אותו יום, חמישי, 23.6.23, 23:11
חוק מס׳ 77- אין חוקים הלילה.
לינו
אני מטיח אותה בקיר ונצמד אליה.מהצד זה היה נראה כמו משחק מקדים לסצנה אירוטית בסרט שדווקא יש לו מין עלילה.
אני מלטף את הירך שלה ומרים אותה, מצמיד אותה לצלע שלי כשאני מתקרב אליה.
אני מחכך את הבליטה הקשה על גבי הפתח שלה והיא פותחת את פיה, לא מסוגלת לצעוק. אני משתק אותה. עיניה על התקרה והיא עוצמת את זוג העיניים היחידות שאני מוכן להסתכל עליהן לנצח.
אני תופס את פניה ביד אחת, לוחץ על סנטרה ואז מרים אותו אליי עם אצבע אחת לנשיקה כי היא נמוכה ממני.
השיר "BABYDOLL" מתגנן ברקע על ווליום נשלט. דלת החדר סגורה אף על
פי שהדירה ריקה ואלו רק אנחנו כאן.משתעשעים יחד.
״...Don't leave me alone״
אני מוריד את ראשי ומנשק את שפתיה, מכניס את ידי בשיערה ומצמיד את כולה.
הלשון שלה מתחת ללשוני ואני מרגיש שצוף דופמין. המנגינה האירוטית ברקע מרחפת מעלינו ואני מושך אותה אליי...
אני מפיל את שנינו על המיטה כשהיא מעליי, היא מניחה את ידיה מצידי גופי ומחייכת כשהיא מסתכלת עליי מלמעלה.
״נהנית להיות בשליטה?״ אני לוחש.
לפני שהיא מספיקה להגיב בכל דרך, אני תופס את התחת שלה, מקרב אותה אליי כדי שתשב בול על הזין שלי ואני הופך אותנו.
היא צוחקת ומסיטה את קצוות הפוני לצדדים. אני מפשק את רגליה ונצמד
לתוך הרטיבות שלה.אני מרגיש את הזרמים שעוברים בה.
היא מדביקה אותי בהם.ידיי מונחות בצידי מותניה ואני עולה למעלה, מתחכך בה. היא בולעת את
הרוק שלה בקשיחות ועיניה מסתכלות עליי בהאשמת התעללות.אני מלטף את הטבור שלה ויורד אל
הבטן התחתונה. היא נרעדת כשאני
נוגע ברחם שלה.בתוצרת הזרע שלי.
הבליטה הקטנה מתחילה להתבלט.
אני לא רוצה לחשוב על הבדיקות.הלילה אנחנו נהנים.
אני אוחז בידיה, משלב את אצבעותינו ומרים את ידיה מעל ראשה כשאני קרוב לשבור אותה וזה לפני השיא. היא תגמור מיבש לפני הרטוב.
זו ההתחלה שלה.
המנגינה של ״Love ls a Bitch" עולה ברקע בלי המילים. הארפר מתרוממת מתוך צורך משתק ואני מטיח אותה בחזרה על המיטה עם גופי, גורם לה לצנוח.
״לינו,״ היא גונחת כשעיניה בקושי יכולות לראות אותי ושפתיה רועדות. אני מלקק את שפתיי בסיפוק קטן כשאני רואה את האופן שבו היא רועדת מחיכוך. זה כמו סמים בשבילה.
YOU ARE READING
גבולות מוגדרים
Lãng mạn4.5.23 הארפר הם לא היו שם כשהייתי צריכה אותם. אף אחד מהם לא פרש עליי חסות ודאג שלא אצא מתוך קווי המסלול בחיים שאליהם קיוויתי לגדול ולהתפתח. הייתי צריכה אהבה כדי להמשיך במסע העצמי שלי ולחדד את גאוות המוטיבציה. שלטתי באומנות ההישרדות שלי במשך הי...