Oha bir günde iki bölüm mü ne 😧
~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•
Soobin deplasmandan henüz tam olarak çıkamadağı için Yeonjun ile birlikte Kai'nin evinde kalmaya devam ediyordu. Soobin kendini birazcık toparladığı anda Kai onu markete göndermişti.
Yeonjun ile evde tek başınayken Yeonjun'un sorusuyla kek karışımını çırpmaya ara verdi. "Soobin ve ben evlenebilir miyiz?" Kai bunun oynadıkları ve bazen saatlerce süren evcilik oyunlarından biri olup olmadığını hatırlamaya çalıştı. Ama değildi.
"Şimdi mi? Yakın gelecek? Evliliğin ne demek olduğunu biliyor musun?"
Saçma olmasına dikkat etmeden aklına gelen herşeyi üst üste sordu. Sandalyede oturan melez ellerini bacaklarının arasına sıkıştırdı. "Ben bilmiyorum ama Soobin biliyor ve o da istiyor evlenmemizi."
Kai kalp krizi geçirmemek için bir sandalye çekip Yeonjun'un karşısına oturdu. "Bunu neden düşündün."
"Dün gece söyledi."
"Onları ben de duydum ama senin de bildiğin gibi söylenen her söz ciddi olmuyor."
"Yani evlenemez miyiz?" Gözlerindeki üzüntüyü gören Kai yapabileceğini söylemek istedi ama saçma bir düşünce tarzı yüzünden yanlış anlaşılmasını da istemiyordu.
"Evlenmeniz için ikinizin de birbirinizi sevmeniz gerekir."
"Seviyoruz zaten."
"O sevmek öyle değil." Durup nasıl anlatacağını düşündü. Aşka inanamayan biri için aşkı tanımlamak zor olmalıydı. "Nasıl ifade edebilirim bilmiyorum ama beni sevdiğin gibi mi Soobin'i seviyorsun yoksa ona olan sevgin benden farklı mı."
Yeonjun anlamamış gibi baktığına boşa çabaladığını fark etti. "Yeonjun yıl başını biliyorsun değil mi?" kafa sallama ile yanıt aldı ve devam etti. "O zamana kadar hislerini sorgula ama Soobin'e bundan bahsetme. Daha sonra duygularını tekrar konuşuruz."
Yeonjun'un duygularının sadece basit bir hayranlık olmasını umuyordu çünkü Soobin gibi aşk, ilişki cahili birini sevmek intihar etmekten daha riskliydi.
~•~•~•~•~•~•~•~•~•~
Ten dakika leytır
Kapı zili çaldığında Kai Soobin'in geldiğini bilerek istemeye istemeye kapıya bakmaya gitti.
Soobin tek başına değildi. Kai "Bu kim amk?" dedi Minho'ya bakarak.
"Ayıp oluyor yalnız. "
"Yoldan çevirip getirdim çok gariban duruyordu dilenci sandım. "
"Bir daha yırtık pantolon giyersem gelin beni-" Minho Yeonjun'u görünce lafı yarım kaldı. Çocukların yanında küfür edecek değildi sonuçta.
"Pantolon ile alakası yok bu arada senin ruhun gariban. " diye konuşmaya dahil oldu Kai.
Minho Yeonjun'u kollarında ezerken onu takmadı. Sonunda bedenini yere bıraktığında saçları dağılmış ve öpülmekten yanakları kızarmıştı.
"Fark ettiyseniz artık hepimiz sapız. " dedi Kai kekine geri dönerken.
"Flörtüm var sayılır kabul oluyor mu?" Şaşırtıcı bir şekilde bunu söyleyen Minho'ydu. En son lisedeyken sevgili yaptıpını söylemişti.
"Hiç bahsetmedin, bir anda çıkıp hamileyim desen şaşıralım mı?"
"Soobin ben alfayım amınakoyim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hybrid | Yeonbin
FanfictionPlan dahilinde olmadan doğrudan hayatlara karışan ve çıkartılması istenmeyen bir melez~ Omega evreninde Soobin top/Yeonjun bottom +18