BÖLÜM 3

692 94 219
                                    

Anime izlemeye başladım önceden izlemeyi denemiştim ama çok kötüleri ilk death note izledim çokyiydi sonra jujutsu kaisen şimdi demon slayer üçü de müq izleyin izlettirin

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•

Soobin Kai gideceği için onu yolcu ettiğinde bile Yeonbin koltukta uyumaya devam etti. Soobin Yeonjun'un yanına geri döndüğünde burada uzun kalması için gereken eşyaları sipariş etmeye karar verdi. Bilgisayarın başına oturup alışveriş sitesinde uzunca dolaştı.

Kedi maması dışında nir kedinin ihtiyaç duyabileceği her şeyi almaya çalıştı. Kedi maması bayat olmasın istiyordu, bu yüzden onu yakınlarda olan bir dükkandan alacaktı. Yeonjun için onca şeyi sipariş etmişti ama ona bakamazdı. Hedefi Kai'nin ona bakmasıydı.

Çünkü kız arkadaşının kedilerden hoşlanmadığını biliyordu. Hatta nefret denebilirdi buna.

Soobin Yeonjun'un uyumasından faydalanarak telefonunu çıkarıp kız arkadaşının ismini bulup aradı. Kısa çalıştan sonra telefon yanıtlandı.

Karşı taraftan sevimli ve oldukça samimi bir sesleniş çıktı, tabi sadece Soobin böyle düşünüyordu. Kai o kadından hayır gelmeyeceğini orospunun teki olduğunu söylese bile Soobin onu dinlemiyordu.

"Soobin~ neredesin tatlım?" Yapmacık cilvesini Kai duymuş olsaydı kusma taklidi yapardı yüksek ihtimalle.

Soobin koltuğa oturmadan önce cevap verdi. "Bilmem, belki kalbindeyimdir."

Tam o sırada ne ara uyandığı bilinmeyen Yeonjun sahibinin kucağına çıktı. Soobin bilinçsizce Yeonjun'un kulak arkasını kaşıdı ve yavru eline doğru sırnaşırken mırıldandı.

Kedi sesini duyan karşı taraf sinirle haykırdı. "Soobin yanında o iğrenç yaratıklardan olduğunu söyleme sakın!"

Yeonjun da bu sesi duydu ve her ne kadar küçük olsada kendisine söylendiğini anladı. İlk başta gözleri doldu ve Soobin'in kucağından inip arkasını döndü. Soobin umursamadan açıklama yapmaya başladı.

"Tabi ki yanımda kedi yok. Şuan bahçedeyim ve buraya gelen bir yavru var ben-"

"Onu koyabilir misin aşkım? Çok iğrenç olduklarını biliyorsun."

Bunu duyan Yeonjun miyavlamaya başladı. Hatta yetinmeyip Soobin boynuna tırmandı, telefon yeterince yakınlaştıktan sonra sesini daha fazla yükseltti.

Kadın sinirden çılgına dönerken Soobin telaşa kapıldı. Sessiz olması için baş parmağını Yeonjun'un ağzına götürdü fakat Yeonjun parmağı sinirle ısırdı ve ağzından çekti.

Sahiplenici bir tavırla kuyruğunu Soobin'in bileğine doladı. Soobin geçiştirerek telefonu kapattı ve Yeonjun'un gururla tekrar uyumasını izledi.

Sevgilisi ile tartışmasına sebep olan yaramaza kızamıyordu bile. Gereksizce sevimliydi.

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•

Slaaaay neys sizce bu karı kim olsun


O

Y VERİN ULAN

Hybrid | Yeonbin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin