BÖLÜM 25

348 40 76
                                    

Maraba nasılsınz bişey demek istiyorum bri çok kırıcı bi yorum yapmış ama saçma yani kötüyse neden 24 bölüm okusun ki okuduğunu falan düşünmüyorum bana sinirlenmiş ve gelip son bölüme böyle birşey yazmış olmalı abla ne yaptım söyle belki gerçekten hatalıyımdır özür dilerim falan yani neyse ki duygusuz olduğum için etkilenmedim

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•

Bir çocuk ebeveynlerine küçük yaşlarda özellikle düşkün olur. Onların dedikleri herşey mutlaka doğrudur. Herşeyi yapabilecek güçleri vardır. Tüm market onlara aittir ve para sıkıntıları yoktur. Tabi bunlar çocukların daha aşağıdan gördüğü insan dünyasından rüyalar.

Büyüdükçe zaten sürekli yanlarında olan aileleri yerine dışarı olan ilgileri artar. Arkadaşları ile takılırken eve gitmek istemezler. Bazen öğretmenlerine hayran olurlar. Ama Yeonjun için dışarısı veya başkası yoktu. Kai çok sevdiği arkadaşıydı ama Soobin onun hayatının tamamında yanında olmasını istediği kişiydi.

Kai ona hislerini ölçüp tartması için beklemesini gerektiğini söylemişti ve yapmıştı da. Aralığın son gününde yeni bir yıla girerken etraf süslemelerle donatılmıştı. Yeonjun Kai ile konuşacaktı bunu hatırlıyordu. Soobin yıl başını dışarda arkadaşları ile geçireceği için onu zaten Kai ile bırakacaktı.

Kai yeni yılı kutlayan biri değildi. Sadece ölüme bir yıl daha yaklaşmış olmakta kutlanılacak bir neden bulamıyordu. Bu yüzden tüm gece konuşacak vakitleri vardı. Yeonjun Soobin onu bıraktığında önce ikisi sarıldı sonra da Kai mümkünse hiç içmemesini söyledi. Soobin hızlıca geçiştirip geç kaldığı aceleyle için gitti.

Tam oturup yatıya kalma gecesine resmi olarak başlayacakları sırada zil sesi duyuldu. Gelen Beomgyu'ydu, son dakikada işi çıktığı için Taehyun da aralarına katılacaktı ve hepsinin mutlu olacağı bir durumdu bu.

(Saçıma boya sürüp geldim süre dolana kadar yazmaya çalışcam)

Gevşek geçen ortama alışma sürecinin sonunda onlara göre ciddi olan büyük sorunları dinledi büyük olan. Konuyu birden açıp sorguda gibi hissettmemesi için yavaşça açmaya çalıştı.

"Taehyun biliyor musun, ben Soobin ile evleneceğim."

Yeonjun'un konuya bu kadar kolay ve bodoslama girmesi yüzünden Kai içtiği kolayla ölümün eşiğinden geçti. "Yeonjun çok ufak bir detay ama evlenmek için ikinizde rızası olması ve reşit olman lazım."

"O zaman altı ay sonra evleniriz." Ona göre çok mantıklı olan fikrini açıklayınca Kai elini alnına vurdu.

"Ona tamam diyelim, Soobin'i nasıl ikna etmeyi düşünüyorsun?"

Kendine yöneltilen soru ile elini çenesine yaslayıp düşündü. Soobin genelde istediği şeyleri yapardı. Lüften derse kabul edebileceğini söylediğinde Kai tekrar elini alnına vurdu ve galiba bu bunun iyi olmaması anlamına geliyordu.

Kai açıklayacağı sırada Taehyun araya girdi. "O zaman ben de Beomgyu ile evlenirim."

Alfa daha fazla çabalamadan ağzına cips tıkarken iki melez sahipleri ile ilgili olan evlilik planları hakkında hararetli bir konuşma başlattı.

Kai onları baş başa bırakıp banyoya gitti ve aldığı saç boyasını hazırlamaya başladı. Özellikle de bu günün gelmesini bekliyordu çünkü kendi saçını değil turuncu saçlı melezin saçlarını boyayacaktı. Güzelim saçlara kıymak istemese de Yeonjun'un sürekli ısrarlarına dayanamıyordu. Soobin onu bir yaşında olarak gördüğü için de boyamasına şiddetle karşıydı.

Boyayı hazır edip Yeonjun'u çağırdığında Taehyun dayanına ışınlandı. Her yere siyah boya saçılırken Yeonjun oldukça mutluydu ve sürekli kıkırdıyordu. Beraberinde diğer ikisi de gülümselerini tutmadı ve onunla birlikte eğlendi.

Hybrid | Yeonbin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin