kapılmıştı resmen. Tabi anlattığı o peri kızının Mahi olduğundan bihaberdim ben. Eğer onun Mahi olduğunu bilsem sahtede olsa evlenmezdim onunla. Yeşim nasıl yapıp etmişse ikisinin eski sevgili olduğunu öğrenip Akeri buraya iş bahanesiyle çağırmıştı.

Gerçi boşuna uğraşıyordu. Onunla tekrar birlikte olmayı düşünmüyordum. Ki bu kararımın Mahiyle bir alakası bile yoktu o olmadan öncede ondan ayrılma yolları arıyordum. Mahiye yaptığı hata da ayrılma sebebim olmuştu.

Aker Mahiyi burda gördüğünde onun Mahi olacağını düşünmüş ama olanak veremediğini söylemişti. Ona inanmıştım. Her ne kadar gazetelerde manşet olsak da Aker o zamanlar yurt dışında olduğu için bundan haberdar olmamasını anlıyordum.

Mahi'nin ismini söylediğim zaman ise o olduğunu anlasa da söylememek istediğini anlatmıştı. En azından yalnız kaldığımızda söyleyeceğini...

Tabi ki ona Mahi ile aramızda sadece sahte bir evlilik olduğunu söylemiştim. Ne de olsa ikiside hâlâ bir birini seviyorsa buna engel olacak değildim.

Ama Mahi'ye asla zarar vermemesi içinde tembihlemiştim. Eğer canı biraz olsun yansa karşısında beni bulurdu. Zaten her şey Mahi'ye kalmıştı. Tekrardan Aker'i isterse buna asla mani olmaz olamazdım. Ama eğer küçük bir ihtimal de olsa istememe gibi bir şey olursa işte o zaman her şey değişirdi. Eski sevgili falan anlamazdım. Verdiğim değeri ona açıkça gösterirdim.

Elimdeki viski bardağını setç sıkıp son yudumu da içtikten sonra sertçe masaya bıraktım. Saat gece yarısına gelmek üzereydi kaç saatir içtiğim kaçıncı viski bardağıydı hatırlamıyordum bile.

Vurgun(+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin